![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin al eens met je niet meer te kleden als een vijftienjarige... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen Vlaams en in Spaanderen Spaans nondedju. Kom, we trekken nog een fles open. In vino veritas. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stad van de toekomst.
En oja: Gentenaars doen het samen. Kijk maar: Kraken in de Muide Begin augustus konden we in de krant lezen dat er opnieuw spanningen waren in de Muide. Een grote Roma-familie had een bouwvallig, leegstaand oud-klooster gekraakt. In hetzelfde artikel was ook sprake van overlast voor de buurt: lawaai, zwerfvuil en onveiligheid. De eigenaar van het gebouw liet bovendien optekenen dat er in het gekraakte gebouw instortingsgevaar is, en dat ze de uithuiszettingsprocedure opgestart hadden. Miserie en problemen dus! Maar gelukkig is daar het paars-groene stadsbestuur. Ze waren, naar hun eigen zeggen, geen betrokken partij maar ze zijn toch gaan 'bemiddelen'. Het dreamteam Temont-Decruynaere heeft dat snel even opgelost. Ze hebben een overeenkomst met de eigenaar: de 54 krakers mogen gewoon blijven in het onveilige gebouw. En we noemen het niet meer kraken maar bezetten. Voila, probleem opgelost! Of de buurt dat ook vindt zal nog moeten blijken. Het stadsbestuur (met open VLD die kraken wettelijk willen verbieden) als facilitator voor krakers. t' Is ver gekomen… Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 september 2013 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er wordt steeds weer een amalgaam gemaakt van begrippen uit de taalwetenschap (zoals Indo-Europees, Semitisch, Berbers/Hamitisch enz.) en fenotypes (rassen) uit de antropologie. Er zijn bijvoorbeeld net zo goed blanke volkeren die geen Indo-Europese taal spreken (bijv. Finnen en Hongaren). Kallikles wil Maghrebijnen graag als een slachtoffervolk afschilderen, en dan mogen ze per definitie niet "blank" zijn. Ik ken Berbers en Turken die trotser zijn op hun afkomst. Die slachtoffercultus/-cultuur doet mij overigens denken aan een ander volkje, dat zich ervan bedient om zijn eigen machtsaanspraken te verdoezelen. Niet toevallig.
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Santé!
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En ja, als "nationalisten aller landen" kunnen we elkaar in zekere zin begrijpen. Marokkanen vormen overigens wel geen (h)echte natie zoals de Turken.
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel raar al dat sperma-gedoe in die looksaus. Je vraagt je af wat er daar in de keuken toch allemaal gebeurt met die mannen onder mekaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat je aan mij toeschrijft, is leugenachtig en dus een stropopargument. Tenzij je niet begrijpt wat ik schrijf natuurlijk. Citaat:
Citaat:
Je moet wel heel slecht kunnen lezen om in mijn sociologische vergelijking tussen ghetto's in Europa en de VS enige identiteit tussen zwarten en Noord-Afrikanen te lezen! De ghetto's van Europa zijn zeker niet alleen Noord-Afrikaans, maar ook Belgisch, Pools, Roemeens, enzovoort en de ghetto's in de VS zijn niet alleen zwart, maar ook "Hispanic", "Caucasian", enzovoort. Citaat:
Wat mij betreft: ik ben een Vlaming en daar ben ik vet mee! ![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een bijzonder idiote uiting van Willaert, want die allochtonen kunnen maar langs de straten flaneren zolang er geld in het laadje komt. Hijzelf kan zich met zijn toneelvereninging onledig houden zolang er geld in het laadje komt van .... die tweeverdieners die hij zo schoffeert. Het getuigt van absolute wereldvreemdheid. En vooringenomenheid. Dat zulke zielige figuur dan nog een kans krijgt iedereen te confronteren met zijn domme ideëen? Er valt werkelijk iets aan te doen. Richt facebookgroepen op TEGEN Willaert en zijn toneelvereniging. Zorg ervoor dat er druk ontstaat dat de toneelgroep als eerste mag inleveren in het voor schuldenstad Gent. Confronteer iedereen met de idiotie en haat van zijn gezwam, zodat men zich tegen hem zal ageren.
![]() |
![]() |
#174 |
Gouverneur
|
![]() Hij heft imo gelijk en ongelijk.
Het engagement van die geimporteerden is nu eenmaal veel groter dan de Belg, de Belg komt thuis, doet zijn gordijnen dicht en trekt zich niets aan van wat buiten gebeurd. De dag dat de mensen lekker samen op de stoep gaan zitten met de buren is gedaan. De mensen in dit land zitten liever achter de TV zo min mogelijk hun brains te gebruiken. Aan de andere kant, de werkdruk is enorm toegenomen en als iemand die 8 uur keihard tegen zijn goesting zit te werken thuiskomt, kan ik me voorstellen dat die interesse tot interactie er niet meer is. Als ze zorgen dat het beschikbare werk verdeelt werd tussen iedereen, dan had iedereen meer tijd om zich te engageren. Maar wat die linkse en rechtse dwazen na al die jaren van hun ideologisch falen nog niet door hebben is dat al die maatschappelijke problemen niet komen door een ideologisch standpunt, maar een sociomaatschappelijk perceptie dat werk eigendom is van iemand en niet gedeelt moet worden omdat hun inkomen dan vermindert |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|