Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2014, 19:24   #161
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sepper Bekijk bericht
Welke kwiet zet er nu een moskee als er recht tegenover een anti-islamist woont?
Nog beter: welke kwieten hebben niet op tijd begrepen dat mosk's gewoon niet in onze maatschappij passen! Noch de mosk noch diegenen die er naar toe trekken om zich te laten brainwashen!
De "islam" een godsdienst noemen is een affront tov de andere godsdiensten die die naam wel of meer waard zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 19:41   #162
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
Zo'n affiche ophangen terwijl u tegenover een moskee woont, dat is gewoon vragen om problemen. Iedereen weet dat moslims heethoofden en lichtgeraakt zijn. Het verbaast me ten zeerste dat u nog geen bezoekje hebt gehad van Ahmed, Youssef en Ali...en dat u uberhaupt nog leeft.
Erg dat we in ons eigen land die bedenkingen moeten maken!
Bewijst voor de zoveelste keer dat opgelegde multicul de grootste nonsens is die je kunt bedenken en een bevolking aandoen!
Dat deze mensen dat in hun moslimlanden doen is hun zaak en hun recht.
En leuk om er reportages over te maken.
Niet om er zelf ingegooid te worden.
Oud 9 januari 2014, 19:52   #163
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyWitters Bekijk bericht
Ik vind het een dikke schande dat een Vb'er FRANSTALIGE affiches ophangt...
Die zijn dan ook niet bedoeld voor onze Franstalige Belgen maar voor de meestal Franstalige import'belgen" waarschijnlijk...
Oud 9 januari 2014, 21:27   #164
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Erg dat we in ons eigen land die bedenkingen moeten maken!
Bewijst voor de zoveelste keer dat opgelegde multicul de grootste nonsens is die je kunt bedenken en een bevolking aandoen!
Dat deze mensen dat in hun moslimlanden doen is hun zaak en hun recht.
En leuk om er reportages over te maken.
Niet om er zelf ingegooid te worden.
De islam is geen cultuur en heeft dus niets te maken met multicul. De islam is een fascistische moorddadige indoctrinatie.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2014, 23:55   #165
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
De islam is geen cultuur en heeft dus niets te maken met multicul. De islam is een fascistische moorddadige indoctrinatie.

Yep, we moorden elkaar uit, moslims onderling.

Wie doet gezellig mee en waarom?

Laatst gewijzigd door g_z : 9 januari 2014 om 23:55.
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 13:36   #166
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door g_z Bekijk bericht
Yep, we moorden elkaar uit, moslims onderling.

Wie doet gezellig mee en waarom?
Dat zij elkaar onderling uitmoorden is voor mij geen probleem. Zolang zij ons maar met rust laten met hun moordpartijen en criminaliteit. Geloof mij, het Westen heeft totaal geen behoefte aan jullie rotzooi. De Europese landen leven nu in vrede met elkaar, komen jullie nu de boel verzieken.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 januari 2014 om 13:37.
Oud 10 januari 2014, 23:38   #167
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zij elkaar onderling uitmoorden is voor mij geen probleem. Zolang zij ons maar met rust laten met hun moordpartijen en criminaliteit. Geloof mij, het Westen heeft totaal geen behoefte aan jullie rotzooi. De Europese landen leven nu in vrede met elkaar, komen jullie nu de boel verzieken.

Bij ons moslims is er alleen een wij, behalve voor hen die niet beseffen en graag willen voldoen aan het stereo type persoon, waarvan verwacht word die te zijn.

2.14
And when they meet those who believe, they say, "We believe"; but when they are alone with their evil ones, they say, "Indeed, we are with you; we were only mockers."

2.26
Indeed, Allah is not timid to present an example - that of a mosquito or what is smaller than it. And those who have believed know that it is the truth from their Lord. But as for those who disbelieve, they say, "What did Allah intend by this as an example?" He misleads many thereby and guides many thereby. And He misleads not except the defiantly disobedient,

22.73
O mensen, een gelijkenis wordt gegeven, luistert er naar. Voorzeker, degenen die gij in plaats van Allah aanbidt kunnen zelfs geen vlieg scheppen, al zouden zij daar allen toe samenwerken. En indien een vlieg iets van hen zou wegnemen, zouden zij dat niet kunnen terugnemen. Zwak is zowel de zoeker als de gezochte.
Oud 11 januari 2014, 11:44   #168
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Bij ons moslims is er alleen een wij, behalve voor hen die niet beseffen en graag willen voldoen aan het stereo type persoon, waarvan verwacht word die te zijn.

2.14
And when they meet those who believe, they say, "We believe"; but when they are alone with their evil ones, they say, "Indeed, we are with you; we were only mockers."

2.26
Indeed, Allah is not timid to present an example - that of a mosquito or what is smaller than it. And those who have believed know that it is the truth from their Lord. But as for those who disbelieve, they say, "What did Allah intend by this as an example?" He misleads many thereby and guides many thereby. And He misleads not except the defiantly disobedient,

22.73
O mensen, een gelijkenis wordt gegeven, luistert er naar. Voorzeker, degenen die gij in plaats van Allah aanbidt kunnen zelfs geen vlieg scheppen, al zouden zij daar allen toe samenwerken. En indien een vlieg iets van hen zou wegnemen, zouden zij dat niet kunnen terugnemen. Zwak is zowel de zoeker als de gezochte.
Die achterhaalde verzinsels interesseren mij totaal niet.
Oud 11 januari 2014, 13:02   #169
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt !!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2014, 15:18   #170
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Citaat:

Als het maar goed gaat met Lukas,
de rest van de rotzooi boeit U niet.

ikke ikke ikke en de rest kan stikke.

U bent zeer egoistisch en levert op zijn minst een bijdrage op canoniek aspect.

En nu wil ik graag minder kritiek maar inhoudelijke reacties.

Het kost me zo gewoon teveel energie om allemaal op deze manier te blijven reageren.

Heeft men dan niets in te brengen.

Doet het U dan helemaal niets?
Oud 11 januari 2014, 16:04   #171
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als het maar goed gaat met Lukas,
de rest van de rotzooi boeit U niet.

ikke ikke ikke en de rest kan stikke.

U bent zeer egoistisch en levert op zijn minst een bijdrage op canoniek aspect.

En nu wil ik graag minder kritiek maar inhoudelijke reacties.

Het kost me zo gewoon teveel energie om allemaal op deze manier te blijven reageren.

Heeft men dan niets in te brengen.

Doet het U dan helemaal niets?
"De rest van de rotzooi": daar heeft u alles mee gezegd. Ben ik egoïstisch omdat ik jullie onzin niet meer pik?

Wij geven hier immigranten alle mogelijke kansen, maar jullie blijven bij dat boekje zweren. Dat is blijkbaar voor jullie het enige dat telt, de rest kan de pot op. Zijn moslimlanden ook zo tolerant tegenover andersgelovigen of atheïsten?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 januari 2014 om 16:07.
Oud 11 januari 2014, 18:14   #172
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"De rest van de rotzooi": daar heeft u alles mee gezegd. Ben ik egoïstisch omdat ik jullie onzin niet meer pik?

Wij geven hier immigranten alle mogelijke kansen, maar jullie blijven bij dat boekje zweren. Dat is blijkbaar voor jullie het enige dat telt, de rest kan de pot op. Zijn moslimlanden ook zo tolerant tegenover andersgelovigen of atheïsten?

Wat kan ik dan doen om het goed te maken.

Waar kan ik beginnen.

Ik loop bijvoorbeeld op de stoep of het trottoir in plaats van de openbare weg,
wat kan ik nog meer doen dan.

Het is niet makkelijk zo, 1, 2, 3 gezegd.

Soms wil ik graag lid worden van een club of vereniging,
maar deelname is niet zo vanzelfsprekend als dat men zelf denkt.

Ten eerste is het handig om iemand te kennen,
waarvan je weet dat die persoon je niet uitlacht maar gewoon normaal toelacht.

Het is echt niet zo dat ik me minder waard voel.
Oud 12 januari 2014, 21:22   #173
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

namaste

reuze interessant zeg, een stickertje gekocht van onze zwaar bewapende en stijve pantoffelheld in latex mini rokje Wilders en het op je raam geplakt, nou zeg: die sticker kan je niet lezen vanaf de straatzijde toch of niet? Hoe zichtbaar is de tekst op jouw sticker vanaf de straat waar je woont als openbaar terrein? Hoe ziet die sticker nou eruit? Het is niet eens in het nederlands of een EU taal en hierom vind ik het ontzettend discriminerend voor Nederlanders en Europeanen, en juist een complimentje voor islam, omdat jij gewoon islamitische ideeen zo verspreidt: geloof is een leugen, islam, christendom, jodendom, hindoeisme, enz enz.

maar zie onder, iets over jodenhaat op frontaal naakt, en leuk is dat ik een nieuw idee kreeg die onder is neergepend. Of haat nou leidt tot een soort direct biologisch voordeel voor het betreffende organisme X, dat ook een niet mens mag zijn. Denk eens eraan hoe katten en honden elkaar haten. Moslims en Hindoes haten elkaar radicaal en kunnen elkaars bloed drinken, ook die vegetarische hindoe zou het rauwe bloed lusten van een moslims zonder aids of hepatitis denk ik, en even zijn vegetarische eetstoornis opzij zetten.

Ach, ik hou liever van een koeliepoes met haren, zoals mijn Wieroe en ik neem afstand van die zieke meute mensapen om mij heen op deze verkrachte planeet. De meute van 7 miljard mensapen die onze natuurlijke vijanden nu zijn, en hierom werken Wieroe en ik al jaren aan een sterk kattenleger in delft met ijszwaarden en die met kattensticks kan schieten.

dewanand en Wieroe

zie frontaal naakt topic en mijn posting heden:

[12.01.2014]
Overgewaaide Jodenhaat

Peter Breedveld

op 12 01 2014 at 19:12 schreef dewanand:

Namaste Sneebal,

Heel mooi wat je hier doet, super (klein tikfoutje je noemt 7 punten). Ik hou van jou nieuwe stijl, kan je logigram van maken, ken je deze logische puzzels?

Dit is leuk:
‘Dieudonné is geen Arabier en ook geen moslim, maar een keurige Franse katholiek.’

Maar mbt Heijne:
NRC columnist, zegt ‘jodenhaat is overgewaaid uit arabische wereld’????

Kijk naar deze info over Marten Luther, die de reformatie opstartte en een nieuw tijdperk van jodenhaat, door de opkomst van gereformeerden:

It was not until January 1518 that friends of Luther translated the 95 Theses from Latin into German
http://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther

Ik zoek de biologische oorzaken, intern bij het organisme voor dingen als X-haat omdat het volgens mij zo moet werken. In theorie moet dus Jodenhaat een direct biologisch voordeel bieden aan de betrokkenen, al wie dat ook mogen zijn (ook veel hindoestanen en negers haten joden en ik ken ze goed).

Enerzijds is er de propaganda, anderzijds de onwetendheid van wat nou Joods of beetje Jiddisch is, en men haat dan uit onwetendheid de Joodse medemensen op deze wereld, wat zeer zeker een trieste zaak is.

Liefhebben en haten uit onwetendheid.

bron Frontaal Naakt
http://www.frontaalnaakt.nl/archives...jodenhaat.html

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 21:35   #174
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Als ge in op sommige plaatsen in Brussel dagelijks in mini-rok loopt, GAAT ge op een gegeven moment lastig gevallen worden.
En NEEN ik word dat niet gewoon, in tegendeel, maar ge kunt niet ontkennen dat het zo IS.
Het is aan de politie om die straat veilig te maken voor minirokken en niet zeggen dat ze daar niet meer mogen lopen.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 21:55   #175
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Keel oversniden zou wel een serieuze overdreven reactie zijn, maar een paar toeken, je kan toch niet zeggen dat je dat totaal niet verwacht? Of denkt u dat iedereen van het principe uitgaat "Het staat in de wet, dus ik doe da ni." Verwachten misschien wel, maar zo is het nu eenmaal niet. Er zitten daar mannen tussen die een politiekantoor in de fik steken omdat een copain is opgepakt, en die ga je dan wat uitdagen. Slimme zet.
Nochtans is keel oversnijden volgens de islamitische hardliners, toevallig ook degenen die steevast op dit soort zaken reageren, normaal de gepaste reactie.
Er wordt dan namelijk een wereldwijde oproep gelanceerd om je een kopje kleiner te maken... Rushdie en co...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 21:58   #176
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge in op sommige plaatsen in Brussel dagelijks in mini-rok loopt, GAAT ge op een gegeven moment lastig gevallen worden.
En NEEN ik word dat niet gewoon, in tegendeel, maar ge kunt niet ontkennen dat het zo IS.
Hadden die gastjes die die dames lastigvallen ook wat meer toeken gekregen, ipv steeds te worden vergoeilijkt, dan was't misschien zover ni gekomen. Maar de politiek gaat dat niet doen voor ons hoor.
Hoor ik hier tussen de regels een oproep om een Brusselse afdeling van Guardian Angels op te richten?
Dat is door diezelfde politici wel verboden hé.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2014, 22:47   #177
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het is aan de politie om die straat veilig te maken voor minirokken en niet zeggen dat ze daar niet meer mogen lopen.
Moet dan iedere geviseerde burger politiebegeleiding krijgen? Onpraktisch en onmogelijk. De politie verzuipt in de strijd tegen de criminaliteit. Alles is compleet uit de hand gelopen. Met dank aan de politiekers die deze maatschappij gecreëerd hebben.
Oud 12 januari 2014, 23:00   #178
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Moet dan iedere geviseerde burger politiebegeleiding krijgen? Onpraktisch en onmogelijk. De politie verzuipt in de strijd tegen de criminaliteit. Alles is compleet uit de hand gelopen. Met dank aan de politiekers die deze maatschappij gecreëerd hebben.
True, het toont vooral het failliet van onze rechtsstaat.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2014, 05:35   #179
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wanneer ik in een andere topic lees dat er een paar Vlamingen hardhandig werden opgepakt door de politie, enkel en alleen voor het ontplooien van een Vlaamse vlag, valt het met die "strijd-tegen-de-criminaliteit" blijkbaar heel goed mee.

Dat "verzuipen" mag je dus gerust laten vallen.
Oud 13 januari 2014, 12:14   #180
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Wanneer ik in een andere topic lees dat er een paar Vlamingen hardhandig werden opgepakt door de politie, enkel en alleen voor het ontplooien van een Vlaamse vlag, valt het met die "strijd-tegen-de-criminaliteit" blijkbaar heel goed mee.

Dat "verzuipen" mag je dus gerust laten vallen.
Wel, u geeft zelf een goed voorbeeld van de prioriteiten van onze politiek. Rechts moet ten allen prijze de kop worden ingedrukt, terwijl de burger crepeert onder de gedoogde criminaliteit. Zij keren zelfs bonussen van 1000 euro uit voor een dagje isoleercel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be