![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Brad Pitt, zo'n janet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Hoe ver mag ik gaan?
Mag ik mouwloze t-shirts dragen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je ook wat meer wil leren over house, techno, rave, new-beat, etc.... Hier vind je een zeer overzichtelijke geschiedenis van het begin van deze muziek : http://www.jahsonic.com/House.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een acteur die op feestjes stevig met alcohol en drugs overweg kan en reeds enkele malen voor openbare dronkenschap is gearresteerd? Persoonlijk heb ik niets tegen Brad Pitt, maar ik denk dat jij toch een foutief beeld hebt van deze acteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk dat de meeste mensen er dan drank & drugs wel willen bijnemen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() There won't be no hippedihop music in my house. Do you know what they call black peeps in them songs?
![]() |
#173 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik ben ook niet zo'n fan van r&b al zijn er nummers die ik wel te pruimen vind. De hitparades staan echter vol van de "mindere" of zelfs slechte nummers van die caterorie. Dat is met elke muziekstijl zo al komt er af en toe wel een pareltje door.
Natuurlijk speelt vraag&aanbod wel maar de vraag wordt gecreëerd naar mijn mening. Kwestie van de markt onder controle te houden. Een cd'tje van de plaatselijke fanfare of middeleewse volksliederen zijn commercieel gezien niet interresant al kan bv. Lais er wel mee "scoren", regelmatig te horen op de openbare zenders maar slechts zelden op de Q-musics en radio Contacten. De openbare zenders volgen in grote mate wel de markt, Donna is opgericht ter concurentie met de com. zenders net zoals TV 1 meer VTM is gaan volgen want VTM biedt de programma's aan die de mensen willen zien. Stubru kan als jongerenzender niet om r&b heen maar biedt vantijd wel iets meer, iets nieuws maar te weinig naar mijn mening. Radio 1 verzogd de "all time classics" en heeft meer oog voor al wat buiten de mainstream valt. Op Klara geen compromissen met de markt. Al bij al ben ik blij dat de openbare er is, Moest het van de com. zenders afhangen zouden we niet veel meer dan r&b en plop-muziek horen op de radio. Als jij m'n beste Fritz, liederen op de radio wil horen de oproepen tot vijandigheid t.o.v. groepen mensen die door geboorte tot die groep behoren kan je nog wel effe wachten. Misschien als het vlaams Blok aan de macht komt? Niet dat dergelijke teksten de standpunten van "blokkers" in het algemeen vertegenwoordigen maar qua "vrije meningsuiting" zullen ze ze het wellicht verdedigen. Tot slot m'n beste Frits, zoals ook uit overige reply's blijkt richt je je ongenoegen naar de verkeerde "vijand" . Je moet je pijlen niet richten op de openbare omroep in deze maar naaar de major platenmaatschappijen en daarvoor nog eerder op de com. zenders. De openbare zenders volgen noodgedwongen om een marktaandeel te behouden en zo ook eens iets nieuws te brengen. Als je per sé een zender wil die niets dan trasitionele vlaemsche liederen en/of zo blank mogelijke programatie wil zal je die zelf moeten oprichten. Met 1 milj. luiseraars elke dag kan het niet misgaan en kan je je adverteerders en reclameboodschappen uitkiezen. BV; "Dash, witter dan wit" wel en iets over "Dreft dark" niet. Succes ermee.
![]() |
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() Doet me ook denken aan eeen VW polootje dat ik hier wel eens zie rijden. In grote letters staat er op "No Japan shit". IK denk dan bij mezelf, ok, die persoon zijn mening maar zal ik eens alle Japan shit uit zijn Polo halen zodat ie consequent kan zijn en zien hoe ver hij nog geraakt?
Haal elke afrikaanse invloed uit de hedendaagse populaire muziek en kijk waar je staat.
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
New Beat was een mengeling van Detroit Techno, Acid House en Belgische New Wave en Industrial. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() I don't know what u heard about me,
but a bitch can't get a dollar out of me No cadilac, no perms, u can 't c that i'm a m*thaf*ckin' p.i.m.p Kent u het liedje pimp van 50 nog? De tv-versie die u gehoord hebt was de remix, even enkele quotes uit de originele versie: [font=Arial]I told you fools before, I stay with the tools I keep a Benz, some rims, and some jewels I holla at a hoe til I got a bitch confused She got on Payless, me I got on gator shoes I'm shopping for chinchillas, in the summer they cheaper Man this hoe you can have her, when I'm done I ain't gon keep her Man, bitches come and go, every nigga pimpin know You saying it's secret, but you ain't gotta keep it on the low Bitch choose with me, I'll have you stripping in the street Put my other hoes down, you get your ass beat Now Nik my bottom bitch, she always come up with my bread The last nigga she was with put stitches in her head Get your hoe out of pocket, I'll put a charge on a bitch Cause I need 4 TVs and AMGs for the six Hoe make a pimp rich, I ain't paying bitch Catch a date, suck a dick, shiiit, TRICK[/font] [font=Arial]En laten we nu even verder flamen ![]()
Laatst gewijzigd door Eternity : 16 september 2004 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Willy Sommers, Jo Vally en Erik Vaneigens fetisjist! |
|
![]() |
![]() |