![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moesten ze dan geen 210 wegentaksen vragen tot daar aan toe... Moesten ze jaar en dag geld van mijn loon trekken voor een sociale zekerheid waar ik ook van kon genieten zou ik weten waarom ik afdraag. Maar eens in de shit en ge moet uw huis verkopen helpt niemand U omdat ge een eigendom hebt.... Heb ik hiervoor jaar en dag naïef arbeid adelt geroepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Ik kan je verzekeren dat Demper in de verste verte geen alias als Eberhart heeft. Demper zou Eberharts allochtonenlievende nekje omdraaien mocht hij 'm tegenkomen in 'n steeg. Bovendien was zijn bericht van 'mooi hé' op te vatten als sarcasme.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 24 maart 2014 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U stelt de vraag verkeerd: ze werken al, aangezien ze als dief actief zijn. Dief zijn vergt niet weinig inspanning...
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Hij is Marokkaan! Natuurlijk kan die gast dat dan!
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf nu heet hij Omar den Turk, en dan mag hij wel komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, er was dus ene Gaitan Francois Guillaume Armand "de weetikveel" die zijn naam had laten veranderen in Gaitan Francois Guillaume Armand JANSSENS! ik vermoed dat er zware familieproblemen aan de basis lagen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 maart 2014 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mein Land Laatst gewijzigd door F.B. : 24 maart 2014 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() "Niet welkom als Omar", boo-fucking hoo.
Denk je dat je als Jan overal welkom bent, sukkel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn tot nader order nog niet genoeg nacht/belwinkels, pittatenten of kebabzaken om het andersom effect te krijgen.
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140327_046 Nooit Vlamingen, Walen, Chinezen, Zuid-Afrikanen, Italianen of Brazilianen. Dat is erg voor mogelijk onschuldige Omar, maar wel begrijpelijk. Als een deel van de Vlamingen zich als beesten gedraagt, wordt heel onze bevolking zo gepercipieerd.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 28 maart 2014 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() - Dubbel -
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 28 maart 2014 om 07:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() Marokkanen die een zaak hebben nemen ook bijna uitsluitend Marokkanen in dienst, dat is natuurlijk normaal.
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk is dat normaal. Net zoals Turkse ondernemingen enkel met Turken werken en op de werkvloer uiteraard alleen maar Turks gesproken wordt. Wat ga je daar als Nederlandstalige Vlaming tussenstaan? D�*t is de verrijking blijkbaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Gezien de feiten zat die kerel gewoon 'n excuus te zoeken om 'racisme!' en 'discriminatie!' te brullen. Het is z'n eigen domme fout dat hij na het opgeven van z'n vorige job voor wat voetbal(!) nu geen job meer vindt. Mocht ik later mijn baas bellen om te zeggen dat ik liever thuisblijf om te tekenen dan om naar m'n bureau te komen, dan zal die ook groen lachen en zeggen 'Menneke, bleft dan moar weg'. Iedereen die op het moment aan het solliciteren is voor werk, of de meesten dan toch, zullen op een bepaald moment wel ondervinden hoe moeilijk het kan zijn om een job te vinden. Nadat mijn eigen vader werd ontslagen (het gebeurde vlak voor Kerstmis, en eigenlijk ook heel abrupt, schandelijk, want hij was een goede werker) heeft hij ook moeten zoeken, en heeft hij uiteindelijk een job in Nederland gevonden. Waarom? Omdat de meeste werkgevers in Belgie geen geld meer willen verspillen aan een vijftiger. Eigenlijk toch wel erg hoe je op een bepaalde leeftijd als afval opzij wordt gegooid.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 28 maart 2014 om 08:53. |
![]() |
![]() |