![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel alleen maar vast dat de staat nogal kwistig omgaat met het belastinggeld dat ze int. In de privé wordt de loonvorming bepaald door vraag en aanbod en concurrentie. Wel ik ben er zeker van dat als je deze principes gaat toepassen op kleuterjuffen , dat er geen enkele weg zou gaan , mocht je ze ineens maar 3000 euro geven. ![]() Het is niet omdat je aan de staat werk dat daarom elke dag de Sint moet langskomen , nietwaar. De loonvorming mag daar gerust het realisme van deze van de privé gaan overnemen. Ik zie niet in waarom er plots met mijn belastinggeld moet gesmeten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat de mechanismen van de markt bij de ambtenaren ook maar eens spelen. Daarbij ? moet ge geen les gaan geven , je was toch leerkracht ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou staatspersoneel daar aan moeten ontsnappen? Hoe gebeurt de loonvorming daar dan eigenlijk ? Met de natte vinger ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat nooit werken om de heel eenvoudige reden dat het uiteindelijke beleid door politici bepaald wordt, en voor die mensen spelen er andere belangen dan een correcte marktwerking. Vriendjespolitiek is terug van nooit weggeweest, dus laat ons maar rustig onze wettelijke barema's behouden zonder die zever van "functieweging" e.d.m.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om U te plezieren...In de privé werken enkel gemotiveerde eerlijke slimme bekwame dynamische vriendelijke en onderbetaalde mensen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou graag hebben dat ze wat minder kwistig zijn met mijn belastingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is ook niet echt economisch gedacht....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: het kost de gemeenschap handenvol geld . Het is gewoon een feit dat als je ze morgen 20 procent van hun loon zou afnemen , dat ze zelfs dan nog bijna allemaal zullen blijven zitten. Politici moeten rationeel omgaan met belastinggeld en niet meer uitgeven dan noodzakelijk en dat kan alleen als ze de wetten van de markt zouden toepassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat gewoon je beste krachten wegjagen en met de overschot blijven zitten. Maw je maakt je staatsapparaat zwakker en op termijn duurder.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef les op privébasis: ik vraag, laten we heel redelijk blijven, €30 per uur, per leerling. Voor €450 bruto per uur ben ik bezig in een leuk klasje met 15 leerlingen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 19 maart 2014 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe naïef kun je zijn? En ik moet minder verdienen omdat jij meer wil overhouden? Je grootje...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 19 maart 2014 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens , er is naar het schijnt ook een tekort aan verpleegsters. Hoe komt het dan dat die nog steeds maar circa 60 procent van het loon van een kleuterjuf verdienen. (echt waar hé , bruto loon circa 2500 euro). Ik zal het u zeggen : de markt laat gewoon geen hoger loon toe, wegens onbetaalbaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |