![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat ondersteunt mijn stelling: ze zijn niet te lui om aan de slag te gaan en te trainen.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in Europa was en is men verplicht onderwijs te volgen. In de Arabische wereld worden meisjes als uitgehuwelijkt voor ze 10 jaar oud zijn en krijgen ze de kans niet om onderwijs te volgen. In Afrika bestaat de mogelijkheid om school te lopen vaak niet. Vaak omdat kinderen er moeten inspringen om voor voldoende voedsel te zorgen voor het gezin. Laten we dus eerlijk zijn, de bevolking in Afrika is niet lui en dom. Ze hebben alleen minder mogelijkheden om zich te ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zo ben ikzelf ook niet blank (= wit ). Eerder lichtbruin gebakken door het zonnekke. ( behave mijn kont die is inderdaad bijna wit ![]() De "Roden " zijn ook niet rood, maar koperkleurig enz enz. Je moet niet zo moeilijk doen over algemeen aanvaarde manieren van spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of het staartbeen uiteindelijk geheel gaat verdwijnen zou mij verwonderen, waar gaan de skeletspieren zich dan vasthechten ? Of gaat ons skelet ook wég evolueren ? ![]() ![]() En die schokdemperfunctie heeft je voor erger onheil beschermd, toen je gevallen bent, zélfs als het pijn deed. Wat pas pijn doet is als dat staartbeentje breekt. En de blindedarm heeft ook wel degelijk een functie, ik heb het je uitgelegd. (= schuilplaats voor goede, nuttige bacterieën ) . Of heb je dat niet begrepen ? Maar als je de discussie moe bent, mag je er altijd mee stoppen, dat moet jij zelf maar weten. Evolueer jezelf weg uit die discussie dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De gemiddelde leeftijd voor een eerste huwelijk bij vrouwen is 30 jaar in Algerije (2002), 29 in Tunesië (2004) en 26 in Marokko (2004). En dit zijn cijfers van gemiddeld tien jaar terug. Ondertussen is de huwelijksleeftijd blijven stijgen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 25 september 2013 om 14:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zoals deze bruid waarschijnlijk : http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...ruidegom.dhtml Citaat:
![]() En wat denk je hiervan :http://ejbron.wordpress.com/2012/09/...and-vertellen/ Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twintig jaar geleden ongeveer bezocht ik Egypte. De kelnertjes hadden stuk voor stuk een "verloofde" maar konden niet huwen alvorens ze haar een eigen huis konden aanbieden als bruidsschat. Gebruik dat nu niet als "moreel" besef voor de huwelijksleeftijd aub.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zijn de Arabische landen; Saoedi-Arabië, Jemen, Oman, Qatar, Koeweit en de Verenigde Arabische Emiraten. Al de rest zijn Moslimlanden die zijn toegetreden tot de Arabische liga Dit liga heeft trouwens maar enkele doelstellingen. Citaat:
Ik weet wel dat alle Moslims denken dat ze Arabieren zijn, want zij komen uit het Ottomaanse Rijk, maar als je hen dan vertelt dat het Ottomaanse Rijk eigenlijk een Turks rijk was en buiten de Islam niets had te zien met de Arabische wereld, dan worden ze gek. Vertel hen dat hun rijk slechts een onderofficier als stichter had en ze denken dat je hen vergelijkt met de Nazi's. http://nl.wikipedia.org/wiki/Osman_I |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar opnieuw word hier de fout gemaakt om Afrikaanse Moslimlanden gelijk te stellen aan Arabische landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij onmiddellijk opviel, was de vrij donkere kleur van Italië (het hoogste gemiddelde IQ van Europa?) en Zwitserland enerzijds, en de vrij lichte kleur van Ierland en Litouwen anderzijds t.o.v. buurlanden die nochtans een genetisch en cultureel weinig verschillende bevolking hebben. Het contrast tussen Joegoslavië enerzijds en Italië, Oostenrijk en Hongarije anderzijds vind ik ook erg bizar. Wie kan mij daar méér over vertellen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In deze SF-roman van eigen bodem zijn de ratten geëvolueerd tot de dominante intelligente levensvorm op aarde. De ratten zijn zo geëvolueerd net omdat de mens er zo ongenadig jacht op maakte. En omdat de mens zichzelf vernietigde, hebben de ratten de boel over kunnen nemen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kallikles wou enkel aantonen dat moslims niet aan pedofiele huwelijken doen omdat in sommige landen de huwelijksleeftijd effektief hoog ligt. Dat heeft dus ENKEL te maken met de torenhoge bruidsschatten die de mannen moeten betalen en heeft niks te maken met het feit of Egypte of Algerije nu al dan niet als arabisch wordt beschouwd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de roman is er evenwel ook nog plaats voor pure fictie, en hoe dat allemaal verloopt laat ik u liever zelf ontdekken ![]() Het probleem van vliegen en muggen zou kunnen zijn dat ze 1) minder mutaties kennen en 2) in voldoende grote aantallen gereproduceerd worden. Overigens zou ook de hogere gemiddelde intelligentie van pakweg Europeanen of Chinezen kunnen worden verklaard door een langere en veel hevigere concurrentie/overlevingsstrijd dan in pakweg Afrika. Uiteraard is dit pure speculatie van mijnentwege.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 september 2013 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Italië donkerder? kan best zijn, gezien de hoogstaande Romeinse cultuur ooit, héél lang geleden, maar volgens mij geeft dat weldegelijk extra puntjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou alvast kunnen verklaren waarom Ierland er in vergelijking met het Verenigd Koninkrijk eerder bekaaid van af komt, al zou dat binnenkort toch wel mogen veranderen daar Ierland niet langer het arme land is dat het niet lang geleden nog was. Maar daarmee is er nog geen verklaring voor het (relatief) povere resultaat van Litouwen of Joegoslavië. Ik heb ook ergens gelezen dat de consumptie van varkensvlees én bepaalde soorten vis zoals haring bijzonder goed is voor de ontwikkeling van de hersenen. Ik hoop dat ik die bronnen ooit terug vind, zodat ik ze hier kan posten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 september 2013 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar waar je zegt, dat ze - de ratten, de boel konden overnemen, overnemen lijkt me een bewuste beslissing te zijn. Men krijgt als soort geen bewustzijn door het snelste te kunnen gaan lopen, maar door een mutatie. En die mutatie die komt niet voor als gevolg van de jacht die op een bepaalde soort gemaakt wordt. Als je me nu komt vertellen dat de rat in het verhaal niet bewust is, ja, dan hebben we het over verschillende dingen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 september 2013 om 16:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort komt er ongetwijfeld een heruitgave van zijn werken, waaronder dus die "De verwoesting van Hyperion". Ik wil uw eventuele leesplezier niet vergallen door één van de 'plot points' te verklappen. Als we er een zoekspelletje van hadden gemaakt, zou ik nu roepen: 'warmer' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 september 2013 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |