![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Steek nu maar verder je hoofd in het zand jongen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is niemand die vaker voor schoolmeesterke speelde, en speelt, dan jij. Ik heb het je nochtans al vaker gezegd: Iedereen schrijft fouten. En jij vormt op die regel beslist geen uitzondering. Hoe langer een post is, hoe groter de kans dat er fouten in voorkomen. Het "plezante" aan jou als schoolmeesterke is dat je een tegenstander pakt op een lange post waarin de 'a' in augiasstal is blijven hangen terwijl je zelf een "r" mist in een post er vlak boven. Je vind het nodig om een tegenstander te corrigeren die een 's' teveel schrijft in belgicist, maar je voelt geen enkele behoefte om een medestander die "rekend" schrijft in een post van zeven woorden zonder enige inhoud te "pakken". Ik wil best inhoudelijk reageren op wat mijn tegenstanders schrijven, maar als ze niet méér te vertellen hebben dan Hollande met zeven woorden, en daar komt dan nog een fameuze taalfout in voor ook, dan is er niet veel anders om op te reageren. http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=65
|
|
|
#164 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen hoor. Wel iemand waarop de uitdrukking: "het mooiste bewijs van domheid is pretentie" bijzonder goed van toepassing is.
|
|
#165 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U doet maar, maar dan moet u zich niet verwonderen dat u de boomerang pal in uw gezicht terugkrijgt. Zie boven. Mensen die zo beginnen, krijgen van mij van hetzelfde laken een broek. In de kortste keren! En het zijn al heel wat Vlaams-nationalistische betweters die van datzelfde laken een broek hebben gekregen. Als u d�*t maar weet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 27 maart 2014 om 22:48. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
#167 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pffffttttt.......
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#168 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#169 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor degenen die het gemist hebben. De bovenstaande posts komen uit een draad waarin Sytem uit het Oosten met volle overgave een opgedofte knul verdedigt die door zijn VLD-ouders "geïntroduceerd" wordt in de politiek.
Het heeft geen zin om naar het filmpje te linken omdat het om één of andere reden van het net werd gehaald.
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U bent weer eens fout bezig. U moet mijn post niet vervalsen. Dat is niet de eerste keer dat u dit doet. U moet van de posten afblijven van anderen. Zoniet ga ik uw posten ook met regelmaat vervalsen zoals boven. En dan zult u meteen merken hoe 'leuk' dit is.
Waarom moeten de Vlaams-natioanalisten op dit forum altijd beginnen te prutsen aan de posten van anderen? Hun bedriegelijk opzet leggen ze zo bloot.Ze slaan hun eigen ruiten in. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 maart 2014 om 08:59. |
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jouw eigen woorden werden nochtans letterlijk weergegeven, dubbelnicker System uit het Oosten.
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In tegenstelling tot jou maak ik geen gebruik van dubbelnicks, System uit het Oosten, en al zeker niet van de nick van iemand anders.
Ik zou het als een grote eer beschouwen als eender wie mij met Gwylan zou vereenzelvigen, behalve door iemand die om één of andere reden niet in staat is om het enorme verschil tussen de persoonlijkheid van Gwylan en die van Knuppel te zien.
|
|
#173 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij hebt je de gevolgen van het erop nahouden van een dubbelnick zélf aangedaan. Idem met de gevolgen van je eigen belachelijke uitspraken en slecht gemikte sneren. Sneren die doorgaans op niemand beter van toepassing zijn dan op jezelf. Hopelijk voor jou vindt Gwylan het even "leuk" om door System uit het Oosten in mijn huid gestoken te worden als ik in die van haar.
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er hier één forum-deelnemer bij uitstek de schoolmeesterstijl hanteert dan ben jij het wel hoor! |
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien gaat de draad wel over wat anders als over dubbelnicks. U zet altijd dezelfde plaat op. Blijkwaar weet u van geen hout pijlen meer te maken. Wilt u per se over dubbelnicks oreren, dan moet u maar daarover een nieuwe draad openen . |
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zitten hier op een discussieforum om het te hebben over dit en dat onderwerp. Bovendien kan ik u verzekeren, dat moest ik een dubbelnick gebruiken, u in de verste verte nog niet zoudt kunnen te weten komen wie achter die dubbelnick zou schuilen. Daar komt bij dat, moesten we alle dubbelnicks van de Vlaams-nationalisten hier te gader ontmaskeren, dan zou het aantal forummers hier spectaculair en drastisch dalen. Mensen die over dubbelnicks beginnen, hebben zo goed als niet veel zinvols meer te vertellen, meestal omdat ze geen kanten meer uitkunnen. En tenslotte, evenmin is het hier een forum om de mensen constant op taalfouten te wijzen zoals u dat steeds probeert te doen schoolmeesterke. Want u bent de grote innovator geweest op dit vlak. Totdat... ja totdat u zelf ettelijke keren goed door de mand viel. En dan begon u te janken. Wel, u zult telkens janken wanneer u de mislukte schoolmeester probeert uit te hangen. Dus zet u maar schrap. |
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sorry hoor System uit het Oosten, maar wie gebruik maakt van dubbelnicks moet ook kunnen verdragen dat ze tegen hem gebruikt worden. Weet je wat? Vraag de moderatie om er één uit de ledenlijst te laten verdwijnen, dan kan je niet langer van de ene naar de andere meer wippen als je weer eens afgaat als een gieter. Probleem opgelost. Je zult op dit forum, jammer genoeg, altijd je dubbelnick-verleden met je mee moeten blijven dragen. Dat geraak je nooit meer kwijt. Ik begrijp dat een dubbelnicker niet graag ziet dat zijn eigen woorden worden weergegeven onder beide nicks waaronder hij zich verschuilt, hoor. Bovendien is het niet bepaald slim van een dubbelnicker om iemand die niet de behoefte heeft om zijn heil te zoeken in een dubbelnick te verwijten wat hij in deze eigenste draad zélf doet. Ik begrijp ook maar al te goed dat het je niet flatteert als je eigen woorden, waaraan niet één letter veranderd werd, in je eigen gezicht ontploffen. Voor het geval je goed hout zoekt om nieuwe pijlen te maken. Er is hier vlakbij een park met bomen van honderden jaren oud.
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|