![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u zijn boek gelezen? Ik wel in ieder geval , en ik kan u verzekeren dat het een degelijk boek is. De man weet wel waarover hij praat. En bij NVA-ster Homans ben ik hier nu niet zo zeker van.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juli 2014 om 19:19. |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lees liever boeken over de andere kant van het spectrum. Ieder zijn meug.
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() In academische kringen staat het toch vooral bekend als een persoonlijke afrekening door een bloedrode communist. Een groot intentieproces, maar dat spreekt u natuurlijk aan... -)
|
![]() |
![]() |
#164 |
Gouverneur
|
![]() Een communist die weet waarover hij praat, dan is het iets in de aard van : heel de wereld te kakken zetten door uw eigen goesting te doen, of, ook wel, een Putin-etje genoemd.
|
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer een cliché-antwoord. Lees het boek eerst eens en kom dan terug om erover te discussiëren .
|
![]() |
![]() |
#166 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U bent weer bezig op de man te spelen in plaats van op te bal. Ik zal niet aarzelen u over te brieven aan de moderator, indien u verder blijft stoken. |
|
![]() |
![]() |
#169 |
Minister
|
![]() Een intentieproces en verkiezingspamflet met een dubieuze titel, een titel die de professor in het eerste de beste debat al moest inslikken. Er valt weinig te zeggen over dit boek en wie zijn oor te luisteren legt in de academische wereld die weet dat ze dit boek maar minnetjes vinden voor een professor die het steeds moeilijk heeft om zijn extreme sympathieën te verbergen...
|
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Boek gelezen en triestig tot pijnlijk bevonden, net als vele anderen, maar laat dat u niet tegenhouden om het goed te vinden. Want iedereen is gek, behalve jij... |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hebt u het boek zeker nog bij u. Kunt u me zeggen wel het derde woord is op blz. 53? En welke passages vond u "triestig"? Boter bij de vis aub? Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juli 2014 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf namelijk bij mijn standpunt dat hetgeen jij beweert alles behalve objectief is. Dat hetgeen Verheyen en Van Cauwelaert schrijven niet in de kraam past van Belgicisch-nationalisten wil niet zeggen dat het hun beweringen niet kloppen. AL wat Van Cauwelaert schrijft berust op verifieerbare feiten. Iets dat van Het Oosten niet kan gezegd worden. Je kan dat vervelend vinden, maar het is wel zo.
![]() |
#176 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
WTF ? |
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 juli 2014 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor Van Cauwelaert, en �*lle Vlaams-nationalisten.
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij het boek werkelijk hebt gelezen zal hij zonder al te veel moeite op mijn vragen kunnen antwoorden . En vrij snel. Binnen de 3 minuten moet dit kunnen. Ik ben benieuwd, maar ik verwacht er niet al te veel van. Maar goed, men mag niets uitsluiten.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 19 juli 2014 om 20:32. |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |