![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Benieuwd hoe Lauretje het er als zijn plaatsvervanger zal vanaf brengen.
En nog meer benieuwd of de Belgische pers haar op dezelfde manier door de américainmolen gaat draaien als ze met Verhofstadt gedaan heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Gouverneur
|
![]() De discussie over een vermoeide chauffeur, een betonblok, of 130 km per uur is goed voor VTM maar naar inhoud totaal irrelevant.
Verhofstadt had gekraaid dat hij komaf zou maken met nachtelijke regeringsconclaven in kastelen zoals Dehaene en Martens dit gedaan hebben. Verhofstadt is recordhouder, met 30 uur vergaderen in 2003, naar aanleiding van het migrantenstemrecht. Dat is slechts één van de vele regels die hij vergeten is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo’n betonblok remt normaal nogal af. Het overkop gaan is eenvoudig te verklaren. Zo’n vangrail heeft een schuin begin, als je dat met je linkerwiel raakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Schepen
|
![]() Dit was gewoon een stunt om de aandacht vd aanstaande debacles te verdoezelen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Als ik sommige reacties hier lees dan bloedt mijn hart toch wel een beetje en meer nog zelfs word ik zelfs een beetje kwaad.
![]() Dat er mensen zich zelf goed voelen dat de premier een ongeval gehad heeft daar kan ik totaal niet bij. Het is niet omdat het een politieke tegenstander is dat je hem dat moet toewensen hé, dat wens je gewoon NIEMAND toe. Hou er misschien ook eens rekening mee dat de premier nog een gezin heeft. Maar ja daar denken sommigen ook niet aan zeker. Ook nog ter info voor sommigen die speculeren: de wagen van de premier reed niet te snel en de chauffeur had niet gedronken! Zo zie je maar hoe sommigen, ik zeg wel sommigen de draak daarmee aanhalen en soms zomaar zaken uit hun duim zuigen!! Zielig vind ik dat, enorm zielig.
![]() |
#172 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
[font=Comic Sans MS] ![]() [size=3]Quiz[/size] hier mee op politics.be! Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is hij vier keer overkop gegaan en raakte een verlichtingspaal. Ge kunt gelijk hebben, ik heb geen zin om het proefondervindelijk te gaan uittesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Knuppel
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met dat 'in complotjes betrekken', bedoel ik ook dat die chaffeurs al eens de schuld op zich nemen als er ongevallen gebeuren doordat de minister niet op de naleving van zijn eigen superboetewetten staat.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2004 om 20:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() Nogmaals: de chauffeur van Verhofstadt had NIET gedronken en reed NIET te snel!!!
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed dan dat alle mensen die moe zijn niet overkop gaan met hun eigen, dure slee.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 september 2004 om 20:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Kan iedereen overkomen, iedereen!
Jammer dat er hier zo grof gereageerd wordt!
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry hoor Bartje, maar het is nu eenmaal normaal dat iemand, die voortdurend staat te liegen, op de duur niet zo gemakkelijk meer geloofd wordt, hé?
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Bloxbuster : 22 september 2004 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Het gaat hier om een ongeval hé, het minste respect is hier op zijn plaats ware het ook al niet voor zijn gezin!
En van dat vele liegen.... tja.... da zijn jullie woorden hé.