![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe nadenken.
Vanwaar kwam deze asielzoekster die door de mand viel? Of was het een illegaaltje,wat onze wetten kwam overtreden? In alle geval, dat deze dame overleden is, of vermoord door een slecht handelen van verschillende partijen laat ik effe in het midden. Maar €17000. Hoeveel jaarlonen is dat voor een normaal midden afrikaans gezin?Hoeveel begrafenissen? Hoeveel mensenlevens kan je ervoor kopen "ginders"? Mensenlevens vergoeden in geld is al ziek genoeg, voor mij is een mensenleven zonder te bepalen waarde. Maar om misdaden te belonen met geld uit "onze" zakken. Neen dank U. [size=1][/size] [size=1](Ik ben dan ook voorstander, als politici dan toch de baas willen spelen, dat ze dat doen met geld uit eigen zak.)[/size]
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als die arme familieleden wat beter voor hun Semirake gezorgd zouden hebben dan zou Semira nog leven.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Parlementslid
|
![]() @de forumgenoten,
Misschien heb ik er over gelezen ... Misschien staat het nog altijd niét in deze thread ... Maar ! Semira was géén assielzoekster ! Deze Nigeriaanse vrouw was een : werkzoekende ! Welke zijn mijn bronnen : - het VRT-journaal van toen; - de almoezenier van de luchthaven van DHL, pardon, Zaventem; - de vreemdelingenpolitie. En die vertellen en vertelden allemaal : Het beroep dat Semira kwam zoeken, was : [size=5]h o e r ![/size] Ten andere, een zéér mooi beroep voor een bekwame en lenige juffrouw. Heb ik ook al gelezen dat die fatale laatste keer de zesde poging tot uitwijzing van Semira was ?
![]() |
#164 |
|
![]() is ze misschien gestikt toen ze een van die agenten een pijpbeurt gaf of zo ? En die wilde misschien niet betalen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementslid
|
![]() T. schreef :
Citaat:
Amaai, dan moet ze bij een bevestigend antwoord niet hopen op een schadevergoeding ... En vóór die vraag beantwoord wordt : ... verjaring ! Arme, arme, arme familie.
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() Slikken of stikken zei dien agent ...
Pejes : voor diegenen die vinden dat ik nu wel erg ver ga... inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |