![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben nog steeds versteld dat je in 1 post beweert analyticus te zijn en dan vervolgens geheel uit je duim zuigend gaat stellen dat ik ambtenaar ben. Knap, de Tarot kaartenleggers beweren ook mathematici te zijn, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet niets van ons en ons statuut maar je komt ons wel de les spellen????
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Staan wel veel veronderstellingen in, die op het randje van beledigend zijn. Ben je nu zelf ambtenaar, want er moet een reden zijn waarom je kost wat kost wilt verkondigen dat "gewone" ambtenaren NIET een belachelijk hoog pensioen hebben, maar wel de schuld van : - hoge ambtenaren - aanwervingen in verkeerde categorie - inefficientie van ambtenarij zelf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Analyse noemt dat. En, soms is een gok nodig. Dat snap je toch. Of, misschien ben ik geen analyst, en zeg ik maar wat. Ik heb al gezegd dat ik voor prive-werk. Weinig verrassend he ? Nuja, ik had ook zelfstandige kunnen zijn, for that matter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'belachelijk hoog' van gewone ambtenaren Je geeft het zelf aan: Ik ken niets van die categoriën Conclusie: Je weet niet goed hoe hoog die pensioenen zijn, je weet niet goed hoe die categoriën zijn, maar je vindt het wel belachelijk hoog. Je wordt overtuigender met het moment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En wat is de relevantie van uw argumentatie dat je in de privé werkt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij, hebt weinig argumentatie, buiten : ja, er zijn categorienen en verschillen tussen de ambtenaren. En 0 (nul) externe bronnen. Aja, niet alle ambtenaren verdienen evenveel, en het verschil is zelfs groot. Je snapt het verschil niet tussen essentie en de kern. Ook bij prive-werknemers zijn er categorien. Ja, en ? Blijven doordraven op dingen die maar marginaal relevant zijn voor de probleemstelling, zal u ook niet ver brengen. Trouwens, je hebt me al gelijk gegeven, dus je hoeft er niet op terug te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Gouverneur
|
![]() Niks, misschien interessert u dat,misschien niet. Misschien wil je antwoorden op de vraag of jij ambtenaar ben. Maar je moet niet, ik denk van wel. Maar echt terzake doet het niet, in feite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Gouverneur
|
![]() Ga je nu op ALLES aanvallen wat ik zeg, bij gebrek aan argumentatie ?
Jij bent de helderziende hier. OK, ik geef toe, ik ben schapenherder ! En ik ben op mijn 13de van 't school gesmeten, en ik ben vergeten terug te gaan. Maar,ik kan wel kaas maken. Laatst gewijzigd door Niko457 : 27 juni 2014 om 21:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Houtain en moraliserend. Maar goed, je zal er wel ergens mee scoren hoor, maar de realiteit is dat in België de kostprijs voor een dag in een verzorgingstehuis tussen de 40 en 60 euro ligt. En daar sta je dan met je bronnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mij interesseert het niet in welke sector je werkt, ik kijk liever naar je argumenten dan naar je achtergrond, maar goed ieder zijn manier hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik MOET niet elke comma en letter kennen van een dossier, om IETS te weten. Mensen hebben intelligentie, en kunnen dingen vatten. Ben jij soms minister van Financieen in Belgie ? Wel, dan kan ik ook zeggen dat jij spreekt met NUL kennis van zaken. Het verwondert u zelfs dat er zelfs al 1 ambtenaar bestaat met een hoog pensioen, die niet kan omschreven worden door "uw kennis". Zolang je verder in rondjes draait, doe maar.. ooit kom je er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Gouverneur
|
![]() Als je in eenzelfde topic de les spelt over analyse en 1 zin verder zegt dat je gokt, dan kan je dat toch moeilijk zelf serieus nemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jij zei dat ik geen analyst ben, en ik durf wedden dat je niet weet wat dat inhoudt in mijn job, zelfs al zou je mijn job kennen. Maar, doet niet zoveel terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je hoeft zeker niet de volledige komma en details van de pensioenproblematiek kennen, ik ken daar immers ook zeer weinig van. Alleen mag er toch verwacht worden dat als je stelt dat de gewone ambtenaren (voor je leerproces: categoriën C en D) hun pensioen 'belachelijk ' hoog is (door het word belachelijk geef je daar een moraliteit aan, en moet er dus iets aan gedaan worden), gezien 'belachelijk' voor 'hoog' staat, zou je als analist moeten beseffen dat ze dus omlaag moeten, dan vind ik persoonlijk dat het toch wel aangewezen is dat je op zijn minst mag kennen over wie het hier gaat en over welke bedragen. Voor iemand die beweert enkel van een professor wiskunde iets kan bijleren op vlak van statistiek, is dat toch een makkie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De threadstarter heeft deze thread ook niet zomaar gemaakt, misschien heeft die ook een bron. Vraag het hem anders eens. Vergeet hem dan ook niet af te breken op elk ding dat niet tot de kern van de discussie aangaat, en probeer de kern van de discussie af te leiden door te zeggen dat er veel ambtenaren bestaan. Maar, dat heb je mogelijk al gedaan, ik lees niet alles he .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar goed, maakt allemaal weinig uit, als je geen idee hebt wat de verschillende categoriën zijn, of de bedragen, zolang je maar analitisch overtuigd bent dat ze 'belachelijk' hoog zijn is het allemaal prima of een detail. Laatst gewijzigd door westdiep : 27 juni 2014 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik raad u aan alle posts van de draadstarter eens te lezen alvorens hem als bron aan te halen. Zijn obsessie met ons ambtenaren is niet gezond meer. Hij heeft geen bronnen, enkel een diepe haat tegenover ambtenaren.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 juni 2014 om 22:02. |
![]() |
![]() |