![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstig blijven aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, deze zaak getuigd van puur racisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een onderneming zijn arbeidsongevallenverzekering niet meer betaald wordt dat onmiddellijk gemeld aan DIMONA en krijgt de werkgever verschrikkelijke boetes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze waren nochtans goed bevriend met haar hier wonende "tante"....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensenhandel.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron tekst Citaat:
Ik kan daar niet bij dat die daar 'positief' op reageren sorry ![]() Een kind van een moordenaar wat een sukkeltje gaat dat prille 'leven' weer worden ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 juni 2014 om 06:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en hoe onherkenbaar wil je onherkenbaar zijn? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() 'k Vind het toch raar dat ze haar sjaal drapeert zoals een moslima.
En wie haar kent, zal haar wel herkennen aan de tattoo op haar rechter onderarm. Laatst gewijzigd door Miauw! : 10 juni 2014 om 08:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens: ik wil onherkenbaar zijn. Ik ga dus niet met mijn face in de gazet staan. ook niet met een zonnebril op en een sjaal om ervoor te zorgen dat men me niet herkent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind verwekken als gedetineerde speelt dus geen enkele rol bij een eventuele beslissing tot vervroegde vrijlating. ![]()
![]() |
![]() |
#173 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb even getwijfeld of ik zou reageren, maar doe het toch maar...
Dit moet wel met stip de meest ranzige draad sinds lang zijn en dat wil hier al wat zeggen. Weet niet goed wat het meest ranzig is. De feiten op zich, het feit dat de pers meent dat het enige nieuwswaarde heeft dit naar buiten te brengen of het feit dat sommigen hier deze draad nog maar eens aangrijpen om de daden van Van Themsche te minimaliseren/goed te praten of de ouders van één van zijn slachtoffers zwart te maken. Wat ik wel zeker weet is dat het allemaal enkel en alleen enorm kwetsend moet zijn voor die ouders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Staatssecretaris
|
![]() Het meest ranzige is dat als joden door een marokkaan zonder meer worden afgeslacht in brussel jij je kwebbel houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hear hear!
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het een dikke schande, illegale negers importeren om ze in het zwart te laten werken is crapuleus.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze was niet illegaal toen ze bij de ouders van Luna begon te werken: toen had ze een verblijfsvergunning, die echter verlopen was toen ze neergeschoten werd. Is het de schuld van de ouders dat ze die niet tijdig verlengd had? Moet een werkgever dat uberhaupt controleren? Zeker als alles "in het zwart" gebeurt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |