Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2013, 17:24   #161
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
aangepaste versie te lezen op : http://www.vandaag.be/binnenland/140...amofobie-.html

ze hebben gvd een varkenskopke op de moskee gespoten!!! mogen we nu reclameren telkens we beledigende graffiti zien?

Mogen we ons aan branden auto's verwachten? Dat is toch hun gewoonte in de donkere wintermaanden hé?
Toch oproepen tot kalmte van de kaloten, ik was verkeerd. Blijkbaar hebben die dat toch nodig.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2013, 22:21   #162
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...en-islamofobie

Citaat:
in die commentaren op HLN vind je nog voorbeelden van kleine faits-divers van kerken die het nieuws zelfs niet haalden.

Stel nu even dat er een drietal vlaamsblokkers hetzelfde zouden doen in een moskee....
http://filesforum.politics.be/showpo...&postcount=103

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2013, 22:27   #163
BonBon
Banneling

Standaard

"Recordaantal veroordelingen in 2012 voor rijden zonder rijbewijs"
http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...nder-rijbewijs

Bijna 10.000 veroordelingen, hoeveel procent Vlamingen, ook 85% zoals normaal zou zijn?
Oud 24 november 2013, 22:40   #164
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
"Recordaantal veroordelingen in 2012 voor rijden zonder rijbewijs"
http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...nder-rijbewijs

Bijna 10.000 veroordelingen, hoeveel procent Vlamingen, ook 85% zoals normaal zou zijn?
Waarschijnlijk al die negers die in afrika hun rijbewijs hebben gekregen bij een tros bananen. Als je ziet hoe die rijden.....
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2013, 23:47   #165
g_z
Parlementslid

g_z's schermafbeelding

Standaard

Essentie
g_z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 00:59   #166
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Waar ik vooral blij om ben is dat de Turkse moslimgemeenschap niet tot protestacties (of rellen) is overgegaan, dat moet de provocerende islamofoben erg teleurgesteld hebben , ik geloof dat zij nu de shock van hun leven beleven, want zij riepen het altijd van de daken: hoe kortgelont "de islam" wel niet is.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 01:13   #167
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Waar ik vooral blij om ben is dat de Turkse moslimgemeenschap niet tot protestacties (of rellen) is overgegaan, dat moet de provocerende islamofoben erg teleurgesteld hebben , ik geloof dat zij nu de shock van hun leven beleven, want zij riepen het altijd van de daken: hoe kortgelont "de islam" wel niet is.
We zullen wel zien.
Ik hoop alleen dat de debielen die de besmeuring hebben uitgevoerd hun les geleerd hebben.
Met kinderachtig gedrag lost men geen probleem op.
Oud 25 november 2013, 06:43   #168
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks van, een onschuldige kan je niet beschuldigen van het schuld van een andere. Islamofobie integendeel is een provocatieve gewelddaad dat volgens mij bestreden en bestraft moet worden. De graffitti zijn excessen ervan en wat er nog van kan komen.
Ga uw islamitische eisen in Turkije verdedigen. De islam is gewelddadig en dient bestreden en bestraft te worden.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 12:14   #169
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ge begrijpt het niet, eh. Mensen die zich identificeren met een godsdienst, zijn altijd verkeerd bezig, en zullen daardoor de nodige weerstand krijgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 13:31   #170
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar ik dan weer ontzettend blij over ben is dat de Vlaamse christelijke gemeenschap nooit tot protestacties (of rellen) is overgegaan bij de vernielingen, brandstichtingen of bevuiling van hun godshuizen.
Dat moet die provocerende moslimvandelen erg teleurgesteld hebben;
Ik geloof dat ze telkens de schok van hun leven beleven want het zij zij die toch telkens roepen dat de islamfoben zo kwaadaardig, xenofoob en racistisch zijn?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 14:23   #171
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De islam niet kortgelont? Als de naam allah nog maar verkeerd wordt gespeld, staan halve steden in brand.
De meeste islamieten zijn in mijn ogen leugenaars, die zich vriendelijk voordoen, maar ondertussen een mes in de rug planten. Jullie kennen slechts één manier van leven en dat is volgens de islam. Jullie dulden geen andersdenkenden, alles in naam van allah. Dat vind ik een ziekelijke en kortzichtige ingesteldheid die niet past in onze Westerse democratische samenleving. Het is jullie leven, maar val er ons niet mee lastig. Jullie veroordelen openlijk onze levenswijze, meer nog jullie willen deze veranderen. Zijn jullie dan ook niet 'foob'.
Kritiek hebben mag niet op uw geloof, dan is men islamofoob. Jullie proberen ons hier te bekeren en eisen respect voor jullie godsdienst. Jullie zelf hebben niet het minste respect voor ONZE godsdienst of atheïsme. In uw moslimlanden worden christenen onmiddellijk het land uitgezet, wanneer zij het woord van Jezus verkondigen. Dus in feite worden jullie hier nog goed behandeld. Jullie worden het land niet uitgezet.
Het ergste vind ik nog dat jullie volop steun krijgen van verschillende politieke partijen. Spa is altijd anti godsdienst geweest, nu steunen en beschermen zij de islam. Meer nog: zij zetten de islam op een platform. Een godsdienst die vrouwen minderwaardig vindt, homo's opknoopt, ongelovigen vermoordt, iedereen wil bekeren tot de islam, vrije meningsuiting verbiedt, democratie verbiedt, individuele vrijheid verbiedt. Alles moet gebeuren volgens een donker middeleeuws boekje uit de 7e eeuw.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 14:26   #172
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar ik vooral NIET blij om ben, is dat wanneer iemand "morgen" zware kritiek uit op de islam, of die religie wat in het belachelijke trekt, volgende week dood is. Misschien ook iets om over na te denken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2013, 16:04   #173
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Geen enkele stad werd in brand gestoken, niks werd vernield, niemand werd gedood,.... Ik begrijp wel dat sommigen wegens de schok nog in een ontkenningsfase zijn maar ja dit zijn wel de naakte feiten. Moslims nergens in de wereld hebben toegegeven aan de provocaties van islamofoben in Genk. Ik ben trots dat vooral de Turken in dit geval de kalmte hebben kunnen bewaren want inderdaad we kennen wel andere verhalen, die ik zeker afkeur. Dit is een bewijs dat wat ik altijd heb beweerd: niet alle moslims reageren onproportioneel zoals islamofoben dat willen laten schijnen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
Oud 25 november 2013, 16:11   #174
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen enkele stad werd in brand gestoken, niks werd vernield, niemand werd gedood,.... Ik begrijp wel dat sommigen wegens de schok nog in een ontkenningsfase zijn maar ja dit zijn wel de naakte feiten. Moslims nergens in de wereld hebben toegegeven aan de provocaties van islamofoben in Genk. Ik ben trots dat vooral de Turken in dit geval de kalmte hebben kunnen bewaren want inderdaad we kennen wel andere verhalen, die ik zeker afkeur. Dit is een bewijs dat wat ik altijd heb beweerd: niet alle moslims reageren onproportioneel zoals islamofoben dat willen laten schijnen.
Het zou maar dat te kort komen, maar je weet best dat het afwachten is tot de volgende uitbraak van geweld. Ik moet wel zeggen dat het werkt, kranten plaatsen niet zomaar cartoons meer, ze zijn voorzichtig geworden, de terroristen hebben dus gewonnen.
Oud 25 november 2013, 16:13   #175
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Waar ik dan weer ontzettend blij over ben is dat de Vlaamse christelijke gemeenschap nooit tot protestacties (of rellen) is overgegaan bij de vernielingen, brandstichtingen of bevuiling van hun godshuizen.
Dat moet die provocerende moslimvandelen erg teleurgesteld hebben;
Ik geloof dat ze telkens de schok van hun leven beleven want het zij zij die toch telkens roepen dat de islamfoben zo kwaadaardig, xenofoob en racistisch zijn?
Circe, dat klopt niet wat je zegt. In Amerika bijvoorbeeld heb je een halve gare priester die wel graag van brandjes houdt, de mohamedcartoons zijn geen artistieke prestaties maar zijn provocerende protestacties,...

Wat wel waar is is dat islamofoben kwaardaardig zijn, sommigen met een zieke geest die ik in de zelfde categorie zet met mensen die anderen verkrachten en de schuld op hun slachtoffers schuiven. Ik denk ook dat sommigen licht pyromane neigingen hebben want ze doen er alles aan om brandjes te stichten. Maar ja, dit zijn meningen en ik kan ze niet wetenschappelijk waar maken omdat ik geen psychiater ben, noch academisch onderzoeker, wel iemand met gezond verstand.

Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 25 november 2013 om 16:15.
Oud 25 november 2013, 16:18   #176
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veritus Bekijk bericht
Question:
Does the Quran really contain dozens of verses promoting violence?

The Quran contains at least 109 verses that call Muslims to war with nonbelievers for the sake of Islamic rule. Some are quite graphic, with commands to chop off heads and fingers and kill infidels wherever they may be hiding. Muslims who do not join the fight are called 'hypocrites' and warned that Allah will send them to Hell if they do not join the slaughter.

Unlike nearly all of the Old Testament verses of violence, the verses of violence in the Quran are mostly open-ended, meaning that they are not restrained by the historical context of the surrounding text. They are part of the eternal, unchanging word of Allah, and just as relevant or subjective as anything else in the Quran.

How comes then that millions en millions moslims in the past as its now, never choped anyones head or fingers?
Oud 25 november 2013, 16:23   #177
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
U weet duivels goed wat ik bedoel. Ik weet intussen dat u niet bang bent van een leugentje meer of minder. Hoeveel keer hebben wij al niet onze kalmte moeten bewaren wanneer onze meisjes worden uitgescholden voor hoer, onze kerkhoven vernield, kerken beklad, die afzichtelijke hoofddoeken in de straat waar onze kinderen bang voor zijn, criminele feiten van uw geloofsgenoten tegenover onze bevolking.
En als wij al islamofoob moesten zijn, dan ligt dat niet aan ons maar aan jullie ingesteldheid tegenover onze Westerse wereld. Kwestie van zelfbehoud. Jullie haten ons om wat wij zijn. Maar jullie zijn niet te beroerd om mee te genieten van onze Westerse voordelen.
Oud 25 november 2013, 16:24   #178
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
How comes then that millions en millions moslims in the past as its now, never choped anyones head or fingers?
How come then that millions en millions moslims in the past as its now, did chop heads and fingers?

60 miljoen Indiërs werden afgeslacht bij de verovering door moslims, dat alleen al zou je aan het denken moeten zetten. De meeste nazi's deden niemand kwaad, de meeste moslims ook niet. Het gaat 'm over het percentage die wel kwaad doet.
Oud 25 november 2013, 16:30   #179
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veritus Bekijk bericht
Westerse vrije wereld, vervelend voor aanhangers van een bekrompen religie.

Aanhangers van een racistische, separatistische, vrouwenonderdrukkende religie zijn daarentegen normaal?

Afkeer van de Islam is een gezonde reactie tegenover de insluiping van een religieus middeleeuws gif.
Kort en krachtig samengevat!
Oud 25 november 2013, 16:44   #180
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Circe, dat klopt niet wat je zegt. In Amerika bijvoorbeeld heb je een halve gare priester die wel graag van brandjes houdt, de mohamedcartoons zijn geen artistieke prestaties maar zijn provocerende protestacties,...

Wat wel waar is is dat islamofoben kwaardaardig zijn, sommigen met een zieke geest die ik in de zelfde categorie zet met mensen die anderen verkrachten en de schuld op hun slachtoffers schuiven. Ik denk ook dat sommigen licht pyromane neigingen hebben want ze doen er alles aan om brandjes te stichten. Maar ja, dit zijn meningen en ik kan ze niet wetenschappelijk waar maken omdat ik geen psychiater ben, noch academisch onderzoeker, wel iemand met gezond verstand.
In héél Amerika heb je dus één halve gare priester die wat boeken in brand wou steken. Ondertussen wordt zijn leven bedreigd.

Ik heb geen weet van een islamofoob die moslims onthoofd, verkracht, berooft of vermoord.

Over welke brandjes heb je het? die éne Amerikaan die een open vuurtje stak zonder dat er verder enige schade werd toegebracht?
Wel iets anders dan de moslims in Nederland die na de moord op Van Gogh meenden dat het startsein voor de jihad was gegeven en dus alvast maar begonnen met eeuwenoude kerkdeuren te laten zwartblakeren (de bedoeling was natuurlijk dat de hele kerk in de vlammen opging, maar ze zijn gewoonlijk niet echt goed in hun voornemens, een geluk bij een ongeluk).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be