![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoop voor u -en andere gelijkgestemden- dat je er niet bovenop gelovig bent want dan ben je super-hypocriet... Zelfs al bewijst men sommige van die zogenaamde truut onweerlegbaar dan nog gelooft uw soort er niet in want men zal altijd wel iets vinden om het te blijven negeren of ontkennen. Met dit soort mensen valt dan ook niet te praten of van gedachten of inzichten te wisselen. PS: Dat laatste verwijt men 'ons' maar al te graag dus wen er maar aan dat de moder die men naar ons gooit gewoon terugkrijgt. On Topic: Men zegt in de bijbel dacht in een gebed: uw rijk in de hemel zal geschieden zoals op de aarde.. Dat beloofd een heel "leuke" hemel te worden dan. Dat er een zeker kwaad overheerst bij de mensheid is maar al te duidelijk lijkt mij. Maar meer nog dan de nummer 666 die je verscholen vind in logo's vind ik dat meer belang hebben. Tenslotte kan het nog altijd goed zijn dat dit dingen te ver zoeken is of dingen zien war ze niet zijn. We zijn kritisch genoeg om ook hier alle opties open te houden. Persoonlijk heb ik er nog teveel twijfels over om deze hypothese toe te juichen.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 27 oktober 2014 om 05:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koppijn veroorzakend taalgebruik is nefast voor mijn voorraad pijnstillers.
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar moet je de hedendaagse reactie eens zien als je zegt dat er miljoenen mensen gestorven zijn. Miljoenen he ... op basis van leugens door zo'n gast dat ook van die satansymbolen flitst.... Een leider van Europa flitste dezelfde symbolen en vertrok naar Libë. Waarom maken ze die symbolen en handgebaren als er niets achter schuilt? Politiek, media, muziek, films, reclame, .... Laatst gewijzigd door Peche : 27 oktober 2014 om 06:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=fr6CRcrQxDw En ik weet ik zou niet mogen wakkerliggen van popsterren, maar het is een "woord" dat hier geslinced wordt. Het is niet dat ik ernaar opkijk , maar deze dingen gebeuren wel vlak voor onze ogen en we staren er verdoofd op. De dag erna is er niets gebeurd.... https://www.youtube.com/watch?v=fr6CRcrQxDw Hoe lang heeft het geduurd voor deze man zo kan spreken??? Weten we nog hoe terughoudend hij was? En in alle stilte kocht hij alles op, grootste aandeelhouders en wou artiesten van de slavernij bevrijden. Look what happened! Look why it happened! Enfin, listen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Kerel ik smijt U op negeer.
IEDEREEN dat op het YT filmke klikt zal zien dat het geen onzin is. Dat deze publieke speech hem duur is komen te staan. Wat hij zegt ontgaat U volledig en is meteen onzin. Ja, mensen dat vermoord worden en ons attent op iets willen maken is onzin ja ![]() Dag rugridder ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Kijk dan toch godverdomme...
MJ maakt publiek dat hij Sony uitgekocht heeft en begint namen zoals "Tommy Matolla" te vermelden. Hoe hij misbruikt is geweest door de industrie en EINDELIJK vrij is. Dat is iemand die wij van geboorte af kennen, niet waar? Zijn verhaal is ons niet vreemd, niet waar? Zijn familie laat toch vallen dat hij vermoord is? En houdt verder de lippen uit angst stijf... Maar het leed in de ogen tijdens de interviews kan je toch niet negeren. Als jij het vermogen niet hebt daarover te oordelen zegt dat genoeg over jouw apatisch gedrag. Fucking psycho dat ge zijt... Rather be a freak then a hater. (ja kerel "than") |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Tjah, officieel is alles anders dan wat er achter het gordijn afspeelt he... bekijk de film en bekijk het hele leven van MJ, oordeel dan zelf in plaats van enkele lines via google te zoeken.
MJ maakte dezelfde handsymbolen, vanaf hij niet meer onder contract was begon hij luid te spreken... MJ is dood. Vermoord. De arts is schuldig bevonden aan moord. MJ is vermoord en was heel zijn leven over SAMENZWERINGEN bezig. Tiens tiens.... Amerikanen vragen naar het geboortecertificaat van Obama... 2 mannen die te diep in het veld tasten? Dood. De link met Obama's geboortecertificaat? Dood. Plots na de dood van deze 2 helden is er een massa misleiding, Obama vangt zogezegd Osama. De wereld is weer heel. Als Obama's vader daadwerkelijk Muhammed Subuh is, kunt ge dat tot het uiterst letterlijke terugdijen naar de religieuze geschriften van de islam. De zon zal in het Westen opkomen, de Subuh's zijn zonaanbidders. Obama's campagne logo was een zon die opkomt over de Amerikaanse (westen) vlag. De valse profeten van het vaticaan zijn exposed en de maatschappij piekt naar een collision of mass effect. En gij zoekt naar middelen om de moord op MJ te rechtvaardigen? Ge moet maar durven, wie is het dat gij dient? |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Waarom zou ik de moeite nemen als je zelf geen moeite onderneemt naar de man in kwestie te luisteren? Hij legt in die youtube film uit hoe de situatie is en is gegaan.
Je zegt dat die film onzin is, terwijl enkel MJ daar aan het woord is. Maar verder nuanceer je niets. Niets zal goed voor U zijn Ridder, je zal altijd in trolgedrag en oordelen vallen. Al zijn de man's laatste woorden "sony killed me", sony moet maar iets officieel op google plaatsen en de massa is weer in hypnose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Man man man, wat moeten politici dan wel niet zijn? ![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Peche verliest niet gewoon de trappers, hij verliest zelfs het idee dat er trappers zouden kunnen bestaan op een fiets die hem ergens zouden kunnen brengen. Potheads, het resultaat is vaak triestig na jaren....
Ondertussen is de realiteit vaak straffer dan fictie : Ambition - Rosetta Nu nog bepalen waar de fictie stopt en de realiteit begint he? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() Hij heeft hem alleen gelaten Zeus na hoge dosissen, case closed.
Kent ge die rechtzaak nog met die 3 outlaws? Die allemaal schuldig bevonden zijn aan doodslag maar geen kogel loste? Weet U dat ze alledrie weten wie het was? Maar liever de straf op zich namen dan te durven zeggen wie er achter zat. Zoiets zal gelijkaardig zal hier opgaan, alleen is de organistatie dat MJ vermoordden nog iets groter. Hij was dood meer waard, en hij kreeg toch wel veel scrupules tegen de "industrie" he? MJ is niet de enige die tegen de industrie kapt, er zijn er nog. Maar hun teksten komen niet op de radio, you wonder why? We are controlled by an electronic media! |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Ik vrees dat jij dringend eens de eigenschappen en bedoelingen van een discussieforum moet opzoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ge persoonlijk wordt is dat geen teken van sterkte. Die potheads hebben geen miljoenen doden gemaakt he, dat zijn die de drank zo hoog in de lucht tillen. Bush bv? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals rechteroog bedekken op cd covers. (dajjal weergeven) Gaga en Minaj clips bulken er van uit... Zie hoe snel "good girls" go "bad" als zij bij deze industrie een contract tekenen. Het is niet 1 op 10 he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch wil ik het verband weerleggen. De outlaws konden niet vrijuit spreken, deden ze dat wel had al wat ze lief is een vrij lastig leven gekend. Of geen leven meer. (kinderen, partners, ...) Die arts van MJ weet veel meer dan hij kon zeggen in de rechtzaal, zei hij het fijn had al wat lief voor hem was een vrij lastig leven gekend, of geen. Allicht hadden de meesten dit door... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Voor de duidelijkheid heb ik even de L en R er bij gezet. Je zou haast gaan denken dat het iets heeft te maken met de 'handig-heid' (schrijven met je linker of rechter hand). Als je andere verbanden wil, dan zal ik nog wel verder zoeken. Misschien dat alle 4e zinnen van het 2e couplet van hun liedjes met het zelfde aantal lettergrepen heeft? edit: aardig dat goegel, als je op dit plaatje zoekt, komt met "illuminati celebrities" ![]()
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 27 oktober 2014 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |