![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is vervalsen: iets veranderen zonder het erbij te zeggen. Citaat:
Citaat:
Hiermee hebt u uw eerste duidelijke leugen gescoord. Proficiat, bruut geweld. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Minister-President
|
![]() bedankt voor de felicitaties...
een quote bijvullen met nummertjes is geen probleem...maar eveneens bedankt. daar zinnen van anderen bijplaatsen alsof ik ze zelf heb gesteld, wat u dan wel nadien vermeldt als zijnde van een ander forummer, is idd vervalsen Ja...mét bijkomende nuancering... wat is anders het doel ? "vooroordelen vertroebelen"... indien die er al zouden zijn , had u evengoed dat in een aparte quote kunnen doen.. maar u verkoos mijn quote "aan te passen"... dat u nu dit nog eventjes in het vet zet, vind ik niet bepaald onprettig. zo weet men dat u graag posts van anderen "aanpast"... dergelijke tactieken laat ik geheel voor uw rekening. Het antwoord van the piano staat nog steeds... alsook zijn laatste samenvatting van de origine en aanpassing van het plan. u kan zijn antwoord toch wel inhoudelijk en gefundeerd onderuit halen zonder zijn schandelijke posten zonder bron te vermelden of zijn persoon (waar u zo dol bent) te moeten beschrijven zker ?
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() buiten zijn eerste antwoord, correlatie proces-afstappen 70 punten plan, moeten deze beweringen indien het leugens zijn , toch ook zeer makkelijk te ontkrachten zijn voor u ?
en u mag de quotes aanpassen zoveel u wil..u doet dat blijkbaar meer... Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zeg er ook bij waarom: om uw vooroordelen te vertroebelen. Want die verhinderen u om te lezen wat ik schrijf. Daarom dat u ze misschien wel leest als ze in uw eigen tekst staan. Inzake dat 70-punten plan dan weer: ik heb u mijn visie daarop uit de doeken gedaan. Mijn visie is gebaseerd op wat ik lees hier en daar. Wat ik hoor en zie op TV. U en the Piano hebben een enge visie. U neemt één facet en oordeelt daarop (the Piano is haat, iets totaal anders). Ik niet. Ik weeg voor en nadelen af en neem de beste oplossing. Ik had het al eerder gezegd: jullie maken zichzelf belachelijk. Om het met een vergelijking te stellen: jullie lopen op straat rond met een vergrootglas, om de dingen te zien die jullie willen zien, en zo missen jullie de kamion. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat dat 2de klas betekent hoef ik er geen tekeningetje bij te maken. Vele andere punten leggen uit wat daar de konsekwenties van zijn.
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een discussie met Bruut Geweld. Een korte impressie : Bruut Geweld : Welk kleur heeft dit volgens jou ? Persoon X : Ik vind dat het wit is. Bruut Geweld : U bedoelt dus dat het zwart is. En waarom vindt U dat het zwart is ? Persoon X : Leer lezen ! Ik schreef net dat het WIT is. Bruut Geweld : Jamaar, ge moet niet rond de pot draaien. Vertel me liever waarom je denkt dat het zwart is. Persoon X : Voor de derde keer : ik herhaal : het is wit. Heeft U moeite met begrijpend lezen of zo ? Bruut Geweld : Is het omdat ik je in je hemdje zet met mijn ijzersterke argumentatie (nvdr : ??????) dat je van onderwerp verandert, en de persoonlijke toer opgaat ? Je hebt me trouwens nog steeds niet verteld waarom je denkt dat het zwart is. Persoon X : zucht... Bruut Geweld : Voila, ik heb alwéér gelijk. Wat ben ik toch een fantastische knapperd. Enfin, 't is dus niet aan mij besteed op die manier. Toch nog een fijne avond, Bruutje. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 11 september 2004 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() de
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||
Minister-President
|
![]() ![]() wat een simpel vraagje voor frustraties teweeg kan brengen.. Citaat:
quotes aanpassen is echter wat anders, ja vervalsen he...met de lichte nuance dat je dan nadien zegt : ik heb het maar wat aangepast... vreemd dat anderen dit niet doen; maar vervalst u maar op hoor... dat laat ik echter voor uw rekening. Citaat:
en het regent eveneens buiten...of hoe sommigen zaken totaal irrelevant zijn. Citaat:
- ik stelde slechts een vraag. dus correcter zou zijn : waarom is de kleur veranderd ? toen was het wit en nu is het blijkbaar zwart... waarom nu zwart ? wat is veranderd omdat de kleur nu moet veranderen ? of zit het zwart er maar op als licht deklaagje , en blijft het eigenlijk wit ? en dan zegt u dus dat er zowieso meer zwart is, dus moet het allemaal maar zwart zijn. dat is dus niet echt afdoende he... en daar hoef je echt geen knapperd voor te zijn omdat op te merken. maar de vraag staat nog steeds. net zoals het objectieve antwoord van the piano en ja ook zijn weergave van de evolutie van het 70 punten plan. dat u geïrriteerd raakt omdat u zijn stelling niet kan onderuit halen is eveneens erg amusant... Citaat:
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 19:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het straffe van de zaak is: ie noemt u 'gefrustreerd'. ![]() Laatst gewijzigd door Erw : 11 september 2004 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() iemand "gefrusteerd" genoemd ? nee, ik heb over "frustraties" gesproken naar aanleiding van mijn initieel vraagje...dat is niet hetzelfde als iemand in zijn geheel gefrusteerd vinden he...vreemd dat u met uw fantastische "leescapaciteiten" dat niet opmerkte... het is eveneens goed lachen met het feit dat u het antwoord van the piano nog niet hebt kunnen ontkrachten, noch zijn evolutie van het 70 puntenplan... ![]()
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2004 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ten tijde van het 70 punten plan liep ie nog mee in de voorste linies ! Toen wij 't VB nog te extreem vonden ! Volgens mij komt daar Piano's VB haat vandaan: ze zijn niet meer extreem genoeg ! 8) Laatst gewijzigd door den broeder : 11 september 2004 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
daar bent u blijkbaar niet toe in staat.... quotes vervalsen daarentegen , daar bent u blijkbaar WEL STERK in... en dat is natuurlijk ook wat8) . telt u rustig verder... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar het gaat om zijn eerste antwoord en zijn laatste overzicht van de evolutie van het 70 punten programma, van begin tot nu... zijn persoon en zijn verleden zijn wellicht een factor in andere discussies maar over de inhoudelijke argumenten hier doen ze weinig terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Dankzij de sterkte van de PS in Wallonnië blijft er toch nog een sociaal beleid mogelijk in dit land. Bij een onafhankelijke staat Vlaanderen vervalt deze optie en dat is niet gewenst. Dat het ons wat centen kost -qua transfers bv- pak ik er graag bij. Als ik het Veiligheidskorps van het VB zou moeten onderhouden, zou het veel duurder uitvallen (om het maar even in centen uit te drukken). ![]()
"Anti-Zionism is the new anti-Semitism." Chief Rabbi, Lord Jonathan Sacks, 4th April 2016 Laatst gewijzigd door thePiano : 11 september 2004 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ·
Citaat:
Niet alleen is maar sprake van één ouder die de Belgische nationaliteit moet hebben, evenmin is sprake van de origine van de Belg. |
|
![]() |
![]() |