Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 12 augustus 2014, 10:09   #161
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik weet het.
Elk volk heeft recht op een eigen staat.
Behalve de Vlamingen.
De Vlamingen willen het helaas zelf niet. Er is niemand die ons tegenhoudt.
mvd is offline  
Oud 12 augustus 2014, 10:40   #162
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Snelle update:
We zitten hier al ongeveer een 4-5 uur in Kazak. Tot ongeveer een uur geleden waren er gevechten, nu zijn ze gevlucht en kunnen we niet verder omdat ze de brug die Kazak met Mosul verbind hebben opgeblazen om te vermijden dat we ook vanuit het Zuiden oprukken naar Mosul. We zitten nu uit te rusten en wachten verder af op bevel van de commandenten.
Het grootste respect Belgian Kurd.

Ik bewonder uw moed. Wees voorzichtig!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 12 augustus 2014, 10:44   #163
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
Mijn excuses, maar eerst moet je door Kazak voor je in Kalak aankomt. Momenteel is er vreudge hier, omdat we het nieuws hebben ontvangen dat Abu Mohammed Al Turki, één van de leiders van ISIS, gedood is door iemand van onze brigade. Ook hebben we het nieuws ontvangen, nog niet bevestigd, dat Abu Bakr al-Baghdadi gevlucht is uit Mosul met een grote konvooi.
U hoeft zich helemaal niet te excuseren. Het is een beetje van de pot gerukt dat een Nederlander op het internet aan iemand die ter plaatse is even gaat vertellen waar die zich bevindt!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 12 augustus 2014, 10:46   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ge moet niet denken dat Nietszhe all the way anti-moslim is. Hij valt moeillijk in te schatten en gedraagt zich soms als een paard van Troje. Hij is dus als het ware niet consequent. Je kan hem zelfs niet rechts noemen. Het best kan je nog vergelijken met een Verhofstadt.

Juist als je denkt dat hij je ideologische partner zou kunnen zijn, valt hij door de mand en keert hij je de rug toe.
daarom staat hij op mijn negerlijst... af en toe wil ik hem erafhalen, en telkens is het om zeep.

circe is offline  
Oud 12 augustus 2014, 13:29   #165
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Hoeveel? Ik heb er twee geteld. En dat waren dubbelnicks.
Ik schat dat er hier 2 verschillende ISIS aanhangers rondlopen die af en toe een nieuwe nic moeten nemen, dan nog een paar verwesterde gevallen en ettelijke linkse knuffelaars die zich gedragen als moslims.

Echte moslims zie je hier niet veel omdat een forum redelijk democratisch is en dat hebben ze niet graag, de meerderheid maakt het grootste lawaai.

Laatst gewijzigd door Doge : 12 augustus 2014 om 13:30.
Doge is offline  
Oud 12 augustus 2014, 16:08   #166
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Ik schat dat er hier 2 verschillende ISIS aanhangers rondlopen die af en toe een nieuwe nic moeten nemen, dan nog een paar verwesterde gevallen en ettelijke linkse knuffelaars die zich gedragen als moslims.

Echte moslims zie je hier niet veel omdat een forum redelijk democratisch is en dat hebben ze niet graag, de meerderheid maakt het grootste lawaai.
Ik denk zelfs dat je niet verder komt dan 1 IS-aanhanger. Snerror deed alsof het zwart zag van de IS-sympathisanten op dit forum.
Ke Nan is offline  
Oud 12 augustus 2014, 16:23   #167
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk zelfs dat je niet verder komt dan 1 IS-aanhanger. Snerror deed alsof het zwart zag van de IS-sympathisanten op dit forum.
1 of 2, inderdaad. Het verwonderd me toch dat er niet meer zijn, 3/4 van de moslims hier vinden Syriëstrijders helden. Blijkbaar hebben ze niet door dat de meeste Syriëstrijders bij ISIS terechtkomen.

Laatst gewijzigd door Doge : 12 augustus 2014 om 16:31.
Doge is offline  
Oud 12 augustus 2014, 16:35   #168
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
1 of 2, inderdaad. Het verwonderd me toch dat er niet meer zijn, 3/4 van de moslims hier vinden Syriëstrijders helden. Blijkbaar hebben ze niet door dat de meeste Syriëstrijders bij ISIS terechtkomen.
75%? Dat lijkt me sterk. Best is het nodige zout te gebruiken bij dergelijke berichten.
Ke Nan is offline  
Oud 12 augustus 2014, 16:51   #169
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
75%? Dat lijkt me sterk. Best is het nodige zout te gebruiken bij dergelijke berichten.
73%, al was het wel een enquête in 2013 voordat ISIS z'n Kalifaat opgericht had in Irak, het sentiment kan nu iets anders liggen maar veel zal het niet verschillen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...s-helden.dhtml

Dit blijkt uit een onderzoek dat Motivaction in opdracht van het NCRV-televisieprogramma Altijd Wat heeft uitgevoerd. Motivaction heeft alleen de grootste en het meest bij het conflict betrokken groepen moslims, Marokkaanse en Turkse Nederlanders, gepeild - dus geen islamitische Surinamers of Indonesiërs. Om een zuivere vergelijking te kunnen maken, zijn autochtone bekeerlingen uit de representatieve steekproef gefilterd.

De meeste moslims vinden dat potentiële Syrië-gangers geen strobreed in de weg moet worden gelegd. Zij willen niet dat ze preventief worden opgepakt en vervolgd. Bij terugkeer moeten de strijders weer worden opgenomen in de Nederlandse samenleving. Hun Nederlandse nationaliteit mag niet worden afgepakt.
Doge is offline  
Oud 12 augustus 2014, 17:08   #170
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
73%, al was het wel een enquête in 2013 voordat ISIS z'n Kalifaat opgericht had in Irak, het sentiment kan nu iets anders liggen maar veel zal het niet verschillen.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...s-helden.dhtml

Dit blijkt uit een onderzoek dat Motivaction in opdracht van het NCRV-televisieprogramma Altijd Wat heeft uitgevoerd. Motivaction heeft alleen de grootste en het meest bij het conflict betrokken groepen moslims, Marokkaanse en Turkse Nederlanders, gepeild - dus geen islamitische Surinamers of Indonesiërs. Om een zuivere vergelijking te kunnen maken, zijn autochtone bekeerlingen uit de representatieve steekproef gefilterd.

De meeste moslims vinden dat potentiële Syrië-gangers geen strobreed in de weg moet worden gelegd. Zij willen niet dat ze preventief worden opgepakt en vervolgd. Bij terugkeer moeten de strijders weer worden opgenomen in de Nederlandse samenleving. Hun Nederlandse nationaliteit mag niet worden afgepakt.
Zoals ik al eerder zei, mag je het vaatje zout in de aanslag houden. Enquetes zijn waardeloos. Die resultaten weerspiegelen zich helemaal niet in onder mijn Islamitische bekenden zowel IRL als virtueel. Integendeel.
Ke Nan is offline  
Oud 12 augustus 2014, 17:18   #171
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik al eerder zei, mag je het vaatje zout in de aanslag houden. Enquetes zijn waardeloos. Die resultaten weerspiegelen zich helemaal niet in onder mijn Islamitische bekenden zowel IRL als virtueel. Integendeel.
Zouden jou islamitische bekenden zichzelf in zo'n enquête identificeren als moslim? Turkije kent nogal veel seculieren, ik vraag me af of ze zich nog steeds zien als moslims of niet. Wij zien onszelf niet meer als christenen als we niet gelovig zijn, dat kan anders zijn bij die met een moslim achtergrond.
Doge is offline  
Oud 12 augustus 2014, 23:10   #172
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zouden jou islamitische bekenden zichzelf in zo'n enquête identificeren als moslim? Turkije kent nogal veel seculieren, ik vraag me af of ze zich nog steeds zien als moslims of niet. Wij zien onszelf niet meer als christenen als we niet gelovig zijn, dat kan anders zijn bij die met een moslim achtergrond.
De pederasten halen de meerderheid in Turkije.

De meeste Turken zijn pederasten.
Oud 12 augustus 2014, 23:16   #173
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Verleden week donderdag begonnen Chevron en Exxon Mobile hun personeel te evacueren uit Erbil.

Een val van Erbil zou de belangen van beide maatschappijen schaden.

Vandaar de bombardementen.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 12 augustus 2014 om 23:22.
Nr.10 is nu online  
Oud 12 augustus 2014, 23:20   #174
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Ook Genel Energy en Afren waren begonnen met het terugtrekken van personeel.
Oud 13 augustus 2014, 07:00   #175
Doge
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De pederasten halen de meerderheid in Turkije.

De meeste Turken zijn pederasten.
Er is een verschil tussen stedelingen en debielen van het platte land, dat was ook zo in Iran na de revolutie.

67% van de Belgische Turken heeft voor Erdohan gestemd en die hadden geen censuur te verwerken, beste Turken, jullie verdienen je leider. Economisch heeft ie misschien goed werk gedaan (met behulp van de VS en EU?) maar hij loodst jullie wel naar een oorlog.
Doge is offline  
Oud 13 augustus 2014, 14:37   #176
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
67% van de Belgische Turken heeft voor Erdohan gestemd en die hadden geen censuur te verwerken, beste Turken, jullie verdienen je leider. Economisch heeft ie misschien goed werk gedaan (met behulp van de VS en EU?) maar hij loodst jullie wel naar een oorlog.
Oorlog met wie?
JBM is offline  
Oud 13 augustus 2014, 14:54   #177
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Er is een verschil tussen stedelingen en debielen van het platte land, dat was ook zo in Iran na de revolutie.

De Belgische Turken zijn dan ook de inteeltgevallen van het platteland, niet de ontwikkelde Turken. Er zijn hele dorpen naar België gekomen, waar ginder nu de huizen leegstaan, tenzij ze op vakantie komen naar het vaderland.
Marnik is offline  
Oud 13 augustus 2014, 15:08   #178
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JBM Bekijk bericht
Oorlog met wie?
met Europa tiens.

En welke kant gaan die dubbelpaspoortigen dan kiezen denk je?

circe is offline  
Oud 13 augustus 2014, 15:20   #179
JBM
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
met Europa tiens.
Hoezo?
JBM is offline  
Oud 13 augustus 2014, 18:34   #180
Doge
Banneling

Standaard

een oorlog tussen moslim turken, seculiere turken, ISIS en de Koerden

Hoe lang kan zo'n mix daar nog goed blijven gaan?
Doge is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be