![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar kom, liever een ketchup-capsule dan een ziekenfonds-gesubsidieerde maagdenvlies-hersteloperatie. Daar volg ik je volledig in. Wat een achterlijk gedoe!!!
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
Tegen willekeurige seks? Natuurlijk! De gemiddelde autochtone man wil niet eens meer trouwen, maar gewoon scoren tussen de lakens.
Onlangs vroeg ik nog in een gesprek aan de heer collega: Wat vind je eigenlijk van gemengde relaties? Hij, in relatie met twee kinderen, schuift dichter naar mij toe: Ja, ik ben daar helemaal voor. Ik vind zwart wel mooi, echt waar. Ik had zoiets van: wtf zwart?? en ieuw. Toen die mijn blik zag schoof 'm terug naar achter. Het probleem met autochtone mannen is dat ze teveel hun pik nahollen - ook degenen die niet in een relatie zitten, die zijn zelfs erger. Altijd maar blijven proberen om... Hoe kan men dan in godsnaam met zo iemand zelfs maar een serieuze relatie opbouwen, laat staan trouwen??? |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mooie bron van inkomsten voor thuis'werkende' moeders.
Wat gaat ze ermee doen ? Kak- en pis-doeken verversen. Voederen. Drenken. De sexorganen verminken. Arabisch leren broebelen. Leren parasiteren op wat wij afdragen. That's it. En wees blij. Als ze niet gehandicapt zijn leren ze hen handtassen trekken, schapen kelen in de woonkamer, vrouwen aftoeken, banken overvallen, gebouwen opblazen, en blanke vrouwen verkrachten. Laat dat meiske maar liever een gehandicapte bruine drol ter wereld brengen. Die zijn het minst schadelijk. Misschien wurgen ze die zelf vooraleer er klodden mee gebeuren.
|
|
|
|
#164 |
|
Banneling
|
Er bestaat een uitdrukking: wie een ander kwaad wenst, overkomt het hemzelf.
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een goeie doef zetten, en dan buiten. Dan kunt ge ook nog eens klaarkomen, want zo een bruine eikel is daar te achterlijk voor. En als ge geen orgasme hoeft omdat ge frigide zijt, dan kunt ge 20 euro krijgen, want meer is zo een armoe-sexgebeuren niet waard. Ge kunt er zelfs een pak friet mét majonees van kopen. Dat is gastronomie die uw bruine loeder u nooit zal gunnen.
|
|
|
|
|
#166 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik verwens al meer dan een halve eeuw god en klein michelleken, en ik heb desondanks een leven uit de 1000. Als ik moet herbeginnen, dan doe ik exact hetzelfde. Behalve wat rapper en wat ergere racist worden. Ik ben 40 jaar te onnozel geweest. Maar ik haal mijn scha nog wel in hoor. Wees gerust.
|
|
|
|
|
#167 |
|
Banneling
|
Firestone, het emuleren v seksistische zwarthatende meisjes met een katholieke huwelijksmoraal is beneden je nivo !
Probeer Hildegarde von Bingen een keer ? Of Justine van de Sade ? zie post 162, tekstboek : ) Laatst gewijzigd door Knipp : 8 augustus 2013 om 01:06. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Banneling
|
En DDD het is nu welletjes geweest !
Geef Superstaaf 's account terug aub. Log onmiddellijk uit ! Als het allemaal echt zo diep zit, awel, papa zal betalen. Voor de beste Lacaniaan van Gent. |
|
|
|
|
|
#169 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of als die autochtone man zo'n oosterse schoonheid tegenkomt, dan moet ie eerst beweren in een onzichtbaar vriendje te geloven, wat aan lichaamsverminking gaan doen, en dan nog is de enorme kans dat ie alleen maar gezien wordt als een cashkoe. Citaat:
Gewoon zo'n kwispel uitlachen is over het algemeen genoeg hoor. Citaat:
Eneuh, alle jongemannen hebben een hormonaal probleem, die denken allemaal met hun pik. Het verschil is opvoeding. Ik ben opgevoed met een respect voor vrouwen, en zou er zelfs in mijn meest hitsige bui nog niet over gedacht hebben een vrouw van die lekkere koosnaampjes toe te roepen. Integendeel, een bloemenwinkel binnenvallen een boeket bloemen halen, een doosje pralines vangen, van die zaken. Citaat:
Maar ik vind het ironisch. U beweert getrouwd te zijn met een man die U nauwelijks kent, uitgekozen door uw vader, en binnen een familieband... Hoe kan u nu trouwen met een kwasie onbekende man? Voor dezelfde moeite is't eentje die impotent is, of homo, of helemaal niet van knappe, slanke zwartharige donkerogige indische vrouwen houdt, maar van blonde nijlpaarden met blauwe ogen en een achterste waar een Gangsta crap negerin jaloers op zou zijn. Daar sta je dan, met een opgedrongen echtgenoot die met een testosteronvergiftiging en met de de "familie-eer" in gedachte jouw eerste keer vervulde met "erop en eraf, dank U wel, waar zijn die blonde walrussen nu?".
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#171 |
|
Banneling
|
Of emuleer een blonde walrus ?
Please ? |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's heel spijtig, kan je je voorstellen wat er gebeurd als je de dame na de daad uitlegt wat er gebeurd als je het wereldkundig maakt dat je als heidene haar een beurt hebt gegeven?
Als ze het al durft te vertellen aan haar familie, dan is de kans dat zij meer miserie krijgt dan jij , zeer groot. Eigenlijk... als je weet dat een moslimaatje al van bil is geweest voor het huwelijk, hang het aan de grote klok en eis een controle door de Iman. Oftwel, een handleiding tot kloten van moslimmetjes in't algemeen.
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waterstofperoxide en 5 zwangerschappen en 7 suikerfeesten later... Waarom denk je dat de meeste van die rondwandelende tenten een peervorm hebben?
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar waarom komen Nigeriaanse moslims naar hier in feite? ik begrijp dat Nigeriaanse christenen gaan lopen voor het noordelijke moslimgeweld, maar waarom komen die moslims hier dan "vredelievend" tussen de christenen wonen? Lee Rigby indachtig. En ja, de anti-racistische linkse fascisten zijn dikwijls dol op "een zwartje". Dat is niet racistisch zeggen ze.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Een weinig gekend cultuurverschil : men denkt dat alles mag na het huwelijk, het moet eigenlijk zijn "alles mag na echtscheiding" |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Banneling
|
Afrikakenners zijn de ergste.
Heb ik horen zeggen. Vooral op esperantocongressen gaan ze wild te keer. Maar ja. Of het kind dan van de vader is of van de zoon ? |
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
tijdens een gesprek met een een marokkaanse dame die opkomt voor vrouwenrechten in Marokko - mensen van "vreemdelingenzaken" hier op het gemeentehuis zullen daar ook wel van op de hoogte zijn. Je mag bovendien niet vergeten dat het burgerlijk marokkaans recht toch wat geïnspireerd is op het franse. Overigens: "moslimlanden" zijn meestal geen landen waar het religieuze sharia recht gelijk is aan het vigerende burgerlijke recht ; sharia zijn gewooonlijk parallelle rechtsystemen die helaas dikwijls "getolereerd" worden als een soort rechtbanken van eerste aanleg of buitenjustitiële bemiddeling. De "tijdelijke huwelijken" zoals ze zeer gebruikelijk zijn in Iran zijn een treffend voorbeeld hiervan - wettelijk bestaan ze niet, vandaar dat "echtscheiding" in die gevallen ook zo gemakkelijk is. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Esperanto en de liefde... |
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|