![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=_q7Jp0t3g4c |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Aan alle NVA volgelingen, ik hoop dat jullie geen kinderen hebben die naar de sportclub en/of culturele vereniging gaan. Zonder de subsidies zullen de lidgelden fors stijgen, het zal dit zijn of de meeste activiteiten staken. Als provinciale afdeling van een sportfederatie hebben we er reeds mee te maken. Resultaat geen activiteiten meer om de leden en clubs niet in de schulden te steken, dus alle leden (90% jeugd), kan nu thuis blijven zitten en naar Bourgois zijne kop op tv kijken.
Aan al diegene die nu zo afgeven op "gratis". Niemand heeft jullie gehoord om te protesteren wanneer jullie ook gratis water , elektriciteit kregen of gratis met de bus reden, of profiteerden van alle subsidies (zonnepanelen enz.) Dus conclusie is oftewel al dat gratis gekregen terugbetalen en dan hebben jullie recht van spreken . Maar daar zijn jullie te laf voor , bende hypocrieten. Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 10 augustus 2014 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat God de volkeren heeft gecreëerd als straf en dus niet oorspronkelijk bedoeld.... Ik kan dus voorbij die straf kijken en de ware mens zien. Jij daarentegen zit nog steeds in de toorn God's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Burger
|
![]() Geen Provinciale domeinen meer.. Dus geen muziekfestivals...
Geen VVV kantoren meer - die kosten nl geld dus de horeca op zijn gat. Enz... Soms moet je investeren in iets waar je rechtstreeks niets van terug ziet... Maar onrechtstreeks des te meer. Een begrip dat onze nieuwe economen totaal uit het oog verloren hebben. Laatst gewijzigd door bobocop : 10 augustus 2014 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarom bemerk ik daar zo weinig van ?? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Burger
|
![]() Gratis is ook maatschappelijk rechtvaardig, voor iedereen gelijk en door de gemeenschap reeds betaald....
Zoals gratis openbaar vervoer voor 60 plussers.... Bij leven en welzijn worden we allemaal eens 60 plussers.... Wie wil er achter een bejaarde onzekere autobestuurder hangen op de baan? Iedereen wint en de gemeenschap betaald, dus rechtvaardig correct... Behalve voor de Egoist eu... NVA-er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() De NVA is er voor de werkenden?
Laat me niet lachen. Nog nooit heeft een Vlaamse regering zo hard in de zakken gezeten van de werkenden als deze nieuwe regering. En dan moet er nog een federale regering komen met dezelfde partijen? Ik hou mijn hart al vast. Puur kiezersbedrog! Ik weet één ding, veel werkenden gaan twee keer nadenken voor ze nog een euro zullen uitgeven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De Rest de gaskamer in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister
|
![]() Lol, precies een bende klein kinderen
![]() "Wij zitten niet meer in de regeringen en we kunnen dus niet verder doen met ons Sinterklaas-gedrag en dat is niet eerlijk!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Burger
|
![]() Vlaanderen is van iedere boorling die hier het daglicht heeft gezien...
De rest is onzin. En begin nu niet met dat migranten gezeik... Want hoe zuiver is uw vlaams bloed? Bedankt Spanjaard, Fransman, Noorman, Franken enz.. die onze voorouders hebben verkracht.... Laatst gewijzigd door bobocop : 10 augustus 2014 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus we zouden pas recht van spreken hebben als we de 'gratis' ellentriek terugbetalen? Dus we moeten twee keer opdraaien voor de gratis-politiek van de sossen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door Akira : 14 augustus 2014 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() het was te verwachten, de zwaksten gaan het gelag moeten betalen. . Nu ja als je tot die 32% NVA ers behoord moet je nu ook niet klagen. . NVA ers open uw beurs maar. Betaal met de smile, want u koos er zelf voor . Het niet op de sossen steken he want Muyters. De vlaamse NVA minister van Financien zei dat zijn begroting in evenwicht was . Of.... Heeft hij u bedrogen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ALTIJD MAAR IK IK IK EN MEER MEER MEER EN NIKS DELEN7 ZIEKELIJK PERVERS IS DAT! Zulke mensen zijn de kanker van onze maatschappij! Laatst gewijzigd door Akira : 14 augustus 2014 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door Akira : 14 augustus 2014 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |