![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Burger
|
![]() .
Laatst gewijzigd door moestuin : 22 augustus 2013 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() voor die eerste aanslag werden er al 15 jaar aanslagen gepleegd op Joden door palestijnen de Britten konden de Joden onvoldoende verdedigen, vandaar mede die aanslag. Feit blijft Joodse aanslagen waren een verwaarloosbaar percentage tov palestijnse aanslagen! Citaat:
Hoe noemt de verhuis van 500000 Joden uit de arabische wereld door de aanvallen tegen Israël?
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Dat hele gezeur van, maar zij begonnen... dat is echt een nivo van op het schoolplein. En geen leraar die daar dan ook maar iets van aantrekt. Citaat:
Maar ik weet heel goed waar jij nu heen gaat. En dat is een redenatie ala: omdat iemand in Marocco een ander iemand het land heeft uit gejaagd, betekend dat iemand in Israel hetzelfde mag doen met iemand anders. Dat is een uiterst racistische redenatie, vriend. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() "al eeuwen geen profeet meer"..
ook de fout van de Palestijnen ! bombarderen die handel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik zie is dat een staat zeer veel moeite aan't doen is om zichzelf te verdedigen tegen ogenschijnlijk religieus geweld. Dat religieus geweld was in realiteit alleen maar een poging van de Leiders van die buurlanden om hun burgers een doelwit te geven en hun eigen tekortkomingen te vermommen. Het resultaat. Israël is een land waar vrouwen gerust op't strand kunnen gaan zonnen, waar niet joden succesvol een zaak kunnen uitbouwen, waar moslims tot in de hoogste echolons van het leger en de overheid kunnen komen, waar industrie niet aan het draaien gehouden wordt doort geïmporteerde Westerse ingenieurs of verre oosterse semi slaven (jaja , u zal wel krantenartikels vinden hoe arme palestijntjes uitgebuit worden door bloeddorstige Joodse fabriekseigenaren, hoe arme niet joodse meisjes tot de meest walgelijk sexuele daden gedwongen worden etc etc, op't net vind je namelijk alles) En die landen die indertijd Israël van de kaart wilden vegen? Awel, voor zover ik doorheb is alleen Jordanië nog een beetje rustig. De rest is burgeroorlog en dictatuur. Natuurlijk allemaal de schuld van die vuile zionisten die zo machtig zijn dat ze elk gewenst resultaat kunnen halen
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tamam,
De ganse moslimwereld staat in brand, gaande naar gelang de landen van dagdagelijkse repressie en opsluiting tot het bloedig neerslaan van oproer en zelfs massale regelrechte bombardementen op eigen burgerbevolkingen, al dan niet met chemische wapens. Het gevolg is niet minder dan honderdduizenden doden, een veelvoud aan gewonden en ontelbare onschuldigen in de gevangenissen. Vrouwen en kinderen worden uiteraard nergens gespaard. Dit is in twee woorden wat er momenteel gaande is in de uitgestrekte moslimwereld. Het is uiteraard belangrijk dat Israel en de Palestijnen weer gaan praten en dat beide partijen het op een ernstige manier doen (wat aan beide kanten soms stroef verloopt), maar ik denk niet dat dit op dit moment de grootste zorg is, daar in die buurt. . Laatst gewijzigd door Antoon : 22 augustus 2013 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en niets rechtvaardigt dat de palestijnen en hun buren alle Joden wilden uitmoorden, gelukkig zijn de Joden geen beesten en hebben ze geantwoord door ze niet uit te moorden maar enkel te verdrijven!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo on topic als maar kan.
Ofwel hebt u mijn bericht niet begrepen, ofwel wilt uw ze niet begrijpen. In beide gevallen zijn uw bijdragen irrelevant,net als deze draad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank U.
Maar ik vrees dat ik andere methodes nodig zal hebben om het in de hersens van Moestuin en dergelijke Tamananianen te rammen. Misschien kan ik het eens op zijn Hezbollah's proberen, die mannen staan bekend voor hun vriendelijke doch effectieve manier om anderen te overtuigen van de waarheid.
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet lukken, stond in de krant.
http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...op-israel.aspx Dit vreugdevuurwerk is natuurlijk bedoeld om de vredesonderhandelingen een hart onder de riem te steken.... Of was het een Mossad actie?
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() The "Abdallah al Aza'am Brigades and the Ziad al Jarah Squadrons" are responsible for the rocket attack on Israel.
In a statement, Zrikat wrote that "Hezbollah's responsibility of protecting Israel will become a difficult task." Laatst gewijzigd door Salah : 22 augustus 2013 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben onder de indruk van de statements. En Hezbollah Israël verdedigen? Ik weet niet wat die mannen snuiven, maar ik stel voor dat ze er mee stoppen.
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() IAF strikes target in Southern Lebanon
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Libanon dan ongewenste raketlanceervrachtwagens aan de grens terug naar Iran stuurt. Liefst vooraleer de raketten gelanceerd zijn.