![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Consequent blijf je wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De geschiedenis herhaalt zich". Ooit al gehoord ? Laatst gewijzigd door Boduo : 6 november 2014 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze zouden beter zelf gaan werken in plaats van hier een hele dag op het forum te zitten janken maar daar worden ze toch zo moe van als ze ooit werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze regering zal tot inzicht komen omdat men wat wagens vernielt of zich een middag zat komt drinken en wat roept en tiert?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei de verzuurde medemens komt nog eens op het forum .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tip: de geschiedenis herhaalt zich. Lees het boek van H. Pirenne, eminent Belgisch historicus. Wanhopige mensen zijn tot ALLES in staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. had u één speciaal iemand van de 150.000 in gedachten .. indien niet dank ik u in naam van allen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beroepsagitators die op elke betoging (door wie dan ook) aanwezig zijn, met de bedoeling amok te maken en de boel te laten ontsporen, maar die absoluut niks met de essentie vd manifestatie te maken hebben.
![]() |
#174 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rudy De Leeuw en consoorten zijn al maanden bezig met de mensen op te hitsen en nu vallen ze uit de lucht dat er rellen van komen
![]()
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, op elke manifestatie kan dat gebeuren. Ik vraag me af of die er soms ook zitten op de 5000 man sterke Vlaams-nationalistische aanwezigen op de IJzerwake elk jaar daar in Steenstrate. Er zijn daar natuurlijk geen 110.000 aanwezigen, maar alla.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 november 2014 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Minister-President
|
![]() 99% van de Belgische bevolking ging vandaag niet staken. Voor een keer ben ik het eens om de 1% de crisis te laten betalen.
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sukkels zijn het. Sukkels die niks begrijpen van de schrijnende financiële toestand van dit land. Achtergelaten door hun eigen mensen, SP, PS, CVP en ander fraais waar de vakbonden dik betaald worden door hun partijen.
Ik hoop dat BDW beseft dat dit niet de vertaling is van de mening van de Belg die uiteindelijk dit land zal moeten redden. Dat oproeiend gespuis samen met de leiders van vakbonden die dit organiseren moesten opgepakt en gewoon enkel jaren in de cel gezet worden na het betalen van de schades die ze aangericht hebben. Ik betaal jaarlijks meer en meer om dit zootje in stand te houden, daarom wordt ik toch nog niet baldadig ...... De briesende leeuw mag fier zijn op z'n prestaties met zijn crapuul.
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en hopelijk nog veel meer met komende stakingen. het is toch maar het geld van de rijken die nu compleet buiten schot blijven. blijven staken tot ze plooien. en als het de gewone mens toch geld kost: gewoon even door de zure appel bijten. (dat is toch wat de nva-groupies zeggen?)
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 november 2014 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mekkeren kan je altijd. Als je boven je stand leeft heb je altijd te kort. Als ze een wagen hebben willen ze een vlieger en als ze een vlieger hebben een raket, laat ze er liefst mee naar de maan vliegen....
![]() |