![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zo allen ontrouw worden zo blijven wij trouw
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk loop je op straat met een T-shirt waarop hamer en sikkel staan. [size=7]Links fascist !!!![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De toekomst behoort sterke capabele leiders toe, gedragen door een sterk en trots volk zonder rotte gelaatstinten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() viele jahre zogen dahin -- geknechtet das volk und betrogen --verrater und juden hatten gewinn -- sie forderten opfer legionen -- im volke geboren erstand uns ein fuhrer -- gab glaube und hoffnung an deutschland uns wieder -- volk, ans gewehr ! volk ans gewehr ! ( als rood pietje altijd in 1940 blijft steken mag ik ook eens in de tijdscapsule )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Awel Musketo, werd de weerstand je plots wat te veel ? Ben je als een laffe angsthaas er weeral vandoor om te gaan zitten janken bij die andere zieligaards van linkie-winkies ?
Mij best hoor ! Je weet tenminste waar je plaats is, en mocht je last krijgen van geheugenverlies en het soms vergeten, we zullen je direkt terug op je plaats zetten. Wees gerust ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(als rood pietje altijd in 1940 blijft steken, mag ik ook eens in de tijdscapsule) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Vreemdeling
|
![]() Ja daar heb je miss gelijk in maar vindt toch wel dat je niet iedereen over de zelfde kam mag trekken .En dat zijn in feite domme voorbeelden ,want dat kon evengoed een belg zijn die dat zou doen, maar swat.Ik vindt persoonlijkdat mensen die soorten kattekwaad uithalen zijn mensen die ten eerste geen respect hebben voor hun eigen of terwijl zijn dat mensen die dat doen uit Jaloezie omdat ze bv.niet dezelfde mogelijkheden hebben.
Ik ben afkomstig uit Kosovo maar zoiets zou ik niet doen omdat ik weet dat een mens toch nogal moeite moet doen om in deze samenleving verder te kunnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Vreemdeling
|
![]() What ik wel vindt is die stomme uitspraken van die Sunshine .echt Racistische opmerkingen ge zou beter ten eerste moeten leren samenleven met het Waalse gewest .Ah ja jullie zijn toch van een land of niet?dus en derbij Belgie heeft zelf genoeg afgezien van de Duitsche nederzettingen en ook dat er veel mensen hebben oorlog gevoerd om hun naasten en hun famillie te beschermen dus denk eerst goed na over wat je vertelt Sunshine en zeg dan iets maar toch niet iets zo dom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door odinkontakt : 28 september 2004 om 22:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind je gewoon kinderachtig en ik zal je nog eens iet zeggen .wat kun jij goed spreken van de Vlaamse gemeenschap niet veel denk ik dus een tootje lager want ge beseft nog niet goed waar het om gaat in het leven .''Leven en Laten Leven'' en door zo de mensen uit te buiten ga je het niet beter maken ze geloof me het gaat maar erger worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Wat een hoop drek weer hier. Wat jullie 2 nazi's van me denken, laat me al helemaal koud.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Vreemdeling
|
![]() Das toch waar zeker precies we Aliens zijn of azo iets leer elkaar aanvaarden en alles komt goed .Ik ben hier al 16 jaar in belgie en ik kom met iedereen overeen nooit problemen ni me turken ni me marokannen en zeker niet met belgen en derbij mijn vrouw is een belgische dus heb ik evenveel recht als een ander.Belgie was toch een democratisch land of niet??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door odinkontakt : 28 september 2004 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[edit] drek= stront ![]() Laatst gewijzigd door Musketo : 28 september 2004 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |