![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Millequet of een andere politieker zijn het slachtoffer van zo'n feiten. De tegenpartijen buiten zoiets uit. In dit apeland is dat nu eenmaal zo. Ik hoop dat kinderen van Vlaams-nationalisten zoiets NIET doen ! Dan zou het kot ZEKER te klein zijn !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken een koppel, alle 2 "beren". Hun 2 dochters van 15 & 17 zien er uit als jonge vrouwen. Et alors ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het heeft geen zin om hier over te blijven door emmeren.
De betreffende eliteschool stuurde de "jongeren", waaronder de zoon van een boze federale minister, NIET weg als ze deze zaak via andere maatregelen had kunnen oplossen. De directeur wist gewoon dat dit gebeuren, vroeg of laat, de media zou halen. Daarom deed hij, in zijn ogen, het enige juiste om de reputatie van zijn school te redden. Die lag hem meer aan het hart dan de reputatie van Milquet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 mei 2014 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter (jeugdrecht) in kwestie zal er doorgaans ook geen graten inzien hier temeer omdat ze tot dezelfde nauwe leefgroep behoren. Eventuele bemoeienissen vanuit de politiek om de zaak in de doofpot te steken dient hij/zijn ook niet _als onpartijdige rechter_ te beslechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Logisch dat een elite-school haar reputatie wilt bewaren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo logisch dat Milquet's reputatie moest wijken voor deze van de school.
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 mei 2014 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook niet omdat men een groot libido heeft dat men minder ernstig is op andere vlakken. Sommige mensen hebben nooit genoeg en anderen hebben "normale" of zelfs totaal geen behoefte. Er wordt te vlug een negatief waarde oordeel geveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kern!
Citaat:
Laat ons de wijze woorden niet vergeten die de huidige koning der Belgen er wellicht op deze school werden ingeprent: Citaat:
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag kiezen.
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds was het onderwijs top en heb ik daar een basis gekregen voor mijn latere leven. Si c'était �* refaire zou ik geen seconde twijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent de ongelukkige winnaar! ![]()
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd, die West-Vlaamse uitdrukking heeft mij altijd tegen de borst gestoten. Ik hou zeer veel van paarden en ik vind dat gezegde voor die dieren beledigend. Maar ik denk dat "peird" in die uitdrukking feitelijk staat voor "zeer groot".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pech voor jou, want het was het Nieuwsblad dat de link legde naar de koningskinderen. Dat gebeurde al op 3 mei, dus vier dagen geleden. Niets kwetst meer dan de waarheid zullen we maar denken, zeker?
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al moet je mij eens uitleggen waarom het feit dat zij naar die school zijn gegaan, kwetsend zou moeten zijn. ![]()
![]() |