Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2014, 17:29   #161
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Honderden, wablieft. Je hebt er niets van begrepen jongen.
En dan nog vele interpretaties (das wel waar).
In welke interpretatie mogen mannen mannen neuken?
Welke geleerde zegt dat? En kom nu niet af met je anonieme of uitgezette imam af hé. Geef eens een bron.
Ikzelf kan je er geen geven, maar circe heeft zich erin verdiept.
circe wil je me even aan homo-lievende stukken uit de koran helpen a.u.b.
Na twee seconden googelen:

"Reeds in de begintijd van de Koran waren er verschillende versies in omloop, en waren er felle discussies over de authenticiteit van de verschillende teksten."

"De zeven verschillende versies
Ook heden treffen we nog tenminste zeven verschillende Koran-versies naast elkaar aan. Vier van deze versies zijn in algemeen gebruik, en wel als volgt:
1.De Abu Bakr `Asim-versie: deze versie is het meest verspreid in de Moslim-wereld in het algemeen.
2.De Abu `Amr al-'Ala'-versie: deze versie is in gebruik in gedeelten van Soedan en in West-Afrika.
3.De Ibn `Amir-versie: deze versie treffen we voornamelijk aan in Jemen.
4.De Nafi`-versie: dit is de versie die wordt gebruikt in Libië, Tunesië en in Qatar.
"

http://mens-en-samenleving.infonu.nl...pectief-7.html

Nogmaals: als je met de grote mensen op dit forum wil meepraten, zal je je toch een beetje beter moeten informeren en NIET uitsluitend op de website van het Vlaams Blok of het forum van Stormfront...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 17:33   #162
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

"Reeds in de begintijd van de Koran waren er verschillende versies in omloop, en waren er felle discussies over de authenticiteit van de verschillende teksten."

Ook heden treffen we nog tenminste zeven verschillende Koran-versies naast elkaar aan. Vier van deze versies zijn in algemeen gebruik, en wel als volgt:
1.De Abu Bakr `Asim-versie: deze versie is het meest verspreid in de Moslim-wereld in het algemeen.
2.De Abu `Amr al-'Ala'-versie: deze versie is in gebruik in gedeelten van Soedan en in West-Afrika.
4.De Nafi`-versie: dit is de versie die wordt gebruikt in Libië, Tunesië en in Qatar.
"

Nogmaals: als je met de grote mensen op dit forum wil meepraten, zal je je toch een beetje beter moeten informeren en NIET uitsluitend op de website van het Vlaams Blok of het forum van Stormfront...
Een of andere kalief heeft op een bepaald ogenblik de verschillende (valse zogezegd) versies laten vernietigen en er één (de échte) overgehouden. Dat is althans het officiële islamitisch standpunt.

Het is onbegonnen om openlijk onderzoek te doen. Prof. Luxenberg (pseudoniem) doet pogingen om die gevonden afwijkende koran te onderzoeken, maar dit wordt geboycott.

Dat er OP DIT OGENBLIK 7 verschillende versies in omloop/gebruik zijn, is het eerste wat ik ervan hoor. Ze kunnen dit alvast niet toegeven want dan is het rechtstreeks woord van Allah dus wèl "voor verandering vatbaar" en dat is nu eenmaal één van de pijlers van islam.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 april 2014 om 17:34.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 18:29   #163
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Een of andere kalief heeft op een bepaald ogenblik de verschillende (valse zogezegd) versies laten vernietigen en er één (de échte) overgehouden. Dat is althans het officiële islamitisch standpunt.

Het is onbegonnen om openlijk onderzoek te doen. Prof. Luxenberg (pseudoniem) doet pogingen om die gevonden afwijkende koran te onderzoeken, maar dit wordt geboycott.

Dat er OP DIT OGENBLIK 7 verschillende versies in omloop/gebruik zijn, is het eerste wat ik ervan hoor. Ze kunnen dit alvast niet toegeven want dan is het rechtstreeks woord van Allah dus wèl "voor verandering vatbaar" en dat is nu eenmaal één van de pijlers van islam.
Hier! Nog zo'n zelfverklaarde islamgeleerde...

Een mens vraagt zich af waarom de moslims al die islamgeleerden nodig hebben, terwijl circe het allemaal veel beter weet...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 22 april 2014, 18:33   #164
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier! Nog zo'n zelfverklaarde islamgeleerde...

Een mens vraagt zich af waarom de moslims al die islamgeleerden nodig hebben, terwijl circe het allemaal veel beter weet...
Waarom vragen ze het niet gewoon aan u, jij weet het toch steeds weer beter dan circe.
Oud 22 april 2014, 18:36   #165
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom vragen ze het niet gewoon aan u, jij weet het toch steeds weer beter dan circe.
Raf weet gewoon alles het beste.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 18:44   #166
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Raf weet gewoon alles het beste.
Natuurlijk! Raf wéét hoe hij alles moet lezen, interpreteren en verklaren. hij is een tafsir met alle kennis, de ahadith schudt hij zo uit zijn mouw. Alleen moet ik hem eerst de nummerkes opsommen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 22 april 2014 om 18:44.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 18:46   #167
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk! Raf wéét hoe hij alles moet lezen, interpreteren en verklaren. hij is een tafsir met alle kennis, de ahadith schudt hij zo uit zijn mouw. Alleen moet ik hem eerst de nummerkes opsommen.
En als hij mis is, wat uiteraard niet kan, dan is dat omdat zijn account gehackt is.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 18:55   #168
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Laat iemand me even iets weten wanneer we het obligate rondje Raf-bashen, waar Stuyck uiteraard weer als de kippen bij is, achter de rug hebben?

Bedankt.

Citaat:
Oud 22 april 2014, 18:58   #169
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En als hij mis is, wat uiteraard niet kan, dan is dat omdat zijn account gehackt is.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 19:28   #170
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Dat hoeft geenszins te verwonderen, de beschikbare info in het Nederlands betreffende verschillende versies is sowieso beperkt en voor zover ik het begrepen heb gaat het eerder over varianten in dialect dan om effectief verschillende versies met aanzienlijke verschillen.
Iets heel anders dus dan het onderzoek naar oude koranteksten dat enigszins onder de radar moet gebeuren.
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 20:39   #171
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:

"

Niks Vlaams blok of stormfront.
Google mij eens welke versie homo's toelaat. En toon me eens een geleerde die erkent dat er 7 verschillende korans bestaan. "De grote mensen op dit forum" haha, grandioos, vertel nog is zo'n mop.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2014, 20:44   #172
vlaams realist
Banneling

Standaard

C.U. op de gay pride. Ik ben de moslim die zn broodje hesp en pint wegwerpt om beter te kunnen lachen met dat lege Marokkaanse bootje.
Oud 22 april 2014, 22:09   #173
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Niks Vlaams blok of stormfront.
Google mij eens welke versie homo's toelaat. En toon me eens een geleerde die erkent dat er 7 verschillende korans bestaan. "De grote mensen op dit forum" haha, grandioos, vertel nog is zo'n mop.
2! In jouw 'bron' staat geen elke vermelding naar een Koran die homoneukerij goedpraat, Raf... Laat ons eens je almachtige alwetendheid zien!
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2014, 17:41   #174
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:

"

Hey Raf, ik heb 2 lijntjes meer van jouw bron gecopieerd. "De conclusie".
Dus ga je van honderden naar zeven, naar vier nog in gebruik, naar één versie. Mag ik nu terug met de grote mensen meepraten? Please?

De Abu Bakr `Asim-versie: deze versie is het meest verspreid in de Moslim-wereld in het algemeen.
De Abu `Amr al-'Ala'-versie: deze versie is in gebruik in gedeelten van Soedan en in West-Afrika.
De Ibn `Amir-versie: deze versie treffen we voornamelijk aan in Jemen.
De Nafi`-versie: dit is de versie die wordt gebruikt in Libië, Tunesië en in Qatar.

Conclusie
Moslims geloven dat de Koran het juiste en complete woord van God is. “Allah heeft de Koran, via de aartsengel Gabriël, aan Mohammed geopenbaard. Sinds die tijd is er niets aan de Koran veranderd”, aldus de Islam.

Laatst gewijzigd door vlaams realist : 23 april 2014 om 17:42.
Oud 25 april 2014, 23:11   #175
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Hey Raf, ik heb 2 lijntjes meer van jouw bron gecopieerd. "De conclusie".
Dus ga je van honderden naar zeven, naar vier nog in gebruik, naar één versie. Mag ik nu terug met de grote mensen meepraten? Please?

De Abu Bakr `Asim-versie: deze versie is het meest verspreid in de Moslim-wereld in het algemeen.
De Abu `Amr al-'Ala'-versie: deze versie is in gebruik in gedeelten van Soedan en in West-Afrika.
De Ibn `Amir-versie: deze versie treffen we voornamelijk aan in Jemen.
De Nafi`-versie: dit is de versie die wordt gebruikt in Libië, Tunesië en in Qatar.

Conclusie
Moslims geloven dat de Koran het juiste en complete woord van God is. “Allah heeft de Koran, via de aartsengel Gabriël, aan Mohammed geopenbaard. Sinds die tijd is er niets aan de Koran veranderd”, aldus de Islam.
Oepsie Rafje, kheb je niet meer gehoord . Heb je ondertussen al een homo-imam gevonden? Of een verdraagzame koran. Laat me iets weten he schatje.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be