![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb hier al heel wat onnozele praat gelezen, maar dit is toch weer een pareltje:
Citaat:
Het zijn dus degenen met minder welvaar die meer kinderen hebben. Dat is ook logisch, want zo zijn we nu eenmaal genetisch geprogrammeerd. Hoe moeilijker de omstandigheden, hoe meer kans dat er een hoop kinderen het niet zullen halen, dus hoe meer kinderen. Uiteindelijk zijn we stuk voor stuk niet meer dan dragers van genetisch materiaal dat moet doorgegeven worden. Dat ontkennen, is ontkennen dat u mens bent. Behoudens sterilisatie is er absoluut niets dat u kan doen om te voorkomen dat arme mensen meer kinderen krijgen dan rijke. U kan schelden, roepen en tieren op uw minder bedeelde medemens wat u maar wil, dat zal niet voorkomen dat gezegde minder bedeelde zich frequenter zal voortplanten dan de beter bedeelde. Dat is een realiteit die u dient te aanvaarden, zoniet redeneert u vanuit een niet bestaand droomwereldje. EDIT: en voor 't geval u mij niet gelooft, oordeel zelf: http://www.indexmundi.com/map/?v=25&l=nl Laatst gewijzigd door Dakeyras : 3 oktober 2013 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat moet natuurlijk zijn "Wereldwijd ziet men dat net in die landen met grote welvaart, het aantal kinderen per vrouw substantieel lager ligt dan in landen met weinig welvaart".
Laatst gewijzigd door Dakeyras : 3 oktober 2013 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar u beaamt mijn stelling dus. (zonder het weliswaar te beseffen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En uw stelling is plots dat minder kinderen leidt tot meer welvaart zeker? U heeft de volgorde verkeerd. Eerst meer welvaart, dan minder kinderen. Omgekeerd werkt het niet. Als u dus wil dat die vermaledijde OCMW steuntrekkende plasma tv kopers minder kweken, zal u hun welvaart moeten zien te verhogen. Hun kinderen en hun uitkering afpakken zal niet veel helpen, tenzij u ze ook steriliseert of tegen de muur zet en afknalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Schaf het kindergeld en de belastingaftrek voor kinderen voor mijn part maar af, als je het geld er niet voor hebt begin je er beter niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad, mensen hebben alleen sex als ze geld hebben om kinderen op te voeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Duw mensen in armoede en ze zullen niet meer kweken. Dat recept werkt uitstekend zoals we kunnen zien in Nigeria, Congo, Somalië, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Een grote flatscreen - Een overvolle asbak - Minstens één pakje sigaretten - Enkele blikjes bier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Partijlid
|
![]() Jambers zoekt zo'n mensen dan ook op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laten we onze maatschappij modelleren op basis van het kwalitatief hoogstaand wetenschappelijk onderzoek van Paul Jambers. Hallelujah! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een schril contrast met de draad die hier onlangs liep ivm het stoeltjesgeld dat sommige scholen eisten van leerlingen die op school bleven eten.
Ik ben te lui om deze draad te zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb onlangs een half varkentje gekocht, ik heb nog wat spek over, ze kunnen dat krijgen als ze willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier sociale zekerheid en dus is het niet nodig van 10 kinderen te hebben die elk maandelijks 100€ afstaan aan hun ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Straks komt u mij nog vertellen dat de mens één en al ratio is, zonder emoties en instincten. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 3 oktober 2013 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |