![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Deze crapuleuze uitlatingen zijn onaanvaardbaar. Graag verlangt U dat het duister verleden van uw ideologische voorgangers niet meer ter sprake zou komen. U weet er niets van, u kent zelf de persoon die uw vrienden gaan herinneren, nog een fout - dat zij volgens U - niet zouden moeten maken. Maar ja, wij zullen erop timmerent tot dat
de flaminganten een eine zullen stellen aan hun vervalsing van het verleden. Ik naam van al de Belgen, Vlamingen, Brusselaars en Walen, gesneuveld zijn in 1914-18 en in 1940-45. U spreekt van gedraagsamenheid maar waar ik de uwe ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#163 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die hele historie heeft nu wel lang genoeg geduurd... Laat die ouwe koeien in de sloot waar ze thuishoren.
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Wat is het nu: A/ U roept op om een verbod op huldiging B/ U vindt het crapuleus dat er over wordt gezwegen Misschien bent U de afgelopen 60 jaar een beetje gefrustreerd geraakt dat je niet alle flamins hebt kunnen fusilleren zoals het een goede oud-strijder (!?) past en is het daardoor dat je geen goede keuze kan maken. ON TOPIC U mag mijn posts gaan afsnuffelen. U zal behalve hetgeen ik uit de eerste hand heb gehoord van slachtoffers van het verzet en slachtoffers van de bezetting en slachtoffers van beiden (maar daar willen de "witten" niet van weten) geen enkel waardeoordeel vinden dat een of ander goedpraat, hetgeen U blijkbaar wel wil doen. U zal mij horen vragen hoeveel U er verkracht heeft maar ik zal ook niet nalaten aan een SS-er te vragen hoeveel hij er geligoteerd heeft. Welnu mijn vraag: Vindt U dat een "witte" van het laatste uur die meegedaan heeft aan de reeds eerder aangehaalde beestachtigheden tav (bewezen) onschuldigen, vindt U dat die amnestie verdient? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() dat is geen antwoord waard !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() l Al uw persoonlijke aantijgingen ... en dit flamingantise en neo-nazistise praat !
Vliegt de blauwvoet, STROND op zee |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Die neonazi's draaien helemaal zot...[/size]
"Als een hond blaft als hij iets heeft gezien, blaffen alle andere honden mee, ook al hebben ze zelf niks gezien." Laatst gewijzigd door thePiano : 7 september 2004 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg eens, ben jij een échte of een van die 'september-'44-helden'? Hoeveel vrouwen heb je dan verkracht? Hoeveel persoonlijke vijanden gelikwideerd? Laat eens horen man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() Oftewel: I REST MY CASE [size=1]pietje wil jij eens kijken of dit juist geschreven is (zonder U anglofiel te willen noemen hoor) [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
![]() Tenandere, het verzet heeft amnestie gekregen, al kort na de oorlog. [size=3]Verder wil ik je eraan herinneren dat in 1961 (de Wet Vermeylen) besliste dat alle collaborateurs die spijt betuigden over hun oorlogsverleden hun sociale rechten konden terugkrijgen. [/size] [size=3][/size] [size=3]Ook alle veroordeelden die minder dan drie jaar in de gevangenis hadden doorgebracht (in totaal waren dat 20.652 personen) kregen automatisch hun burgerrechten terug.[/size]
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Geen antwoord aan U aantijgingen.
Ik was bij het verzet sinds juli 1940 ... verder heb ik nooit iemand verkracht noch gefolterd ... ik heb als lid van de militaire justitie deelgenomen aan de epuratie na september 1944 en rechtgetrokken al wat foutief, bij de bevrijding van begin september, was. De Gestapo had in Brussel een van haar agente achtergelaten, een zekere Maria Poh, dewelke ons al de nodige inlichtingen heeft gegeven betreffend de echte collaborateurs. OK. |
![]() |
![]() |