![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Te vaak wordt recht gepraat wat krom is ,onder het motto iedereen moet kunnen zeggen wat hij/zij denkt Het immorele is algemeen goed geworden. We mogen niet meer over goed of fout praten ,want alles is geoorloofd. Volgens mij, moeten we weer terug naar de moraliteit . Dit geldt voor alle geloofsrichtingen en levensovertuigingen. Dit geldt voor de media en voor de politici. Overigens mijn veroordeling geldt even sterk voor moslimradicalen of jihadisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
|
![]() @cato
Jawel, Cato, de PVV is de afgelopen 10 jaar salonfähig geworden, want mocht gedoogsteun geven aan het kabinet Rutte. Tevens won Wilders de rechtszaak tegen hem die moest dienen om hem de mond te snoeren. Hij werd gerespecteerd door de Nederlandse elite. Een vriend van Israël is een vriend van Nederland cato. Laat u dus niet misleiden door de ketelmuziek die u nu hoort. U zult zich nog wat meer moeten inspannen en u niet laten misleiden door schijnincidenten. Het komt goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn het de huidige bruingelaarzden die moord en brand schreeuwen bij de Amsterdamse dokwerker die eerder bij die NSB vergelijking horen? Godfried Bomans heeft het heel mooi verwoord: Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dit is ook wat ik bedoel in dat andere topic, er zijn argumenten die tegen Wilders spreken maar er zijn andere zaken die veel erger zijn dan de uitspraken van Wilders en het protest van gisteren hoort daar nu bij. Laatst gewijzigd door Ulrik : 23 maart 2014 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() Volgens de laatste peiling van onderzoeksbureau Maurice de Hond verliest Wilders vijf zetels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Vroeger niet en nu niet. Wel of niet salonfähig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De linkse kliek, noch jijzelf Cato, protesteerde niet tegen de Hamas-racisten die gisteren een antiracismebetoging hielden in NL. Ik heb ook geen enkele reactie van jou gelezen op de antimetische boodschap die het "Wilders hond van Israel"protestbord. Ik heb jou, noch de linkse moraalriddersclub ooit al horen bezwaar uiten tegen de racistische geloofsregels van de islam, die letterlijk oproepen tot het doden van ongelovigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Maar voor dat sentiment is geen standbeeld opgericht hè, dus dat ontkennen we gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft wordt hier hard tegen opgetreden door de politie. Als Wilders zegt "minder racisten in Nederland" Dan zou ik direct Ja roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een facebookbericht van een vriendin die gisteren ook op de betoging in Amsterdam was. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Nederland noemde de bevrijdingsoorlog van Indonesie, een politionele actie. Nederland had heel veel NSB'ers in WO II en heeft de meeste joden naar Auswitz afgevoerd. Daarom juist ,moeten we in dit land met zoveel racisten ,duidelijk stelling nemen ,om de fouten uit het verleden niet te herhalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mooie show die jij verkoopt. Geen praatjes maar daden cato, zeker als je de moraalridder wil uithangen. We wachten nu tot jij en de overige moraalridders de antisemieten van de protestbetoging trakteert op hetzelfde hysterische mediacircus als het mediacircus waarop jullie Wilders trakteerden. Jullie gaan toch niet selectief reageren, toch? Want dat zou pas racistisch zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik moet gaan demonstreren tegen alles wat ik niet vind kunnen, dan kan ik beter morgen mijn werk, hobbies en al mijn relaties met mensen gaan opzeggen en 24 op 24 gaan rondcrossen met één of ander protestbord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Om een mediacircus te starten tegen jihadracisten heeft men plots geen tijd en gelden de principes ineens niet meer. Van selectieve spreidstand gesproken. Zeker omdat het steeds dezelfde spreidstand is. Als Wilders morgen weer wat zegt, hebben de moraalpastoors ineens wel weer tijd. De realiteit is dat die moraalpredikers nooit tijd hebben om hun fameuze verontwaardiging te betuigen van zodra er jihadracisten in 't spel zijn. Dan is hun stilzwijgen oorverdovend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De achterbaksheid van de moraalpastoors in al haar grandeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is helemaal niet verboden om te vragen of je meer of minder Marokkanen wilt op dat andere staan zware gevangenisstraffen. |
|
![]() |
![]() |