Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 30 januari 2014, 22:26   #161
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De vrouwen die dit moeten ondergaan zitten levenslang met mentale problemen. Stel dat daar dan nog eens een inteeltrelatie bovenop komt en dat die vrouwen vervolgens nog moeten beginnen aan de opvoeding ...
Ik zou dit echt aan niemand willen toewensen. Ik krijg er zelf al rillingen van, brrr... Ik ben echt blij dat ik in een beschaafd land geboren ben. Weet je, we kunnen klagen over Belgie zoveel we willen, maar het had ook veel erger gekund... Vooral voor een vrouw zoals ik. Mocht ik moslima zijn geweest, dan was ik nu waarschijnlijk al in een gedwongen huwelijk met een patroniserende vent en had ik nu al drie kinderen of zo... Yuck!
Dutch_Strawberry is offline  
Oud 30 januari 2014, 22:43   #162
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De vrouwen die dit moeten ondergaan zitten levenslang met mentale problemen. Stel dat daar dan nog eens een inteeltrelatie bovenop komt en dat die vrouwen vervolgens nog moeten beginnen aan de opvoeding ...
ja maar toch gek dat die vrouwen moslima blijven en braaf de vlag van de islam op hun kop dragen, kan zijn dat moslimmeiden toch erg sadomasochistisch zijn of echt totale leeghoofden zijn door die inteelt.

inteelt meisjes zijn lelijker en minder mooi. Ook stukken minder intelligent en minder erotisch om te zien en te voelen.

men zou inteelt in islam beter moeten onderzoeken en het uitvoerig moeten documenteren per etnisch/religieuze groep, met opheffing van het verbod op rassenonderzoek en etnische registratie in een database. Gewoon absoluut toestaan deze dingen onbeperkt voor iedereen die onderzoek doet of een organisatie runt met niet ariers of niet blanken. Open breken dit verbod zeg ik in het belang van de vooruitgang der eugenitica wetenschappen.

Waarom is rasverbetering nou verboden bij wet? Chinezen zouden een superieur chinees kind willen, die zuiver chinees is, lang, sterk, intelligent, potent, enz en dat doen zij nu al in geheime laboratoria. China is niets anders dan een zieke gele nazi staat.

moeilijke kwestie.

dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 30 januari 2014, 23:08   #163
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Rasverbetering is helemaal niet verboden bij wet. Het is de meest natuurlijke vorm van voortplanting:

de vrouwen zoeken liefst de meest sterke man die de kroost kan beschermen, intelligent zodat hij beter voedsel kan vinden en de kroost laat overleven.
de mannen zoeken mooie en vruchtbare vrouwen (vandaar de voorkeur voor de smalle taille en brede heupen).

Bij �*lle diersoorten doet men aan rasverbetering.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 31 januari 2014, 12:44   #164
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ja maar toch gek dat die vrouwen moslima blijven en braaf de vlag van de islam op hun kop dragen, kan zijn dat moslimmeiden toch erg sadomasochistisch zijn of echt totale leeghoofden zijn door die inteelt.
dewanand en wieroe
hindoe fundamentalisten
Een combinatie, bang van de man en familie, bang van de djins en minder begaafd door inteelt. Onze vrouwen doen hetzelfde, langs bepaalde straten dragen ze geen rokjes meer of maken een omweg, bang ...
BonBon is offline  
Oud 31 januari 2014, 12:51   #165
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Een combinatie, bang van de man en familie, bang van de djins en minder begaafd door inteelt. Onze vrouwen doen hetzelfde, langs bepaalde straten dragen ze geen rokjes meer of maken een omweg, bang ...
Vergeet ook niet dat ze in de islamitische paradijzen gewoon geen weg uit kunnen als ze hun man durven te verlaten. Ze moeten dan terug naar hun ouders (vader) en die weigeren gewoonlijk de dochter terug binnen te laten omdat het een aantasting van hun eer is. Zelfstandig wonen en werken? welk job mogen ze ginds uitoefenen denk je?
Nee het is gewoon een kooi waar ze inzitten : een gouden, zilveren, of ijzeren maar een kooi is het.

Hier hebben ze dan weer wel meer kansen om te vertrekken : gewoonlijk echter vertrekt de man en laat vrouw(en) en kinderen gewoon zitten om te overleven op kosten van de belgische belastingbetaler. (zie die ene Syrieganger waarvan madam met de twee zonen netjes OCMW KLANT waren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 7 februari 2014, 22:47   #166
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vergeet ook niet dat ze in de islamitische paradijzen gewoon geen weg uit kunnen als ze hun man durven te verlaten. Ze moeten dan terug naar hun ouders (vader) en die weigeren gewoonlijk de dochter terug binnen te laten omdat het een aantasting van hun eer is. Zelfstandig wonen en werken? welk job mogen ze ginds uitoefenen denk je?
Nee het is gewoon een kooi waar ze inzitten : een gouden, zilveren, of ijzeren maar een kooi is het.

Hier hebben ze dan weer wel meer kansen om te vertrekken : gewoonlijk echter vertrekt de man en laat vrouw(en) en kinderen gewoon zitten om te overleven op kosten van de belgische belastingbetaler. (zie die ene Syrieganger waarvan madam met de twee zonen netjes OCMW KLANT waren.
²
Oud 8 februari 2014, 00:05   #167
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

er is een europese wet nu die bepaalt dat elk buitenlandse vrouw die in de EU een kind baart via een hardheidsclausule gelegaliseerd kan worden, en hierom zie je nu een massale toestroom van moslimvrouwen die in de EU komen als illegalen of op vakantie visums en dan supersnel binnen een jaar een moslim baby baren, en daarna krijgen zij binnen een paar jaar een verblijfsvergunning, een huis, een bijstand, en alle voorzieningen, en een paspoort. Zo stromen er nu toch tienduizenden islamieten binnen die buiten de statistieken vallen, en de islamisering gaat kwadratisch door.

veel hindoestaanse meisjes en overige surinaamse meiden pakken hen naturalisatie in nederland nu ook zo aan, gewoon zich anoniem zwanger laten neuken als illegale meid die hier kwam via een huwelijk en onderdook, en dan viola alles ok en bijstand binnen.

ik haat het altijd als ik hoor en zie hoe die allochtonen van niet blanke afkomst alles hier misbruiken, profiteren, verloederen, geen zak presteren, en parasiteren. allemaal buitenlands tuig dat hier niet thuishoort in een kenniseconomie.

die hele naturalisatie is de nekslag voor alle EU staten nu. enige alternatief is dit via officiele apartheids wetten maar afschaffen om de volksidentiteit van de raszuivere blanken hier toch te beschermen.

respect voor inheemse blanken lijkt mij wel gewenst in een europees land.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline  
Oud 8 februari 2014, 08:13   #168
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
die hele naturalisatie is de nekslag voor alle EU staten nu. enige alternatief is dit via officiele apartheids wetten maar afschaffen om de volksidentiteit van de raszuivere blanken hier toch te beschermen.
net dat willen ze toch ten allen tijde vermijden! White is bad hoor. Eenmaal de blanken in de minderheid zijn ze tevreden en dan spreekt men van superdiversiteit.
Ik las trouwens recent nog een naïeve opmerking bij die integratiemonitor : toen bleek dat in zijn stad 45% vreemdelingen woonden verklaarde hij zo gelukkig te zijn met AL die verschillende culturen. Het bleken gewoon Turken en Marokkanen te zijn. Me dunkt zijn dat niet ZOVEEL verschillende culturen, maar eerder een kolonisatie van noord-afrikaanse en turkse mensen.

Ik verschoot me gisteren een bult op de opening van de Olympische Spelen: allemaal witte mensen! Wat een schande dacht ik nog....

circe is offline  
Oud 8 februari 2014, 08:25   #169
BonBon
Banneling

Standaard

Diversiteit, wat is het mooi al die verschillende culturen door elkaar.

BonBon is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be