Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

Discussietools
Oud 22 juni 2014, 18:01   #161
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Dag 27: Bart de Wever praat met het FDF over de Erweiterung des Brüsseler Lebensraums.

Maingain: Je suis l�* pour dire des vérités indispensables: l'élargissement de Bruxelles sera tôt ou tard inscrit dans les astres"

Maingain zoekt zijn inspiratie nog altijd bij Sudetenland.
fonne is offline  
Oud 22 juni 2014, 18:47   #162
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Dag zeven-en-twintig : negentien uur zes-en-veertig
Goal!

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 22 juni 2014, 18:49   #163
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
dag vier-en-twintig
falderie faldera hopladiejé .. Il Doetje zijn nota lekte uit .. hij bevat een mooi staal aan wezelwoorden en labbekakkigheden ..

.. je cite .. : "ik heb deze tekst op zondag 17 oktober aan de voorzitters van de zeven partijen bezorgd en hen verzocht mij tegen maandag middag 18 oktober er mij hun antwoord op te geven, zodat ik daar over mondeling kan rapporteren in het onderhoud dat we, conform onze afpraak van 8 oktober, die middag hebben" ..

huis-tuin-keukenvlijt-van-een-nieuwbakken-Belgicistisch-schoothondje
Ik heb toch mezelf wreed moeten tegenhouden om niet aan de mods te vragen jouw gezeverdraad te verwijderen....'t is hier 'verkiezingen 2014' en niet die van de vorige... "zijn nota lekt uit" en dan zelf schrijven "17 oktober". Enfin, 'k heb je dan maar op mijn negeerlijst gezet. De medeforummers moeten zelf maar weten wat ze met zo'n trol doen.

Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 22 juni 2014 om 18:51.
Klojo eerste klas is offline  
Oud 23 juni 2014, 18:22   #164
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dag acht-en-twintig

Kris Peeters is misnoegd over de uitspraken van onze premier in lopende zaken. “Di Rupo zegt wat hij denkt te moeten zeggen. Ik heb dit weekend heel wat dingen gelezen en gehoord. Ook dingen die de zaken niet vergemakkelijken”. De vintage Jezuïet in Kris Peeters kwam boven wanneer hij er op Radio 1 aan toe voegt “ik ga niet zeggen wat ik denk over Di Rupos uitspraken, want dan doe ik hetzelfde als wat ik hem verwijt”.

de denker

4x10E6 is offline  
Oud 24 juni 2014, 20:48   #165
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dag negen-en-twintig
.. de franstalige humanisten zeggen "non" ... de vlaamse kaloten zeggen hierover "dertig dagen is iets kort om vertrouwen op te bouwen" .. de hamvraag is echter .. welke das zal de grote gouwleider morgen dragen bij zijn bezoek aan de Belgische vorst .. ik gok op venetiaanse calimeros .. en avant la musique ..

jaknikker

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 juni 2014 om 20:52.
4x10E6 is offline  
Oud 24 juni 2014, 23:50   #166
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vintage Jezuïet in Kris Peeters kwam boven wanneer hij er op Radio 1 aan toe voegt “ik ga niet zeggen wat ik denk over Di Rupos uitspraken, want dan doe ik hetzelfde als wat ik hem verwijt”.
Heeft hij dat echt op die manier gezegd?
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 25 juni 2014, 18:45   #167
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dag dertig
Geert Bourgeois is verontwaardigd over de houding van CdH "Als je zo een fundamenteel probleem hebt met een partij, zeg dat dan meteen in plaats van mensen drie, vier weken aan het lijntje te houden." Geert Bourgeois moet eens op de koffie bij meneer Vanovertveld.
Heert

4x10E6 is offline  
Oud 25 juni 2014, 18:47   #168
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
dag dertig
Geert Bourgeois is verontwaardigd over de houding van CdH "Als je zo een fundamenteel probleem hebt met een partij, zeg dat dan meteen in plaats van mensen drie, vier weken aan het lijntje te houden." Geert Bourgeois moet eens op de koffie bij meneer Vanovertveld.
Heert
Wie is Heert ?
Heeft hij rechten ?
Wanneer krijg ik mijn klacht binnen ?
stuyckp is offline  
Oud 25 juni 2014, 18:50   #169
Niko457
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Dag 27: Bart de Wever praat met het FDF over de Erweiterung des Brüsseler Lebensraums.

Maingain: Je suis l�* pour dire des vérités indispensables: l'élargissement de Bruxelles sera tôt ou tard inscrit dans les astres"

Maingain zoekt zijn inspiratie nog altijd bij Sudetenland.
We wisten dat de annexatie van Brussel, en zoveel mogelijk grondgebied rond Brussel, een Waalse eis is. Niks nieuws ..
Het liefst nog een doorgang van Brussel naar Wallonie.
Ik denk nog steeds dat dat een aanvaarbare prijs is, als we daarmee definitief van de Walen af zijn.
't is wel een heel dure prijs, maar niets meer te maken hebben met Walen is dan ook een supergoed gegeven. Ik denk zelfs dat ze deze deal in Wallonie nog niet goed genoeg zouden vinden .. terwijl dat voor ons al heel ver gaat.

Laatst gewijzigd door Niko457 : 25 juni 2014 om 18:52.
Niko457 is offline  
Oud 26 juni 2014, 18:30   #170
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Wie is Heert ?
Heeft hij rechten ?
Wanneer krijg ik mijn klacht binnen ?
.. Heert is zoals iedere rechtgeaarde West-Vlaming weer de correcte uitspraak van de voornaam van Vlaanderens toekomstige empie .. wat bent u overigens een patsertje .. pronken met foute uitspraken als daar zijn "*** hebben geen rechten" .. ik kan alleen maar herhalen dat uw onfortuinlijke uitspraak gemeld is bij de daartoe bevoegden .. het is aan hen om u te contacteren .. afijn het weze u vergeven, zowel niet beheersen van het West-Vluuts als uw Flodderige pronkzucht ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 juni 2014 om 18:31.
4x10E6 is offline  
Oud 26 juni 2014, 19:03   #171
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8<
.. pronken met foute uitspraken als daar zijn "*** hebben geen rechten" .. ik kan alleen maar herhalen dat uw onfortuinlijke uitspraak gemeld is bij de daartoe bevoegden .. het is aan hen om u te contacteren .. afijn het weze u vergeven, zowel niet beheersen van het West-Vluuts als uw Flodderige pronkzucht ..
Beste trol,

Rond de pot draaien heeft nu geen zin meer. De bevoegden waarvan u gewag maakt hebt u gecontacteerd via de zeer gekende weg hier op het forum, namelijk het rode driehoekje.
ik hoop dat deze heldhaftige daad de pijn aan de linkertepel enigzins kon verlichten.
Misschien hebt u zelfs een glimp van een wellicht zeldzaam binnenpretje kunnen beleven?

Maar beste trol, kunnen we er van uitgaan dat u tav Stuyck een valse claim hebt geuit? U claimde namelijk in persoonlijke titel en rechtstreeks gericht aan Stuyck dat u over de auteursrechtelijke rechten zou beschikken over de afkorting 'NV-A'.
Aangezien u die claim niet kan, of wil staven in de daaropvolgende posts, verhindert u wellicht ten onrechte het gebruik van de voornoemde afkorting door Stuyck en ieder ander persoon.
En daar hebt u het. U voelt enerzijds een tepelpijn die wellicht uitstraalt naar beneden toe omdat Stuyck de rechten zou ontkennen voor een al dan niet bestaande bevolkingsgroep, waarvan u niet weet welke groep hiermee bedoeld wordt en waarvan u ook niet weet of u zich tot die groep moet rekenen.
Anderzijds ontzegt u en verhindert u zelf anderen het recht op het gebruik van voornoemde afkorting.

Kan u nog eens uw verheven licht laten schijnen over bovenstaande kwestie?
Oud 26 juni 2014, 19:10   #172
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Beste trol,

Rond de pot draaien heeft nu geen zin meer. De bevoegden waarvan u gewag maakt hebt u gecontacteerd via de zeer gekende weg hier op het forum, namelijk het rode driehoekje.
ik hoop dat deze heldhaftige daad de pijn aan de linkertepel enigzins kon verlichten.
Misschien hebt u zelfs een glimp van een wellicht zeldzaam binnenpretje kunnen beleven?

Maar beste trol, kunnen we er van uitgaan dat u tav Stuyck een valse claim hebt geuit? U claimde namelijk in persoonlijke titel en rechtstreeks gericht aan Stuyck dat u over de auteursrechtelijke rechten zou beschikken over de afkorting 'NV-A'.
Aangezien u die claim niet kan, of wil staven in de daaropvolgende posts, verhindert u wellicht ten onrechte het gebruik van de voornoemde afkorting door Stuyck en ieder ander persoon.
En daar hebt u het. U voelt enerzijds een tepelpijn die wellicht uitstraalt naar beneden toe omdat Stuyck de rechten zou ontkennen voor een al dan niet bestaande bevolkingsgroep, waarvan u niet weet welke groep hiermee bedoeld wordt en waarvan u ook niet weet of u zich tot die groep moet rekenen.
Anderzijds ontzegt u en verhindert u zelf anderen het recht op het gebruik van voornoemde afkorting.

Kan u nog eens uw verheven licht laten schijnen over bovenstaande kwestie?
.. hamac .. verkeerde draad .. u kreeg lik op stuk van mij in de correcte draad ..

4x10E6 is offline  
Oud 26 juni 2014, 19:18   #173
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. hamac .. verkeerde draad .. u kreeg lik op stuk van mij in de correcte draad ..
Ik begrijp dat u graag likt, maar ik lees nog altijd geen sluitend bewijs voor uw claim waarmee u anderen verhindert gebruik te maken van de afkorting van 'NV-A'.

Mag ik bovendien iets persoonlijks vragen?
Mist u een voet?
Oud 26 juni 2014, 19:20   #174
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dag dertig
de 2de dag van de afkoelperiode .. Pieter Bauwens, ik en vele anderen blijven beduusd achter nu blijkt dat de grote gouwleider niet langer de beperking van de werkloosheid in de tijd nastreeft, de automatische indexering best wel vinden kan en zich gedwee vooroverbuigt, broek op de enkels om langs achter centimeters diep geramd te worden door de fine fleur van de Belgicisten .. Pieter gruwelt Egmont te ontwaren .. ik inhaleer diep .. wat hou ik van de geur van smega in de ochtend ..

robeir

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 juni 2014 om 19:26.
4x10E6 is offline  
Oud 26 juni 2014, 19:32   #175
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dag dertig
Beste trol,

Vandaar mijn vraag of u misschien een voet mist.
U bent klaarblijkelijk door uw voorraad vingers en tenen heen.

Citaat:
ik inhaleer diep .. wat hou ik van de geur van smega in de ochtend ..

robeir
Wrong Link!

http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma
Oud 26 juni 2014, 19:51   #176
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Beste trol,

Vandaar mijn vraag of u misschien een voet mist.
U bent klaarblijkelijk door uw voorraad vingers en tenen heen.

Wrong Link!

http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma
.. hamac ..ik weet niet welk insect jou gebeten heeft .. vast staat dat u zich een hele pief vindt .. ten onrechte .. "ik hou van de geur van smegma in de ochtend" is een bekende persiflage op Kolonel Kilgores uitspraak, gemaakt door één van Sint Niklaas' grootste slagerszonen .. de uitspraak sluit aan bij de homo-erotische passage die ik inlaste in het bericht waarnaar u verwees .. ik hoop dat u mij voortaan niet verplicht om alle sous-entendres en andere dubbele bodems in mijn berichten te gaan uitleggen .. hoedanook er bestaan geen verkeerde links ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 juni 2014 om 19:59.
4x10E6 is offline  
Oud 26 juni 2014, 20:35   #177
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. hamac ..ik weet niet welk insect jou gebeten heeft ..
Beste trol,

Alvast bedankt voor uw bezorgdheid. De laatste keer dat ik gebeten ben door een insect ligt al enkele weken in het verleden. Het was een daas en ik kan u zeggen, gezien uw voorkeur voor homo-erotische passages dat ik blij was dat ik geen blowjob had gekregen.
Het is gezien uw aandoening misschien weinig tactvol, maar zo'n 'tet' op mijn been!

Citaat:
vast staat dat u zich een hele pief vindt
Ik was in mijn jeugdjaren inderdaad vaak pief. Gelukkig maar, want paf zijn broek zakte altijd af vooraleer het spel van start kon gaan.

Citaat:
.. ten onrechte .. "ik hou van de geur van smegma in de ochtend" is een bekende persiflage op Kolonel Kilgores uitspraak, gemaakt door één van Sint Niklaas' grootste slagerszonen
O, u bent er blijkbaar op zeer korte tijdspanne van slechts één post achter gekomen dat aanhalingstekens een taalkundige functie hebben.
U hebt hulp gehad, niet?

Citaat:
.. de uitspraak sluit aan bij de homo-erotische passage die ik inlaste in het bericht waarnaar u verwees ..
Ik ben onverwachts en onverhoopt blij dat u mij tot uw vriendenkring rekent.
Zich outen doe je eenmaal niet in gezelschap van de eerste de beste.

Citaat:
ik hoop dat u mij voortaan niet verplicht om alle sous-entendres en andere dubbele bodems in mijn berichten te gaan uitleggen .. hoedanook er bestaan geen verkeerde links ..
Ik onthef u van de plicht.
Oud 27 juni 2014, 19:51   #178
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

dag een-en-dertig
Louis Michel mag een tijdje informeren naar de staat van onze natie.

4x10E6 is offline  
Oud 27 juni 2014, 20:05   #179
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dag een-en-dertig
Wat zeg je nu? Hoe weet jij nu dat zoonlief Charles hulp heeft gevraagd aan zijn pappie?
HRobin is offline  
Oud 28 juni 2014, 05:32   #180
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
dag een-en-dertig
(*) correctie
dag een-en-dertig
Charles Louis mag een tijdje informeren naar de staat van onze natie.

4x10E6 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be