![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Minister-President
|
![]() Kritiek op moslims/islam = Racisme, nazisme, extreem rechts gezeik.
Ja natuurlijk toch, islam is het geweldige geloof dat wereldvrede zal brengen op aarde, wel na een heel lange totalitaire vernietigings oorlog tegen alle duivelse (blanke) kaffirs en als die allemaal verkracht en opgeruimd zijn dan is 100,100 procent van de mensapen wereld lid van een soort islamitische stam en dan is er wereldvrede op deze aardkloot. Bekeer je nu tot islam en vecht net zo lang tegen alle (blanke) kutkaffirs tot de Wereldvrede gerealiseerd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werk van lange adem.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 2 juli 2014 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Benny1, leuke posting van jou hier. hier korte reactie. mbt jouw visie: 'moslims zijn crimineel omdat het in de koran staat,..' Jazeker, ik geef je 99 procent gelijk gewoon en adviseer je om deze tekst te bestuderen en te gebruiken als wetenschappelijke Ref. als je over islam praat. Mocht je andere onderzoeksteksten vinden over criminalisering door islam of koran dan mag je die naar mij mailen, zodat ik die op mijn site plaats als databank. 154 Jihad Verses in the Koran Full-text of Verses Sacrificer M. H. Shakir Sacrifice code wfor0267 Sacrifice date 4 May 2004 --------------------------------------------------------------------------------- 154 Jihad Verses in the Koran - V. Full-text of Verses (With Bolding) Translation used: M. H. Shakir, published by Tahrike Tarsile Qur'an, Inc., 1983, unless otherwise indicated. The Koran's 154 Jihad Verses http://www.dewanand.com/wfor0267.htm 2 mbt deze visie van jou 'bij zwarten is het aangeboren' Tsja, denk even logisch na. Waar wonen de meeste negers? Ja, in Afrika wonen ruim 1,1 miljard negers nu in ruim 80 landen, en ontelbare stammen en dorpen. Maar logische wetenschappelijke vraag is dan: Is het percentage criminele negers in zwart Afrika nou groter, gelijk of kleiner dan het percentage in Amerika (USA)? Nou, Amerika houdt statistieken bij maar in de meeste Afrikaanse landen kent men geen criminele statistieken en er is niet eens een behoorlijke bevolkings administratie met officieel paspoort en burger rechten. Ander punt is dat praktisch elke Afro Amerikaan gemixt is in genetische zin dus nooit een raszuivere neger is zoals je die ziet in Tanzania, Niger, Zambia en Nigeria. Ik ken vele soorten negers heel goed en er zijn hele lieve bij maar ook hele domme en misdadige types. Maar dit zie je bij elk ras en volk. Ik vind juist de Hindoes en hindoestanen een echt super crimineel en frauduleus ras en bij hen is het absoluut zeker genetisch ingebakken. India heeft ruim 300 jaar nodig om alle huidige rechtszaken af te handelen en als jij even googelt 'criminal indians, serial killers india' dan ga je echt schrikken wat je leest. Dus doen nu. meeste negers hebben gewoon een heel laag IQ van nature dus daarom zijn zij heel domme en slechte criminelen met hoge pakkans en daarom juist zie je negers vaker in de gevangenis, omdat door hen domheid het crimineel plan gewoon niet goed genoeg is om niet gepakt te worden. Ook om een professionele succesvollle crimineel te zijn moet je een erg hoog IQ hebben, vooral als je een miljoenen buit wil. Zie de criminele levels maar die ik ontwikkelde toen ik hier een boek over schreef en zelf in de cel zat opgesloten wegens een misdrijf in 2002 (poederbrieven affaire): WEBpublication BOOK WART0158 / EPAGE 10 of 46 Handboek buitenlandse crimineel 1. Deel 1: theorie maximalisatie buitenlandse crimineel 1.2. Klassificatie model misdaad Offeraar Dewanand Offercode WART0158 Offerdatum 16 juni 2006 Offerlokatie Rotterdam, PI Noordsingel, cel CS16 http://www.dewanand.com/crimineel10.htm bye en succes Benny1, je postings zijn mooi maar kom toch vaker met feiten en citeer uit erkende bronnen van deskundigen, zet cijfers op tafel, dewanand en wieroe hindoe fundamentalisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Deze stelling is per definitie verschillend van de profeten en evangelici uit de Bijbel aangezien zij enkel uitgaan van een goddelijke 'inspiratie'. Simpel gezegd: de koran heeft als uitgangspunt dat het een foutloos dictee is van Allah. Wat op papier staat is woord voor woord, letter voor letter wat Allah himself gezegd heeft. De Bijbel heeft als uitgangspunt dat profeten e.a. van God verhalen hebben gehoord en deze dan in eigen woorden en met eigen ervaringen hebben opgeschreven. Dat is fundamenteel een verschillend uitgangspunt met zeer verregaande consequenties. Uiteraard zijn beide verhalen absolute nonsens en zijn die goddelijke verschijningen nog het best te verklaren door bepaalde trips of drankgebruik maar dat is allemaal naast de kwestie als mensen vandaag dat echt geloven en dat doen er heel veel.
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De protocollen van Sion zijn ook zo'n klassieker, daar klopt ook niets van, maar we gaan toch niet serieus beweren dat niemand er daarom zijn handelen en denken op baseert? Zelfs vandaag nog terwijl het al honderden keren is weerlegd.
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met hen de feiten onder de neus te duwen zou het best kunnen dat ze daar anders over gaan denken. Is toch ook gebeurd met het christendom. 50 jaar geleden wisten die ook niet beter en zaten de kerken nog vol. Informatie informatie en steeds maar opnieuw ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aanraders: http://www.uitgeverijmeinema.nl/boek...de-islam/22768 http://cobra.be/cm/cobra/boek/boek-r...nsie/1.1256450 Zou iedereen beide boeken moeten lezen, zowel moslims als andersdenkenden. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is wel wat moslims geloven, waar zij vanuit gaan. In dat perspectief moet dat bekeken worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
namaste Doremi, Mooie posting en erg leerrijk, mijn dank hiervoor. Glashelder en exact. ja de Bijbel is een soort compilatie en samenstelling van een tiental oude teksten van oudere Joodse religieuze denkers en schrijvers, sedert ruim 1500 voor christus. Hoewel een ding dus totaal fout is in de bijbel: de leeftijden van diverse personen kan niet kloppen als je terug rekent. De bijbel is dus niet coherent en ook de bijbel claimt het alleenrecht mbt woord van de Ware Christelijke Blanke God. Wat jij zegt hier is perfect. Koran is erger dan de bijbel, qua structuur, claim van gods woord, geloof het absoluut, moet enige boek zijn die je leest van geboorte tot graf. zelf ben ik zuiver Hindoeistisch en zelfs hindoe fundamentalistisch, maar ik ga uit van mijn eigen atma dat zich manifesteerde in mijn huidige inferieure, goudbruine, zieke apen gedaante om hier karma af te werken en om flink te lijden, te boeten, te offeren, en paria van de paria's te zijn als vervloekt koelieaapje. Ja, karma leer is hard en je moet wel als mij allang sadomasochist zijn om zo te leven en te geloven. Hindoeisme is erg individualistisch, en zelfrealisatie oftewel het bereiken van Moksha, de ultieme verlossing is een zuiver individuele keuze en een eigen kaarsrechte weg naar je zelf gebouwde brandstapel. Mooiste aspect van het hindoeisme is dat erg veel vrijheden biedt om het te personaliseren op maat voor je eigen pik, kut, reet of hoofd. ok, 99 procent van alle andere bruine hindoes gaan mij ziek en gestoord vinden en mij wegjagen als loser lage kaste koelie aap en chamar. dit maak ik heel vaak persoonlijk mee. bye dewa en wieroe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister-President
|
![]() kijk onder, feitelijk is islam erg darwinistisch. puur survival of fittest, jezelf als moslimmannen letterlijk doodvechten met zelfmoord bommen en elkaar uitroeien. martelaars concept he. Instant heldendom noemt men dit, voor het hogere doel sterven. Van loser tot held van Allah zonder een universitaire diploma of CEO baantje in de top, je komt direct op een VIP plaats terecht in Allahloka, oftewel islamitische paradijs met 72 heerlijke grootogige druiven. Lekker he, bekeer je dan nu tot islam en wordt een ware moslim.
zie deze analyse, discriminatie is natuurlijk en gezond, dus gelijke rechten (westerse democratie) zijn onnatuurlijk en slecht voor de eigen soort: op 09 07 2014 at 22:00 schreef dewanand: Your comment is awaiting moderation. namaste Vander F, kijk eens naar het begrip genicisme, vs racisme, zie mijn site, lokaal zoeken. volgens de analyse van wieroe en mij moet elk intelligent wezen discrimineren om te overleven als individu en als unieke soort dus discriminatie is zuiver natuurlijk en in evolutionaire zin super voordelig en een bittere noodzaak in de harde darwinistische natuur. Alles wat afwijkt zal onverbiddelijk weggediscrimineerd moeten worden of men pikt het genadeloos dood en vreet het met huid en haar op. dus: 1. survival of the fittest, and the weak will perish and die. 2. Eat or be eaten. 3. Adapt or die. maw Racisme en genicisme zijn ook noodzakelijk en helpen de soort te overleven en vitaal te blijven, en om het nageslacht sterk en gezond te houden. Natuurlijke selectie betekent dus moeten discrimineren, binnen elke soort, ras, volk, natievolk, geloofsstam, kaste clan of etnische stam. nu terug wk kijken: nederland vs argentinie, even rust. dewa en wieroe http://www.frontaalnaakt.nl/archives/bamboezel.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() gek he, die gasten besnijden ook jongetjes. en meisjes worden ook zo gemarteld en genitaal verminkt. Is dit de wil van Allah of Krishna? of de duivel? IK snap het niet goed.
soort genitale fobie is dit. pik fobie en kutfobie. dit is wat islam voor je doet: levenslang genitale verminking, levenslang lijden als meisje met kut, ja dat is de straf en vloek van allah in islam als je een meisje bent met neuk en baargat tussen je benen. klinkt niet leuk. Gepubliceerd: Laatste update: 21 juli 2014 15:19 21 juli 2014 15:19 Deel: TW FB GP Ongeveer 30.000 besneden vrouwen in Nederland In Nederland wonen circa 30.000 vrouwen die besneden zijn. Daarnaast lopen nog 40 tot 50 meisjes het risico te worden besneden, met name meisjes uit Egypte en Somalië. Ongeveer 30.000 besneden vrouwen in Nederland Foto: ANP Vooral als het herkomstland wordt bezocht, gaat het risico omhoog. Dat blijkt uit een onderzoek vorig jaar van kenniscentrum Pharos. Vrouwelijke genitale verminking is in ons land verboden. De meeste vrouwen in ons land die besneden zijn, zijn tussen de 20 en 49 jaar. Er bestaan verschillende vormen van vrouwelijke genitale verminking. Dat gaat van het geheel of gedeeltelijk verwijderen van de clitoris tot het volledig verwijderen en het aan elkaar vasthechten van de schaamlippen. http://www.nu.nl/binnenland/3833619/...nederland.html |
![]() |
![]() |