![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Over de slachtregels moet ik u niet vertellen zeker.Dat gaat daar over hygiene hé.Maar bij uw beenhouwer dan weer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() En dan nog,één weekendhulp belt om 06 h af.Ik Bel een andere jobstudente op.
Dus,compleet legaal ingeschreven meisje staat te werken op een uur dat ze volgens het uurrooster daar niet mocht zijn.In het P.V. bevestigen ze beide dit verhaal. Doktersbriefje bevestigt de ziekte.Klacht wordt geseponeerd door rechter.Daardoor kan de leidinggevende een boete opleggen.Resultaat;1500 euro boete. De boete wist alle winst van een maand uit.Wat erger is.Jonge dames die in vertrouwen handelden werden ondervraagd.Doktersbriefje werd gevraagd,niet door de werkgever.Wel door ambtenaren.En als ze met helemaal nx eindigen,dan krijg ik een 1500 boete wegens een verkeerd werkschema. Beide meisjes waren verschoten.Ze hebben ontslag genomen. Doe dat is bij de Mo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk ik begrijp uw frustratie heel goed ....inzake betuttelingen....regeltjes enz.enz en waarschijnlijk terecht..Ik geloof je wel maar kan niet oordelen over de feiten zelf opdat ik geen bakker of beenhouwer ben (geweest)...Echter vind ik niet dat U uw 'terechte' frustratie nu moet gaan afreageren op de allochtone bakker of beenhouwer....terwijl U geen enkel bewijs kan voorleggen dat hij zich meer mag of kan veroorloven als de autochtone bakker... Ik denk dat er overal uitwassen zijn..maar ik ben er omzeggens 1OO % van overtuigd dat heden iedereen allochtoon of niet moet voldoen aan de regels.....alleszins de Turkse carrosserie zaak in mijn buurt heeft onlangs nog moeten investeren in een heel ander filtersysteem om te voldoen aan Vlarem ik weet niet hoeveel ? Die Mehmet is al even ontevreden als jij hoor.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dat geval neem ik ogenblikkelijk een advocaat onder de arm ! Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 april 2014 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die vlarem-wetgeving is al vele jaren van kracht.Alle spuitcabines moeten dusdanige filters hebben.De anderen hebben zich al jaren aangepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() http://nos.nl/op3/artikel/433481-bro...eter-niet.html
Zou het in Belgie beter zijn,of knijpt volksgezondheid een oogje toe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft geen zin om feiten te ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom gebruikte ik het voorbeeld van 30 kg vlees die 8 uur lauw op een stok staat om de dag erna nog eens lauw op een stok te staan.Daar geraakt geen enkele andere voedingszaak mee weg. En jij begint over Mehmet die "actieve kool"-filters moet betalen in 2014,terwijl die daar al sinds 2007 moesten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als het al zo is dat Vlaamse ambtenaren het de Vlaamse zelfstandigen moeilijker maken dan zegt dat in mijn ogen veel over 'de Vlaming' zelf. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij kunt dat niet realiseren en overigens hebt gij voor een groot deel ongelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moeten er daar zoveel werken als nodig en men moet er zeker niet meer hebben als nodig maar beweren dat daar nog gigantische besparingen mogelijk zijn is gewoon onzin ook rekening houdende met de grotere behoeftes in sommig esectoren van de overheid in de zeer brede zin van het woord. Hij doet ook also er nog nooit iets veranderd is bij de overheid op het vlak van effciëntie. Laatst gewijzigd door julian : 6 april 2014 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel, retoriek mar geen enkele substantie Laatst gewijzigd door julian : 6 april 2014 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Maar wat gij wilt doen, kunt gij niet eens realiseren. En uw redenering klopt overigens nergens.
|
![]() |
![]() |