![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107 Ik heb nog peetvader karel dillen horen zeggen 'de neger stinkt' wel van dergelijke groep moet ik kotsen! Los daarvan komt het uit Dillens toespraak aan de partij van 17 november 1991, waar Dillen het wel degelijk over de vuile en stinkende neger had. Het jaar waarin hij opriep alle journalisten voor het kanon te zetten en hijzelf daarna het bevel zou geven om te vuren. Hetzelfde jaar waarin Isabelle A onder vuur kwam te liggen door de helden van het VB vanwege haar single "ben je blank of ben je zwart". Daar werd door Panorama wel degelijk een tweede reportage over gemaakt, naast diegene waar jij het over had, maar die is niet op youtube te vinden. Helaas heeft diegene die me precies wist te situeren wanneer hij het gezegd heeft, zelf ook de reportage niet opgenomen. Ik ga er natuurlijk ook zelf niet voor gaan hengelen bij de VRT, alhoewel ik vind dat zo'n reportages zeker steeds moeten kunnen bekeken worden. In ieder geval kun je nu verder. Die toespraak, los van de Panorama-uitzending waarin ze opdook, moet makkelijk terug te vinden zijn binnen de partij. Je hebt gezegd dat je je van die uitspraak wil distanciëren als ie ze zou gedaan hebben (context interesseert me niet, voor dergelijke schandalige uitspraken is nu eenmaal geen context te verzinnen). Laat me weten hoe je het ervoer. Je mag dat gerust in een privé-bericht doen, in tegenstelling tot jou zal ik zo sereen zijn je eventueel privé-bericht betreffende je houding tov de bewuste uitspraak niet op het forum rond te bazuinen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet simpel ?? Vol is vol. De mensen zijn het een beetje beu om enerzijds bepaalde volkeren binnen te laten, die ons later de les willen spellen.
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Karel Dillen verwees naar een uitspraak van Chirac, die ooit zei "het lawaai en de stank van immigranten". En dat Karel Dillen dat zo niet durfde te zeggen (maar wel wou zeker). Sinds die tijd werd die uitspraak puur aan Dillen toegekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze daar echt beginnen rellen is het veel minder bij de politie. Allé, iedereen tevreden, behalve de belastingsbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Hoeveel uitgebrande voertuigen, aangevallen brandweermannen tijdens deze "ZWARE" rellen?
Huh, mediashow, wie zegt dat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Staatssecretaris
|
![]() Deze 'clown' heeft begrepen dat je islam en rassenhaat moet combineren, dat daarin de toekomst ligt van een heropleving van het nazisme. 'Nationalisme' is vervangen door religie, i.c. islam. Een cocktail die veel misdadiger is dan de mensen vermoeden. Het is enkel wachten op voldoende syriemisdadigers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |