![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...en-islamofobie
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() "Recordaantal veroordelingen in 2012 voor rijden zonder rijbewijs"
http://yahoo.skynet.be/nieuws/belgie...nder-rijbewijs Bijna 10.000 veroordelingen, hoeveel procent Vlamingen, ook 85% zoals normaal zou zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Parlementslid
|
![]() Essentie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Schepen
|
![]() Waar ik vooral blij om ben is dat de Turkse moslimgemeenschap niet tot protestacties (of rellen) is overgegaan, dat moet de provocerende islamofoben erg teleurgesteld hebben
![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop alleen dat de debielen die de besmeuring hebben uitgevoerd hun les geleerd hebben. Met kinderachtig gedrag lost men geen probleem op.
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet die provocerende moslimvandelen erg teleurgesteld hebben; Ik geloof dat ze telkens de schok van hun leven beleven want het zij zij die toch telkens roepen dat de islamfoben zo kwaadaardig, xenofoob en racistisch zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De meeste islamieten zijn in mijn ogen leugenaars, die zich vriendelijk voordoen, maar ondertussen een mes in de rug planten. Jullie kennen slechts één manier van leven en dat is volgens de islam. Jullie dulden geen andersdenkenden, alles in naam van allah. Dat vind ik een ziekelijke en kortzichtige ingesteldheid die niet past in onze Westerse democratische samenleving. Het is jullie leven, maar val er ons niet mee lastig. Jullie veroordelen openlijk onze levenswijze, meer nog jullie willen deze veranderen. Zijn jullie dan ook niet 'foob'. Kritiek hebben mag niet op uw geloof, dan is men islamofoob. Jullie proberen ons hier te bekeren en eisen respect voor jullie godsdienst. Jullie zelf hebben niet het minste respect voor ONZE godsdienst of atheïsme. In uw moslimlanden worden christenen onmiddellijk het land uitgezet, wanneer zij het woord van Jezus verkondigen. Dus in feite worden jullie hier nog goed behandeld. Jullie worden het land niet uitgezet. Het ergste vind ik nog dat jullie volop steun krijgen van verschillende politieke partijen. Spa is altijd anti godsdienst geweest, nu steunen en beschermen zij de islam. Meer nog: zij zetten de islam op een platform. Een godsdienst die vrouwen minderwaardig vindt, homo's opknoopt, ongelovigen vermoordt, iedereen wil bekeren tot de islam, vrije meningsuiting verbiedt, democratie verbiedt, individuele vrijheid verbiedt. Alles moet gebeuren volgens een donker middeleeuws boekje uit de 7e eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 |
Schepen
|
![]() Geen enkele stad werd in brand gestoken, niks werd vernield, niemand werd gedood,.... Ik begrijp wel dat sommigen wegens de schok nog in een ontkenningsfase zijn maar ja dit zijn wel de naakte feiten. Moslims nergens in de wereld hebben toegegeven aan de provocaties van islamofoben in Genk. Ik ben trots dat vooral de Turken in dit geval de kalmte hebben kunnen bewaren want inderdaad we kennen wel andere verhalen, die ik zeker afkeur. Dit is een bewijs dat wat ik altijd heb beweerd: niet alle moslims reageren onproportioneel zoals islamofoben dat willen laten schijnen.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat wel waar is is dat islamofoben kwaardaardig zijn, sommigen met een zieke geest die ik in de zelfde categorie zet met mensen die anderen verkrachten en de schuld op hun slachtoffers schuiven. Ik denk ook dat sommigen licht pyromane neigingen hebben want ze doen er alles aan om brandjes te stichten. Maar ja, dit zijn meningen en ik kan ze niet wetenschappelijk waar maken omdat ik geen psychiater ben, noch academisch onderzoeker, wel iemand met gezond verstand.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 25 november 2013 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als wij al islamofoob moesten zijn, dan ligt dat niet aan ons maar aan jullie ingesteldheid tegenover onze Westerse wereld. Kwestie van zelfbehoud. Jullie haten ons om wat wij zijn. Maar jullie zijn niet te beroerd om mee te genieten van onze Westerse voordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
60 miljoen Indiërs werden afgeslacht bij de verovering door moslims, dat alleen al zou je aan het denken moeten zetten. De meeste nazi's deden niemand kwaad, de meeste moslims ook niet. Het gaat 'm over het percentage die wel kwaad doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen weet van een islamofoob die moslims onthoofd, verkracht, berooft of vermoord. Over welke brandjes heb je het? die éne Amerikaan die een open vuurtje stak zonder dat er verder enige schade werd toegebracht? Wel iets anders dan de moslims in Nederland die na de moord op Van Gogh meenden dat het startsein voor de jihad was gegeven en dus alvast maar begonnen met eeuwenoude kerkdeuren te laten zwartblakeren (de bedoeling was natuurlijk dat de hele kerk in de vlammen opging, maar ze zijn gewoonlijk niet echt goed in hun voornemens, een geluk bij een ongeluk).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |