![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik vrees dat we het onderwerp moeten opentrekken. Allochtoon Belgen die rentenieren op het sociaal stelsel ( werkloosheid, brugpensioen ) in hun moederland. lijkt racistisch , maar is enkel bedoeld om het kader te gaan uitbreiden van de discussie
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar stakingen hebben hem doen inbinden een pluim op de vakbonden hun hoed, de rijkelijke ambtenaren pensioenen .............................
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jaren waarover ik spreek werd dat dan ook echt aanzien als gewoon een brug tussen uw loopbaan en uw pensioen en in feite aanzien als gewoon pensioen...dat het eigenlijk dopgeld was stond niemand bij stil. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 november 2014 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- vervroegd pensioen aanvragen ( indien dienstjaren genoeg ) en wat minder per maand ontvangen. maar dan wel zijn vrijheid behouden. dus overwinteren in een warme streek - in het brugpensioenstelsel blijven en dus ook werkzoekende blijven.Maar dan ook daden stellen als werkzoekende . men verliest de vrijheid om te gaan overwinteren in warme streken. de keuze zal er zijn. dit lijkt me aanvaardbaar t.o.v. de huidige generatie die onder - Di Rupo 1 twee jaar langer moet werken voor vervroegd pensioen - Michel 1 één jaar langer moet werken voor vervroegd pensioen laat ons de wettelijke pensioen leeftijd 65-67 even vergeten. want wie werkt er anno 2013 tot zijn 65 ° ?
Belgie is een Matrix programma die u doet inslapen. Geloof deze droom niet meer. Laat uw droombeeld België los. Neem de rode pil. Wat de Matrix u ook toeroept......... Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 22 november 2014 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb mijn swt-statuut betaald aan 116.000 Euro. Die keuze is eenmalig en daar kan men niet op terugkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om U een idee te geven : jaarlijks rijft de Staat 1 miljard Euro binnen aan rsz betaalt voor bruggepensioneerden en swt-ers. De N-VA is van oordeel dat er werk in overvloed is en dat die mensen niet willen werken maar aan de uier gaan hangen. Praat eens met medewerkers vd VDAB om te weten wat hun kansen op de arbeidsmarkt zijn! De waarheid is dat wij in de zwaarste naoorlogse crisis zitten en dit sedert 2007, dat de werkloosheid structureel is en dat die crisis nog minstens 1 generatie gaat duren. Laatst gewijzigd door demonen : 22 november 2014 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik wil u niet persoonlijk aanvallen uiteraard u gaat - laat mij aannemen - op 56 jaar op SWT Dit systeem blijkt niet meer betaalbaar te zijn in 2004. maar men doet maar door, uit gebrek aan politieke moed resultaat 2014 ik moet 3 jaar langer werken ( geen SWT maar vervroegd pensioen ) om het nog net betaalbaar te houden. Wetende dat mijn kinderen nog langer gaan moeten werken omdat ik op vervroegd pensioen wil het vraagt veel politieke moed om dit recht te trekken ik wil gerust mijn deel doen
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een bruggepensioneerde/swt-er blijft altijd in dat statuut zitten en komt nooit ten laste vd ziekekas ook niet voor volledige invaliditeit. Deze mensen hebben code "Z" en zijn volledig onbemiddelbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik bedoel brugpensioen waar het vroeger over bedrijven in nood was, is intussen een "recht" geworden in vele gezonde bedrijven ik zou de spiegel durven draaien , 95 % van de mensen op brugpensioen komen uit gezonde bedrijven
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
we gaan u ziek verklaren op uw + 55 succes met de mobil home en de koersfiets van Eddy Merckx
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Troost U, invaliditeit betekent armoede! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen ambtenaar!
Dit is geen gemeenschapsgeld maar geld van mijn baas. Indien ik niet kies voor swt-stelsel wordt dit geld als gouden handdruk aan mij uitbetaald. Ik zal daar de helft van overhouden en word dan "gewone" werkloze. Ik zal dan mijn invaliditeit aanvragen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Ik heb incl mijn legerdienst (kro, 17RA, Altenrath, West-Duitsland) 52 jaar beroepsloopbaan. Ik ben zeer jong getrouwd, zeer jong vader geworden (en tevens grootvader) en ook zeer snel gescheiden. U kunt mij geen schuldgevoel aanpraten, probeer bij een ander!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |