Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2004, 21:38   #161
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

zo allen ontrouw worden zo blijven wij trouw
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 21:43   #162
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
ik kan mij vergissen maar noemde wolf odinkontakt nu daarnet ' links fascistisch ' ?
Nope, dat was tegen jou Musketo bedoelt en terecht. Wie ben jij om over een ander z'n schrijfwijze te gaan oordelen linkse fascist ?! Odinkontakt mag niet kiezen hoe hij z'n lettertekens gebruikt, ik mag het Duitse woord "Juden" niet gebruiken, ... dit riekt naar links dictatuurStalinisme tot en met van jou kant.
Waarschijnlijk loop je op straat met een T-shirt waarop hamer en sikkel staan.
[size=7]Links fascist !!!![/size]
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 21:45   #163
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ben jij niet veel te bekrompen om ook nog maar kennis te maken met je Frans pratende collega's?

ps: Waarom heb je zo een eigenaardig gebruik van de zinstekens?
een goede raad voor de toekomst : alleen mensen met een visie en met een sterk karakter bereiken iets in het leven --en niet de softies en meeloperkes die als windhanen van mening veranderen..
Oud 28 september 2004, 21:48   #164
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik kan mij vergissen maar noemde wolf odinkontakt nu daarnet ' links fascistisch ' ?
Odinkontakt weet maar al te goed over wie ik het heb.
Oud 28 september 2004, 21:49   #165
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb het verstaan, mijnheer. Ik verdien de gaskamer, al zeg 'k het zelf.

Wederom zie ik mij verplicht om mijn juf van het derde leerjaar te quoten: " Kijk eens even naar jezelf, als het niet te moeilijk is. "
Je verwijst wel verdacht veel naar je tijd uit het derde leerjaar. Waarschijnlijk ben je dan ook nooit verder geraakt dan het derde studiejaar van de lagere school.
Oud 28 september 2004, 21:54   #166
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
een goede raad voor de toekomst : alleen mensen met een visie en met een sterk karakter bereiken iets in het leven --en niet de softies en meeloperkes die als windhanen van mening veranderen..
Inderdaad. De toekomst is weggelegd aan durvers, niet aan linkie-winkielamzakken die steeds gedwee ja knikken en het in hun broek doen van zodra ze met allochtoonscriminaliteit en moslimterreur geconfronteerd worden, alsook hoge werkloosheid, etc... Uit angst gaan ze problemen uit de weg door middel van negatie en doofpotterij in de hoop dat deze reeële problemen na verloop van tijd een andere richting uitgaan, hetgeen het enkel maar erger maakt.
De toekomst behoort sterke capabele leiders toe, gedragen door een sterk en trots volk zonder rotte gelaatstinten.
Oud 28 september 2004, 21:56   #167
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

viele jahre zogen dahin -- geknechtet das volk und betrogen --verrater und juden hatten gewinn -- sie forderten opfer legionen -- im volke geboren erstand uns ein fuhrer -- gab glaube und hoffnung an deutschland uns wieder -- volk, ans gewehr ! volk ans gewehr ! ( als rood pietje altijd in 1940 blijft steken mag ik ook eens in de tijdscapsule )
Oud 28 september 2004, 21:58   #168
Sunshine
Banneling

Standaard

Awel Musketo, werd de weerstand je plots wat te veel ? Ben je als een laffe angsthaas er weeral vandoor om te gaan zitten janken bij die andere zieligaards van linkie-winkies ?
Mij best hoor ! Je weet tenminste waar je plaats is, en mocht je last krijgen van geheugenverlies en het soms vergeten, we zullen je direkt terug op je plaats zetten. Wees gerust !
Oud 28 september 2004, 22:04   #169
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
viele jahre zogen dahin -- geknechtet das volk und betrogen --verrater und juden hatten gewinn -- sie forderten opfer legionen -- im volke geboren erstand uns ein fuhrer -- gab glaube und hoffnung an deutschland uns wieder -- volk, ans gewehr ! volk ans gewehr ! ( als rood pietje altijd in 1940 blijft steken mag ik ook eens in de tijdscapsule )
Die Nation ist bereit, der Führer hat befohlen und wir werden ihm folgen.

(als rood pietje altijd in 1940 blijft steken, mag ik ook eens in de tijdscapsule)
Oud 28 september 2004, 22:06   #170
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard Gedragspatroon van een allochtoon

Ja daar heb je miss gelijk in maar vindt toch wel dat je niet iedereen over de zelfde kam mag trekken .En dat zijn in feite domme voorbeelden ,want dat kon evengoed een belg zijn die dat zou doen, maar swat.Ik vindt persoonlijkdat mensen die soorten kattekwaad uithalen zijn mensen die ten eerste geen respect hebben voor hun eigen of terwijl zijn dat mensen die dat doen uit Jaloezie omdat ze bv.niet dezelfde mogelijkheden hebben.
Ik ben afkomstig uit Kosovo maar zoiets zou ik niet doen omdat ik weet dat een mens toch nogal moeite moet doen om in deze samenleving verder te kunnen
Proude_to_be_Kosovaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 22:11   #171
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

What ik wel vindt is die stomme uitspraken van die Sunshine .echt Racistische opmerkingen ge zou beter ten eerste moeten leren samenleven met het Waalse gewest .Ah ja jullie zijn toch van een land of niet?dus en derbij Belgie heeft zelf genoeg afgezien van de Duitsche nederzettingen en ook dat er veel mensen hebben oorlog gevoerd om hun naasten en hun famillie te beschermen dus denk eerst goed na over wat je vertelt Sunshine en zeg dan iets maar toch niet iets zo dom
Oud 28 september 2004, 22:15   #172
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proude_to_be_Kosovaar
What ik wel vindt is die stomme uitspraken van die Sunshine .echt Racistische opmerkingen ge zou beter ten eerste moeten leren samenleven met het Waalse gewest .Ah ja jullie zijn toch van een land of niet?dus en derbij Belgie heeft zelf genoeg afgezien van de Duitsche nederzettingen en ook dat er veel mensen hebben oorlog gevoerd om hun naasten en hun famillie te beschermen dus denk eerst goed na over wat je vertelt Sunshine en zeg dan iets maar toch niet iets zo dom
wij bemoeien ons niet met uw land beste vriend ---dus bemoei je niet met vlaamse zaken --zo blijven we vrienden--- BELGIE BARST !

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 28 september 2004 om 22:16.
Oud 28 september 2004, 22:21   #173
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wij bemoeien ons niet met uw land beste vriend ---dus bemoei je niet met vlaamse zaken --zo blijven we vrienden--- BELGIE BARST !
Die man woont in België, dus is België evengoed ZIJN zaak als de JOUWE.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 22:21   #174
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard antwoord

Ik vind je gewoon kinderachtig en ik zal je nog eens iet zeggen .wat kun jij goed spreken van de Vlaamse gemeenschap niet veel denk ik dus een tootje lager want ge beseft nog niet goed waar het om gaat in het leven .''Leven en Laten Leven'' en door zo de mensen uit te buiten ga je het niet beter maken ze geloof me het gaat maar erger worden
Oud 28 september 2004, 22:22   #175
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Wat een hoop drek weer hier. Wat jullie 2 nazi's van me denken, laat me al helemaal koud.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 22:27   #176
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Das toch waar zeker precies we Aliens zijn of azo iets leer elkaar aanvaarden en alles komt goed .Ik ben hier al 16 jaar in belgie en ik kom met iedereen overeen nooit problemen ni me turken ni me marokannen en zeker niet met belgen en derbij mijn vrouw is een belgische dus heb ik evenveel recht als een ander.Belgie was toch een democratisch land of niet??
Oud 28 september 2004, 22:29   #177
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik vind je gewoon kinderachtig en ik zal je nog eens iet zeggen .wat kun jij goed spreken van de Vlaamse gemeenschap niet veel denk ik dus een tootje lager want ge beseft nog niet goed waar het om gaat in het leven .''Leven en Laten Leven'' en door zo de mensen uit te buiten ga je het niet beter maken ze geloof me het gaat maar erger worden
: hebt ge er last van ???

Laatst gewijzigd door odinkontakt : 28 september 2004 om 22:31.
Oud 28 september 2004, 22:32   #178
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat een hoop drek weer hier. Wat jullie 2 nazi's van me denken, laat me al helemaal koud.
drek ?
Oud 28 september 2004, 22:32   #179
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
: hebt ge er last van ???
Ik wel ja.

[edit] drek= stront

Laatst gewijzigd door Musketo : 28 september 2004 om 22:33.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 22:34   #180
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
zeg kameraad -- wie zit wie uit te buiten ???
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be