![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ook die mens wil een internetproduct waar je iets mee kunt doen fox haalt het aan hij kijkt een serietje, zijn kleine haalt een update binnen voor een spel en de mama skypet met de beste vrienden. Dan haal je met een product dat, alles samen, 80-100 euro kost (tel, internet, tv) amper de 15e vd maand en zit je daarvan de helft op smallband. dat is dan het prijs-kwaliteit gezien het beste wat je in Vlaanderen kunt krijgen en je moet niet herhalen dat Telenet in Vlaanderen de beste is ![]() de trabant was de beste in de DDR en de net niet crashende topulev uit de jaren 50 is vandaag kwalitatief gezien het beste vliegtuig in N-Korea. Laatst gewijzigd door 1207 : 14 januari 2015 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De reden dat ze bij ons op Televisie vlak buiten gebonjourd zijn, is net dat: ze bieden producten aan waar wij geen behoefte aan hadden en het product dat we wel willen, bieden ze niet aan, of enkel in combinatie met een hele rits andere producten die we nog steeds niet willen maar waar we wel voor hoorden te betalen. Ons interesseerde het niet om 100 en meer zenders te hebben, daar kijk- en luistergeld voor te betalen (of hoe ze dat nu ook noemen, auteursrechten als ik me niet vergis), als we daar toch niet naar kijken. VTM, VRT, VT4, de hele rits Waalse, Luxemburgse, NL, FR en al die andere zenders, daar zit letterlijk niets op dat ons boeit. Toen indertijd was Prime (inclusief hun on-demand aanbod) samen met de NatGeo/Discovery channels voor ons eigenlijk het enige waarvoor we Televisie hadden. Zonde van het geld dus. Vandaag kijken wij puur on demand via Netflix/HBO. Al wat we willen, wanneer we het willen, zonder reclame en voor nog geen 20€ per maand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Ook Belgacom heeft enkele maanden geleden zijn abonnementen verhoogd, maar daar spreekt blijkbaar niemand over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij de laatste indexatie van Telenet was er ook niet echt sprake van misnoegen. Iedereen begrijpt dat producten ook onderhevig zijn indexatie. Echter als men bepaalde beloftes doet en nadien deze niet nakomt. Tja dan is er misnoegen. Dat heeft niets te maken dat Telenet slechte producten heeft. In mijn ogen bieden ze een goede diensten maar prijs/kwaliteit zijn ze minder.
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier moeten we riemen met de roeien die we hebben, en dan is Telenet het beste op onze markt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor netflix is internet een noodzakelijkheid.
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 14 januari 2015 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Europees Commissaris
|
![]() Behoefte maakt prijs/kwaliteit.
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.dommel.be/section/netconn...el-bellen.html
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
hun systeem erkend mijn straat al niet, ik weet dus niet eens of ze mij kunnen aansluiten ik ben dus al verplicht om een half uur aan de lijn te gaan hangen als ik geïnteresseerd zou zijn. ik neem aan dat ze op den boerenbuiten ook gewoon maar adsl kunnen aanbieden en eens besteld krijg ik een "installeer het maar zelf pakket" zeker? (zie jij dat een alleenstaande moeder al doen?) bij technische problemen wordt onze mama uiteraard een pingpongbal tussen dommel en belgacom maar ja het is 5 euro goedkoper als Bgc ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op den boerenbuiten gaat het ook , maar ....
hoe verder van zo'n centrale kas , des te trager bij ADSL ![]() Ik kan mijn snelheid laten verhogen , voor 5€ meer , nou , ik zeg dus: "Nee , dank u" !! Dommel werkt via ADSL (net zoals alle andere ADSL-aanbieders) , tot nu toe !! enkel telenet heeft een hun eigen bekabelingsysteem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Ik heb Satelliet-Tv reeds 20 jaar... duizenden kanalen en de meeste in HD. Als ik bij Telenet-klanten binnenkom met Telenet Digitale tv sta ik vaak te lachen van het slechte beeld. HD via satelliet is stukken scherper da bij Telenet.
Satelliet tv & Tv Vlaanderen: Het scherpste beeld en duizenden zenders! |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
beeldkwaliteit ligt dan aan het toestel een 10j oude full hd ready geeft uiteraard een slechter beeld als een state of the art bang en olufsen, ligt niet aan het signaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/ar...-krijgen.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...-klanten.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/958/iHLN/ar...ortingen.dhtml Citaat:
![]() TV Vlaanderen zeg ik binnenkort daar de Vlaamse VTM programma's via http://vtm.be/video gratis tot 1 maand na de TV-uitzending kunnen bekeken worden ![]() En de rest keek ik sowieso toch al niet (TV Vlaanderen Basic Light) !! Ik ga dus terug FTA , en daar heb ik mooi GRATIS keuze , zoals BBC , ITV , Film 4 , CBS Action , CBS Drama , Channel 5 ![]() btw: Wanneer het signaal met slecht beeldkwaliteit wordt opgestraald , dan maakt het geen reet uit of u een duur of goedkoop toestel heeft !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 januari 2015 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wat is dat nu voor onzin - er is een verschil tussen signaal en geen signaal (beeld of geen beeld zoals je zegt) en de kwaliteit van de bron... en die is zelfs verschillend naargelang de zender en het programma - en dat zie je dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus een film uit de jaren 50 die digitaal verzonden wordt zou dezelfde beeldkwaliteit hebben als een recente digitale opname? Of als op VRT memoTV kijkt naar Schipper naast Mathilde dan geeft dat gestoken scherpe beelden? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat er een verschil is tussen een zwart-wit opname uit 1880 en UHD 4K 3D opname uit 2015 spreekt voor zich. het zou straf zijn moest men oude zwartwit charlie chaplin opnames uit 1930 1 op 1 kunnen omzetten naar 3D, 4K,UHD,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voorts kunnen ze met remasters knappe resultaten bereiken, kijk maar naar de (3d) release van de Collector's Edition van The Wizard of Oz (1939) bv. Tov het originele kan je spreken van een 'straffe stoot' ja. Al blijft dat natuurlijk geen nieuwe modere opname, het ziet er veel beter uit dan de manier waarop een deel van de TV programma's tot in de huiskamer geraken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Impliceert natuurlijk ook zelfde signaal, zelfde bit, zelfde kijker, zelfde oogkwaliteit (brildrager, geen oogontsteking,...) zelfde blikwinkel, zelfde uitzenduur ('s avonds ben je vermoeider als 's ochtends),... spreekt toch voor zich ![]() als al die Elementen (en zo kun je er nog een dozijn verzinnen) hetzelfde zijn is er geen verschil tussen sat en kabel. of je hebt beeld of je hebt geen en de kwaliteit is krek dezelfde |
|
![]() |
![]() |