![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge kijkt hoe landen zich gedragen in de strijd tegen terroristen dan zijn het de westerse staten die zich netjes proberen te gedragen. Andere landen over wie gij zeer zwijgzaam zijt, doen dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Weinig geloofwaardig gegeven de eenzijdige aandacht voor die landen die doetjes zijn vergeleken met landen die brutaal de mensenrechten op grote schaal systematisch overtreden.
Laatst gewijzigd door julian : 31 januari 2014 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Landen die zeer brutaal tekeergaan, worden door u gewoon genegeerd omdat gij gewoon de pik op de VS hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Maar gij zegt zelf dat een land dat een oorlog begint volledig verantwoordelijk is voor alle doden die daar rechtstreeks of onrechtstreeks uit voortvloeien. Hier wijkt gij daarvan af omdat het u zo past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus afkomen met het feit dat men ook nog domme bommen gebruikt, bewijst alleen uw onwetendheid. Gij eist dat er geen enkele burger gedood wordt bij militaire acties wat onmogelijk is en dus ook niet is wat het oorlogsrecht vereist. Het is bovendien opvallend dat uw kritiek bijna volledig gericht is tegen de landen die effectief collaterale schade in de mate van het mogelijke beperken. Gij zijt dus wereldvreemd en te kwader trouw. Laatst gewijzigd door julian : 31 januari 2014 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS zeggen niets over de slachtoffers die ze zelf maken, omdat dit de noodzakelijke steun US burgers voor hun aanval dan in gevaar komt.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 31 januari 2014 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U mist mijn punt weer volledig , en begint weer gelijk over het militaire plaatje. En u gelooft alles wat er vanuit Washington beweerd word over hun militaire optreden. Keer op keer blijkt achteraf dat de collaterale schade helemaal niet meevalt. Als u het niet erg vind kies ik dat wat er werkelijk gebeurd in de praktijk als uitgangspunt voor mijn beoordeling, en niet de ideologisch theoretische praatjes uit Washington. Telkens wanneer de praktijk totaal afwijkt van die praatjes verwijst u weer terug naar die praatjes. Citaat:
En ver welk oorlogsrecht spreekt u eigenlijk, wie hebben dat opgesteld? De VS hebben zelf al zo vaak laten weten, ook op papier, dat zij het recht hebben om unilateraal op te treden, dat is een zelfverklaard recht.
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heb ik gezegd dat de VS verantwoordelijk zijn voor het totaal aantal doden in die oorlog?? Wel heb ik gezegd dat zij mede verantwoordelijk zijn voor alle ellende die uit hun invasie is voortgekomen, dat zij daarin een rol hebben gehad. Rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor doden door sektarisch geweld is niet waar ik de VS van beschuldig. Het zo maar naar één kant gooien van alle doden in een oorlog is Dixie style. Het starten van een oorlog door de tegenpartij is geen vrijbrief voor geweld
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen we nog eens even de stand van doden en gewonden weergeven, op conto van de religie van de wrede, wereldwijd?
www.thereligionofpeace.com Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van internationaal recht begrijpt gij duidelijk niets. Laatst gewijzigd door julian : 2 februari 2014 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Wanneer een kerel mij op mn bek wil slaan dan kan ik zijn vuist afweren= selfdefence. -Wanneer ik hem 3 dagen later ga opzoeken en hem een dreun verkoop dan is dat geen selfdefence, en maak ik mij ook schuldig aan gebruik van geweld.
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Selfdefence is het afweren van een aanval, op het moment dat die aanval gaande is . Voor u gaat op dat wanneer je eenmaal aangevallen bent door een bepaalde partij, je voor eeuwig het recht heb deze partij te gaan aanvallen.
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Het enige punt dat gij per uitzondering eens hebt is dat Iran de oorlog had kunnen stoppen toen het het eigen grondgebied terughad.
Laatst gewijzigd door julian : 3 februari 2014 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Maar men kan ook redeneren dat men de bron van het kwaad moet wegnemen. In wo2 stopte men de oorlog ook niet aan de duitse grens.
|
![]() |
![]() |