![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Het is een uitdaging tot een battle, hij vindt je laf. 3: Fillen = Villen. |
|
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 22 mei 2014 om 12:06. |
![]() |
![]() |
#166 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Europees Commissaris
|
![]() Verander het woord Amerikanen in Marokkanen en dan zijn we weer racisten, hé miauwke.
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Dat is de discussie niet. Ik had het over de uitspraken van Superstaaf die walgelijk waren. Het VB heeft ook walgelijke uitspraken en standpunten, zeer zeker, maar dat op zich is naast de kwestie.
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op 10 jaar verzamel je al eens strafpunten, mijn huidig saldo is al een paar jaar puntenloos, zeker dat je het opneemt tov Neo's en fanatieke mo de pedofeetaanhangers...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zal misschien een voorbeeld kunnen zijn voor indianen om Euro-Amerikanen en Afro-Amerikanen te deporteren ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() [quote=holigan-brugge;7153136]
Ik citeer je niet gezien ik je rapporteerde Het wordt hier steeds leuker, dit is al apologie van massamoord. Nebur zal content zijn, evenals Patrick ve en natuurlijk SS Ik neem aan dat jij allochtoon bent, gezien jouw gebrekkige Nederlands. |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Teveel dappere forumridders zonder blaam met antiracistisch blazoen zijn me voorgegaan... |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. waarmee u precies wat wil zeggen .. eenvoudig vraagje .. bestonden er joden vernietigingskampen in Nazi Duitsland ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U wilt meningen waar u het niet eens bent verbieden. Dat is uw goed recht, maar daar kan ik als vrijheidslievende mens niet mee akkoord gaan. Dat betekent nog niet dat ik content ben als iemand dergelijke uitspraken uitkraamt. Beetje serieus blijven aub.
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke apologie ? Welke massa moord ? Als liberaal wil ik helemaal niemand vermoorden... Tussen ons beiden denk ik dat jij dichter staat bij een voorkeur voor massamoord dan ik...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2014 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens Superstaaf moet het negationisme trouwens toelaatbaar zijn. Ook dat nog. Echt een propere jongen hoor. Hij zegt het terecht zelf: "ik kan nog véél erger" |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede: het is wel te hopen dat hij in dat geval zijn hartaanval onmiddellijk krijgt. Die vent verdient gewoon geen tweede kans om te proberen Duitsland te vernietigen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |