![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Gouverneur
|
![]() Heeft dat effect op onze verkiezingen...Zo op het laatste moment?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat het nog waard is:
innige deelneming aan de familie, vrienden en overige nabestaanden van de slachtoffers. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mocht de dader gevat zijn en men maakte de achtergrond en beweegreden bekend, dan zou het eventueel wel een miniem effect kunnen hebben. Het is/was te kort op de stembusgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() En mayeur maar VB manifestaties verbieden....
Die keelschoten wijzen inderdaad op een executie door de islamitische keelsnijders.... Die Louis gek mogen ze ook vastzetten. Ik begrijp overigens niet hoe men joden kan haten . Ze zijn met zo weinig op wereldvlak . kan enkel bestaan door een minderwaardigheidscomplex en jaloezie en religieus fanatisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het wel positief dat de media zich op dat vlak nogal gedeisd houden. Ik vreesde voor een grotere extreem-rechtse verdachtmaking.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Aan de rechtse kant is het tuig, maar aan de linkerkant is het tuig met ervaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eentje om te bewaren. Good girl.
![]() |
#169 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien zat de Mossad wel achter de aanslag. Het is niet de eerste keer dat ze opereren op Belgisch grondgebied, herinner u Gerald Bull.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals we konden verwachten wordt de aanslag positief onthaalt door islamitische verrijkers:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...seum.html#more Nu, deze aanslag verbaast me niet erg. Moslims haten Joden en onze media voedt die haat graag via anti-Israël propaganda, en dit krijg je dan als resultaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]()
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT? Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 25 mei 2014 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#174 | |
Minister
|
![]() Het parket heeft bekendgemaakt dat ze vóór 14:00u een opsporingsbericht en een foto van de verdachte gaan vrijgeven. Volgens Le Soir enkel een robotfoto.
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 25 mei 2014 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je slechts fragmentjes van een reactie quote, kan je natuurlijk "bewijzen" wat je wil! Laag, heel laag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister
|
![]() Misshien heb ik het gemist maar wat mij een beetje verbaasd is de stilte in Washington. Geen officiële reactie van Kerry tot nu toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister
|
![]() Nieuwsblad:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In Parijs is er gisteravond ook een aanslag op joden geweest.
|
![]() |
![]() |