![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Tot welke politieke strekking behoort u? | |||
Extreem-links |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,80% |
Links |
![]() ![]() ![]() |
24 | 23,30% |
Centrum-rechts |
![]() ![]() ![]() |
18 | 17,48% |
Liberaal-rechts |
![]() ![]() ![]() |
20 | 19,42% |
Extreem/radicaal rechts |
![]() ![]() ![]() |
34 | 33,01% |
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IJzerbedevaart / IJzerwake Darwin: "We moeten er hier gewoon voor zorgen dat een partij als het Vlaams Blok de absolute meerderheid behaalt. Dan doen we met links en met de moslims wat we willen." Is dit iets duidelijker ter illustratie?
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 27 augustus 2004 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geloof je nu echt al die paranoïde nonsens die je zelf neerpent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geloof wat ik meemaak, en die neonazi, die mij midden op straat aanviel ligt mij nog vers in het geheugen, ik zou eens willen weten hoeveel van jullie er al eens door een communist, homo, of noord-afrikaan midden op de dag, op een kermis, in mekaar geslaan is...
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Nope, ik ben rood, de zwarten zijn jullie hier... Je zou haast kleurenblind worden, wat voor een practiserende racist, een ramp zou zijn. Maar soit, het was alleszinds een bloksymphathisant, hij riep nog dat "zij" er wel voor zouden zorgen dat ik in het vervolg niet vrij over straat zou mogen lopen, hij vertoonde bovendien ook wel een sprekende gelijkenis, met het zootje voorposters dat telkens de wacht optrekt nij een partijvergaderingetje van de zwarten... En als je me niet gelooft dat de echte militanten van het blok nazi's zijn, kom dan eens meekijken bij de volgende blokbuster-actie... Dan kan je je nog voor iets nuttig maken.
En over die rassenhaat, komaan zeg, doe je ogen open, en lees de vier tornes eens... overigens, zijn ze ook niet officieel beschuldigd van aanzetting tot rassenhaat en onverdraagzaamheid!
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 27 augustus 2004 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door PAJOT : 27 augustus 2004 om 06:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() De Taliban, Al qaeda, Saddam, moslim-extremisme rechts? In dat kader wil ik figuren als een Adof Hitler dan wel heel graag orthodox communist noemen... (hetgeen hij eigenlijk fundamenteel was) De elite = apparatchiks = partijtop De Joden = vijanden van de staat Het volk = een leidbare massa De maaschappij = perfect "maakbaar" (Lenin, Mein Kampf) ... Het Russische communisme heeft één groot voordeel gehad tov Nazisme: ze hadden geen gas nodig door het Siberische klimaat Dit is volgens mij het enige verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie 'radicaal' links niet in dat lijstje staan, ik kan dus niet antwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() ![]() Ik vind Filip briljant maar Jean-Marie geniaal Tegen de Franse "onderzoeksjournalistieke intervieuwmethodes" is onze Farah gewoon een braaf koormeisje hoor! Bij het zien van deze foto heb ik altijd willen vragen aan Jean-Marie of hij het Belgische bier lekker vond, hetgeen niet altijd evident is voor een Fransman... weet ik uit ervaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LePen, is dat geen Frans staatsnationalist die de bretoenen en de basken onder de knoet wil houden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#180 | |