Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2014, 08:58   #161
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Als ook zulk soort types de PVV aanhangen maakt dit deze partij een potentieel gevaarlijke partij.
Is inmiddels overigens wel duidelijk dat dit niet geldt voor alle PVV-ers, maar deze partij trekt dit soort gevaarlijke lui wel aan.
De laatste 10 jaar hebben media en politici te veel getolereerd ,zie Rutte I en de houding van het CDA.
Te vaak wordt recht gepraat wat krom is ,onder het motto iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij denkt
Het immorele is algemeen goed geworden.
We mogen niet meer over goed of fout praten ,want alles is geoorloofd.
Volgens mij, moeten we weer terug naar de moraliteit .
Dit geldt voor alle geloofsrichtingen en levensovertuigingen.
Dit geldt voor de media en voor de politici.

Overigens mijn veroordeling geldt even sterk voor moslimradicalen of jihadisten.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 09:37   #162
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

@cato
Jawel, Cato, de PVV is de afgelopen 10 jaar salonfähig geworden, want mocht gedoogsteun geven aan het kabinet Rutte. Tevens won Wilders de rechtszaak tegen hem die moest dienen om hem de mond te snoeren. Hij werd gerespecteerd door de Nederlandse elite. Een vriend van Israël is een vriend van Nederland cato. Laat u dus niet misleiden door de ketelmuziek die u nu hoort. U zult zich nog wat meer moeten inspannen en u niet laten misleiden door schijnincidenten. Het komt goed.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 09:42   #163
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lijkt erop dan men nu eveneens naar een cordon san. lijkt over te willen gaan. Elke motie van hem laten passeren, zonodig een bakkie leut drinken als hij aan het woord is. Staat hij tegen zichzelf te lullen ...
Als de media ook een onderlinge gedragscode af zouden spreken, geen enkele aandacht aan schenken, zou dit pas echt z'n nekslag zijn. In die zin kunnen ze Wilders maken en breken.
je kan ook ineens de verkiezingen afschaffen. Lijkt me leuker en gemakkelijker.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 09:46   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als iemand voor de oorlog NSB-er was ok, maar iemand die gedurende de oorlog NSB-er bleef behoorde tot de dezelfde harde kern die in Duitsland Hitler aan bleef hangen.
Diezelfde NSB-er stond dus achter het wegvoeren van een zekere bevolkingsgroep Nederlanders.
Wilders stelt zich nu vergelijkbaar door te stellen dat een deel van de Nederlanders niet in Nederland thuishoort … Rausch moet.

En als hij dit stelt maakt hij zichzelf kwetsbaar daar dit inhoudt dat dit dus eveneens van toepassing zou kunnen zijn op hemzelf en z’n kiezers.
Als dit voor de ene Nederlander geldt, geldt dit in dat geval dus ook voor de andere Nederlander

Iedereen die dit gedachtengoed aan wil hangen, met WOII in gedachte, is niet goed bij z'n hoofd of heeft zelf geen familie welke verlies en die ellende heeft gekend.
Wat dat betreft bere trots op m'n oma, 13 onderduikers, waaronder enkele Joden. Weinig Joden hebben het overleefd, maar ze deed haar deel.
Nu, in de huidige tijd, als ze nog geleefd zou ze het weer gedaan hebben en indien nodig 13 Nederlandse Marokkanen in huis nemen.
Heeft U ergens een quote van Wilders waarbij hij een bepaalde bevolkingsgroep �* la NSB zou willen wegvoeren?

Of zijn het de huidige bruingelaarzden die moord en brand schreeuwen bij de Amsterdamse dokwerker die eerder bij die NSB vergelijking horen?

Godfried Bomans heeft het heel mooi verwoord:

Citaat:
Waar ik mij trouwens evenzeer over verwonder is de manier, waarop het gebeurt. Zo'n minister wordt een fascistoïde instelling verweten. Goed, waarom zou je dat niet mogen zeggen? Maar als je ziet hoe dit gebeurt: schreeuwend en een mogelijk weerwoord van de man met gejoel en gefluit onmogelijk makend, dan zie ik in deze werkwijze duidelijk fascistoïde trekken. Afgezien van de vraag wie er gelijk heeft is de procedure zelf van een intolerantie, die de beschuldiging verre overtreft. Wat zulke mensen over het hoofd zien is de eenvoudige waarheid, dat het fascisme een houding is van de geest, een bepaalde mentaliteit, een geur, een atmosfeer van onverdraagzaamheid, een met boe-geroep iedere discussie in de grond stampend machtsvertoon, die als een plotselinge stank van leer en laarzen door zo'n zaal waait. Eng is dat. (Werken V, blz. 779-780).
Welnu, dat laatste is leuk te zien bij de jihad-vlag adepten!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 10:35   #165
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Twee ranzige elementen op één lijn: PVV en die Jihad lui. Waarbij die Jihad figuren de Dokwerker op een misselijkmakende manier misbruikten.
Mijns inziens dienen ze aangepakt en een aanklacht ingediend te worden.
Men had kunnen ingrijpen Adrian, er zijn meerdere elementen die de waarde van dit protest ontkrachten maar de aanwezig van die vlag veegt de hetze tegen Wilders moreel gezien van de kaart.
Dit is ook wat ik bedoel in dat andere topic, er zijn argumenten die tegen Wilders spreken maar er zijn andere zaken die veel erger zijn dan de uitspraken van Wilders en het protest van gisteren hoort daar nu bij.

Laatst gewijzigd door Ulrik : 23 maart 2014 om 10:36.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 10:58   #166
DucDEnghien

Standaard

Volgens de laatste peiling van onderzoeksbureau Maurice de Hond verliest Wilders vijf zetels.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 11:17   #167
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
@cato
Jawel, Cato, de PVV is de afgelopen 10 jaar salonfähig geworden, want mocht gedoogsteun geven aan het kabinet Rutte. Tevens won Wilders de rechtszaak tegen hem die moest dienen om hem de mond te snoeren. Hij werd gerespecteerd door de Nederlandse elite. Een vriend van Israël is een vriend van Nederland cato. Laat u dus niet misleiden door de ketelmuziek die u nu hoort. U zult zich nog wat meer moeten inspannen en u niet laten misleiden door schijnincidenten. Het komt goed.
Racisten en moraalbarbaren kunnen we niet accepteren in Nederland.
Vroeger niet en nu niet.
Wel of niet salonfähig.
Oud 23 maart 2014, 11:29   #168
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Vroeger niet en nu niet.
Wel of niet salonfähig.
Dat is dus een pertinente leugen.
De linkse kliek, noch jijzelf Cato, protesteerde niet tegen de Hamas-racisten die gisteren een antiracismebetoging hielden in NL. Ik heb ook geen enkele reactie van jou gelezen op de antimetische boodschap die het "Wilders hond van Israel"protestbord.

Ik heb jou, noch de linkse moraalriddersclub ooit al horen bezwaar uiten tegen de racistische geloofsregels van de islam, die letterlijk oproepen tot het doden van ongelovigen.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 11:33   #169
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vroeger niet en nu niet.
Wel of niet salonfähig.
Het is blijkbaar niet goed gesteld met het historisch besef van Nederlanders. De naoorlogse generatie is nog geïndoctrineerd met een groot respect voor de Boeren die Zuid-Afrika hebben veroverd en gecultiveerd, om maar eens iets te noemen, en met een enorm dedain voor de moslim en Aziaat in het algemeen.
Maar voor dat sentiment is geen standbeeld opgericht hè, dus dat ontkennen we gewoon.
Oud 23 maart 2014, 11:43   #170
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
De linkse kliek, noch jijzelf Cato, protesteerde niet tegen de Hamas-racisten die gisteren een antiracismebetoging hielden in NL. Ik heb ook geen enkele reactie van jou gelezen op de antimetische boodschap die het "Wilders hond van Israel"protestbord.

Ik heb jou, noch de linkse moraalriddersclub ooit al horen bezwaar uiten tegen de racistische geloofsregels van de islam, die letterlijk oproepen tot het doden van ongelovigen.
Mijn protest geldt voor alle racisten en moraalbarbaren, ook de moslims die zich zo gedragen.
Wat mij betreft wordt hier hard tegen opgetreden door de politie.
Als Wilders zegt "minder racisten in Nederland"
Dan zou ik direct Ja roepen.
Oud 23 maart 2014, 11:44   #171
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Jihad-vlag bij de betoging tegen racisme in Amsterdam.

Een facebookbericht van een vriendin die gisteren ook op de betoging in Amsterdam was.

Citaat:
Het waren 4-5 jongens die op een afstand van de stoet met deze vlag liepen te zwaaien. De politie ging er meteen op af. Dit gebeurde lang voordat we op JDMplein aankwamen. Een half uur later liet Mohamed Rabbae de menigte op het plein o.m. "wij zijn allemaal joden" scanderen. Ik zag nergens een jihad-vlag op dat moment? Iemand? (Misschien heb ik iets gemist).
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 11:46   #172
cato

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Het is blijkbaar niet goed gesteld met het historisch besef van Nederlanders. De naoorlogse generatie is nog geïndoctrineerd met een groot respect voor de Boeren die Zuid-Afrika hebben veroverd en gecultiveerd, om maar eens iets te noemen, en met een enorm dedain voor de moslim en Aziaat in het algemeen.
Maar voor dat sentiment is geen standbeeld opgericht hè, dus dat ontkennen we gewoon.
Nederland heeft de apartheid uitgevonden.
Nederland noemde de bevrijdingsoorlog van Indonesie, een politionele actie.
Nederland had heel veel NSB'ers in WO II en heeft de meeste joden naar Auswitz afgevoerd.

Daarom juist ,moeten we in dit land met zoveel racisten ,duidelijk stelling nemen ,om de fouten uit het verleden niet te herhalen.
Oud 23 maart 2014, 11:52   #173
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nederland heeft de apartheid uitgevonden.
Nederland noemde de bevrijdingsoorlog van Indonesie, een politionele actie.
Nederland had heel veel NSB'ers in WO II en heeft de meeste joden naar Auswitz afgevoerd.

Daarom juist ,moeten we in dit land met zoveel racisten ,duidelijk stelling nemen ,om de fouten uit het verleden niet te herhalen.
U heeft duidelijk geen gevoel voor traditie.
Oud 23 maart 2014, 12:03   #174
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn protest geldt voor alle racisten en moraalbarbaren,
Citaat:
ook de moslims die zich zo gedragen.
Wat mij betreft wordt hier hard tegen opgetreden door de politie.
Als Wilders zegt "minder racisten in Nederland"
Dan zou ik direct Ja roepen.

Mooie show die jij verkoopt. Geen praatjes maar daden cato, zeker als je de moraalridder wil uithangen.
We wachten nu tot jij en de overige moraalridders de antisemieten van de protestbetoging trakteert op hetzelfde hysterische mediacircus als het mediacircus waarop jullie Wilders trakteerden.
Jullie gaan toch niet selectief reageren, toch? Want dat zou pas racistisch zijn.
Oud 23 maart 2014, 12:04   #175
SMI94
Banneling

Standaard

Citaat:

Als je die redenering doortrekt, zijn er 9,7 miljoen Belgen die Marc Dutroux een toffe peer vinden aangezien de witte mars 'slechts' 300000 demonstranten telde.

Als ik moet gaan demonstreren tegen alles wat ik niet vind kunnen, dan kan ik beter morgen mijn werk, hobbies en al mijn relaties met mensen gaan opzeggen en 24 op 24 gaan rondcrossen met één of ander protestbord.
SMI94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2014, 12:19   #176
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Als je die redenering doortrekt, zijn er 9,7 miljoen Belgen die Marc Dutroux een toffe peer vinden aangezien de witte mars 'slechts' 300000 demonstranten telde.

Als ik moet gaan demonstreren tegen alles wat ik niet vind kunnen, dan kan ik beter morgen mijn werk, hobbies en al mijn relaties met mensen gaan opzeggen en 24 op 24 gaan rondcrossen met één of ander protestbord.
Oh, vreemd toch, om de hysterie van het mediacircus tegen Wilders te vervoegen heeft men wel tijd.
Om een mediacircus te starten tegen jihadracisten heeft men plots geen tijd en gelden de principes ineens niet meer.
Van selectieve spreidstand gesproken. Zeker omdat het steeds dezelfde spreidstand is.
Als Wilders morgen weer wat zegt, hebben de moraalpastoors ineens wel weer tijd.
De realiteit is dat die moraalpredikers nooit tijd hebben om hun fameuze verontwaardiging te betuigen van zodra er jihadracisten in 't spel zijn.
Dan is hun stilzwijgen oorverdovend.
Oud 23 maart 2014, 12:22   #177
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oh, vreemd toch, om de hysterie van het mediacircus tegen Wilders te vervoegen heeft men wel tijd.
Om een mediacircus te starten tegen jihadracisten heeft men plots geen tijd en gelden de principes ineens niet meer.
Van selectieve spreidstand gesproken. Zeker omdat het steeds dezelfde spreidstand is.
Als Wilders morgen weer wat zegt, hebben de moraalpastoors ineens wel weer tijd.
De realiteit is dat die moraalpredikers nooit tijd hebben om hun fameuze verontwaardiging te betuigen van zodra er jihadracisten in 't spel zijn.
Dan is hun stilzwijgen oorverdovend.
Ik hoef mijn stem niet te verstemmen tegen jihadisten. Ik investeer in wapenfabrikanten, waarvan de geproduceerde wapens daarna door landen gebruikt worden om de jihadisten te bestrijden.
Oud 23 maart 2014, 12:30   #178
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik hoef mijn stem niet te verstemmen tegen jihadisten. Ik investeer in wapenfabrikanten, waarvan de geproduceerde wapens daarna door landen gebruikt worden om de jihadisten te bestrijden.
En ondertussen kunnen de importjihadisten van links ongestoord hun gangetje gaan. Niet één racismemoralist onder de goedmensen die daar een zuchtje over kraait.
De achterbaksheid van de moraalpastoors in al haar grandeur.
Oud 23 maart 2014, 12:35   #179
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
En ondertussen kunnen de importjihadisten van links ongestoord hun gangetje gaan. Niet één racismemoralist onder de goedmensen die daar een zuchtje over kraait.
Alleen het geld telt.
Oud 23 maart 2014, 12:36   #180
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het eigenaardig dat het de hele tijd over "meer of minder Marokkanen" gaat en geen seconde over die doodsbedreigingen van die rapper.
Het is helemaal niet verboden om te vragen of je meer of minder Marokkanen wilt op dat andere staan zware gevangenisstraffen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be