Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 september 2013, 03:44   #161
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Die De Witte heb ik nog nooit ontmoet. En wil ik ook niet echt ontmoeten, als het u kan geruststellen.
wat een opluchting ,jij zou de witte ontluizer nog linkser en debieler maken dan hij al is
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 10:51   #162
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
da zijn doorslechte mense ook ,die tweeverdieners,die willen hun zuurverdiende euro s zelfs zelf houden
Je kunt je inderdaad afvragen of tweeverdienenden óók een bijdrage moeten leveren aan de crisis en of die bijdrage hoog genoeg was.

Vind je niet?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 10:53   #163
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Je kunt je inderdaad afvragen of tweeverdienenden óók een bijdrage moeten leveren aan de crisis en of die bijdrage hoog genoeg was.

Vind je niet?
Straks is het ook de fout van de witmang dat je niet van straat geraakt.
Begin al eens met je niet meer te kleden als een vijftienjarige...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 13:18   #164
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nota Bene Bekijk bericht
[I]Ceteris paribus[/i] is echt wel de taal van de Bronx-wijk in Molenbeek!
Dat moet hier gedaan zijn met die woorden die ze tijdens hun vakantie in Spanje opvangen !
In Vlaanderen Vlaams en in Spaanderen Spaans nondedju.

Kom, we trekken nog een fles open. In vino veritas.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 13:33   #165
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

De stad van de toekomst.

En oja: Gentenaars doen het samen. Kijk maar:

Kraken in de Muide

Begin augustus konden we in de krant lezen dat er opnieuw spanningen waren in de Muide. Een grote Roma-familie had een bouwvallig, leegstaand oud-klooster gekraakt. In hetzelfde artikel was ook sprake van overlast voor de buurt: lawaai, zwerfvuil en onveiligheid. De eigenaar van het gebouw liet bovendien optekenen dat er in het gekraakte gebouw instortingsgevaar is, en dat ze de uithuiszettingsprocedure opgestart hadden. Miserie en problemen dus!

Maar gelukkig is daar het paars-groene stadsbestuur. Ze waren, naar hun eigen zeggen, geen betrokken partij maar ze zijn toch gaan 'bemiddelen'. Het dreamteam Temont-Decruynaere heeft dat snel even opgelost. Ze hebben een overeenkomst met de eigenaar: de 54 krakers mogen gewoon blijven in het onveilige gebouw. En we noemen het niet meer kraken maar bezetten. Voila, probleem opgelost! Of de buurt dat ook vindt zal nog moeten blijken.

Het stadsbestuur (met open VLD die kraken wettelijk willen verbieden) als facilitator voor krakers. t' Is ver gekomen…

Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 7 september 2013 om 13:42.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 14:59   #166
Nota Bene
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zeveraar, Marokkanen zijn blanken. Van racisme kan geen sprake zijn.
Inderdaad.

Er wordt steeds weer een amalgaam gemaakt van begrippen uit de taalwetenschap (zoals Indo-Europees, Semitisch, Berbers/Hamitisch enz.) en fenotypes (rassen) uit de antropologie. Er zijn bijvoorbeeld net zo goed blanke volkeren die geen Indo-Europese taal spreken (bijv. Finnen en Hongaren).

Kallikles wil Maghrebijnen graag als een slachtoffervolk afschilderen, en dan mogen ze per definitie niet "blank" zijn. Ik ken Berbers en Turken die trotser zijn op hun afkomst.

Die slachtoffercultus/-cultuur doet mij overigens denken aan een ander volkje, dat zich ervan bedient om zijn eigen machtsaanspraken te verdoezelen. Niet toevallig.
Oud 7 september 2013, 15:00   #167
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Er wordt steeds weer een amalgaam gemaakt van begrippen uit de taalwetenschap (zoals Indo-Europees, Semitisch, Berbers/Hamitisch enz.) en fenotypes (rassen) uit de antropologie. Er zijn bijvoorbeeld net zo goed blanke volkeren die geen Indo-Europese taal spreken (bijv. Finnen en Hongaren).

Kallikles wil Maghrebijnen graag als een slachtoffervolk afschilderen, en dan mogen ze per definitie niet "blank" zijn. Ik ken Berbers en Turken die trotser zijn op hun afkomst.

Die slachtoffercultus/-cultuur doet mij overigens denken aan een ander volkje, dat zich ervan bedient om zijn eigen machtsaanspraken te verdoezelen. Niet toevallig.
Ik ken ook zulke Turken en daar is absoluut niks mis mee, ze werken, spreken evengoed Nederlands als u en ik ende etc.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 15:00   #168
Nota Bene
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Kom, we trekken nog een fles open. In vino veritas.
Santé!
Oud 7 september 2013, 15:03   #169
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Als ik daarvoor een flink loon krijg, zoals de Willaert, zal dat wel lukken zeker, eens lekker sociaal zitten wezen.
Hij komt het daar wat uithangen in die probleemwijk, schoon weer spelen met andermans centen om die allochtonen wat te vleien en naar de mond te praten, maar s'avonds gaat hij naar zijn knusse woning , zijn Eigen huis, in een degelijke, veilige buurt...
We kénnen ze , die sociaal voelende progressieven.
Neit vergeten: voor hij naar huis gaat, haalt hij eerst nog een hyper-multicultureel broodje shoarma, met saus waarin de Turkse kok zijn zaad geschoten heeft.
Oud 7 september 2013, 15:04   #170
Nota Bene
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Ik ken ook zulke Turken en daar is absoluut niks mis mee, ze werken, spreken evengoed Nederlands als u en ik ende etc.
Ja, maar het blijven natuurlijk Turken, dus buitenlanders. Ze kunnen heel fijne mensen zijn.

En ja, als "nationalisten aller landen" kunnen we elkaar in zekere zin begrijpen. Marokkanen vormen overigens wel geen (h)echte natie zoals de Turken.
Oud 7 september 2013, 15:52   #171
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Neit vergeten: voor hij naar huis gaat, haalt hij eerst nog een hyper-multicultureel broodje shoarma, met saus waarin de Turkse kok zijn zaad geschoten heeft.
toch wel raar al dat sperma-gedoe in die looksaus. Je vraagt je af wat er daar in de keuken toch allemaal gebeurt met die mannen onder mekaar.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 22:14   #172
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Geen enkele ernstige anthropoloog spreekt nog over rassen; de koloniaal geïnspireerde pseudo-wetenschappelijke rassenkunde werd door de nazi's overgenomen en inderdaad daar was altijd een amalgaam met taalkundige aspecten. Zo zeverden je geliefde nazi's over het Semitische ras enzovoort.

Alles wat je aan mij toeschrijft, is leugenachtig en dus een stropopargument. Tenzij je niet begrijpt wat ik schrijf natuurlijk.

Citaat:
Kallikles wil Maghrebijnen graag als een slachtoffervolk afschilderen,
Stop nu eens met die onzin over dader- en slachtoffervolkeren. Nooit heb ik die debiele terminologie van Hohmann in de mond genomen. (Nu, Hohmann had wel gelijk dat de Duitsers ten onrechte als "dadervolk" werden gebrandmerkt, maar dat is een andere zaak.)

Citaat:
en dan mogen ze per definitie niet "blank" zijn.
Weer onzin. Ik ben een van de enige posters die sinds mijn inschrijving alhier, toch al enkele jaren geleden, steeds heeft onderstreept dat de bevolking van Noord-Afrika leucoderm is.

Je moet wel heel slecht kunnen lezen om in mijn sociologische vergelijking tussen ghetto's in Europa en de VS enige identiteit tussen zwarten en Noord-Afrikanen te lezen! De ghetto's van Europa zijn zeker niet alleen Noord-Afrikaans, maar ook Belgisch, Pools, Roemeens, enzovoort en de ghetto's in de VS zijn niet alleen zwart, maar ook "Hispanic", "Caucasian", enzovoort.

Citaat:
Ik ken Berbers en Turken die trotser zijn op hun afkomst.
Wie trots is op zijn afkomst, moet wel een diep minderwaardigheidscomplex hebben. Aan je afkomst heb je geen verdienste en als dat alles is wat je hebt om fier op te zijn, ja, dan, innige deelneming!

Wat mij betreft: ik ben een Vlaming en daar ben ik vet mee!

Citaat:
Over welk "volkje" heb je het dan?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 september 2013, 22:56   #173
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Of hoe onze "linkse elite" volledig begint door te trappen.

http://rechtsactueel.com/2013/09/02/...groep-in-gent/

Geniet mee van de uitspraken van de links-progressieve Gutmensch Dominique Willaert.

Het zijn de werkende mensen die de probleemgroep vormen in Gent. De vreemdelingen met een uitkering zorgen tenminste voor een beetje leven tussen negen en vijf...

Oh ja, klein detail, zijn toneelclubje krijgt 448.000 euro subsidie...

Wat een bijzonder idiote uiting van Willaert, want die allochtonen kunnen maar langs de straten flaneren zolang er geld in het laadje komt. Hijzelf kan zich met zijn toneelvereninging onledig houden zolang er geld in het laadje komt van .... die tweeverdieners die hij zo schoffeert. Het getuigt van absolute wereldvreemdheid. En vooringenomenheid. Dat zulke zielige figuur dan nog een kans krijgt iedereen te confronteren met zijn domme ideëen?

Er valt werkelijk iets aan te doen. Richt facebookgroepen op TEGEN Willaert en zijn toneelvereniging. Zorg ervoor dat er druk ontstaat dat de toneelgroep als eerste mag inleveren in het voor schuldenstad Gent. Confronteer iedereen met de idiotie en haat van zijn gezwam, zodat men zich tegen hem zal ageren.
Oud 7 september 2013, 23:16   #174
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Hij heft imo gelijk en ongelijk.
Het engagement van die geimporteerden is nu eenmaal veel groter dan de Belg, de Belg komt thuis, doet zijn gordijnen dicht en trekt zich niets aan van wat buiten gebeurd. De dag dat de mensen lekker samen op de stoep gaan zitten met de buren is gedaan. De mensen in dit land zitten liever achter de TV zo min mogelijk hun brains te gebruiken.
Aan de andere kant, de werkdruk is enorm toegenomen en als iemand die 8 uur keihard tegen zijn goesting zit te werken thuiskomt, kan ik me voorstellen dat die interesse tot interactie er niet meer is.

Als ze zorgen dat het beschikbare werk verdeelt werd tussen iedereen, dan had iedereen meer tijd om zich te engageren.

Maar wat die linkse en rechtse dwazen na al die jaren van hun ideologisch falen nog niet door hebben is dat al die maatschappelijke problemen niet komen door een ideologisch standpunt, maar een sociomaatschappelijk perceptie dat werk eigendom is van iemand en niet gedeelt moet worden omdat hun inkomen dan vermindert
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2013, 22:25   #175
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Hij heft imo gelijk en ongelijk.
Het engagement van die geimporteerden is nu eenmaal veel groter dan de Belg, de Belg komt thuis, doet zijn gordijnen dicht en trekt zich niets aan van wat buiten gebeurd. De dag dat de mensen lekker samen op de stoep gaan zitten met de buren is gedaan. De mensen in dit land zitten liever achter de TV zo min mogelijk hun brains te gebruiken.
Aan de andere kant, de werkdruk is enorm toegenomen en als iemand die 8 uur keihard tegen zijn goesting zit te werken thuiskomt, kan ik me voorstellen dat die interesse tot interactie er niet meer is.

Als ze zorgen dat het beschikbare werk verdeelt werd tussen iedereen, dan had iedereen meer tijd om zich te engageren.
Inderdaad.

Citaat:
Maar wat die linkse en rechtse dwazen na al die jaren van hun ideologisch falen nog niet door hebben is dat al die maatschappelijke problemen niet komen door een ideologisch standpunt, maar een sociomaatschappelijk perceptie dat werk eigendom is van iemand en niet gedeelt moet worden omdat hun inkomen dan vermindert
Hoe bedoel je?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2013, 22:59   #176
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ja

Krijg ik verder nog antwoord op deze drie vragen?

- Dacht jij serieus dat het vieze laagbetaalde werk door autochtonen gebeurt?

- Weleens gehoord van 24 uurs economie?

- Je weet wie er vooral s ochtends zeer vroeg en s avonds en s nachts laat werken? En welke (andere) groep naar kantoor pendelt van 9 tot 5?
Dat moslims eens een diploma halen in plaats van vroegtijdig van school stappen, zoals 40% van de moslim jongeren doet. Toevallig hetzelfde aantal moslims dat inteelt huwelijken heeft, ze kweken gewoon domme mensen en die doen nu eenmaal dom werk, sorry hé.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be