![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ik nog in Limburg woonde (en honden nog geen chip hadden) ving ik wekenlang een hondje op dat een héél eind van huis was geraakt uit schrik voor het knallende vuurwerk. Dankzij de rijdende groentenman die wist wie naar zijn hondje zocht kwam het weer terecht. Twee jaar geleden ging ik het hondje zoeken van een koppel in mijn straat dat op de loop ging tijdens het vuurwerk. Het regende toen dat het goot, maar ik hield vol en vond het beestje op de stoep, aan de voordeur van een huis in een drukke straat. Omdat ik nu eenmaal tégen onnodig dierenleed ben zal ik NOOIT fois gras eten. Ik voel me al schuldig genoeg dat er dieren op de meest humane wijze moeten geslacht worden om in mijn behoefte te voorzien. Ik weet echter dat NIEMAND ooit zal kunnen beletten dat er nog dieren geslacht of godbetert, voor het pure plezier van jagers geschoten worden. Wat Weyst doet in verband met fois gras is het tegenovergestelde van wat jij beweert. Hij beschermt fois gras niet maar wil een alternatief waardoor ganzen niet zo ziek moeten worden gemaakt. Weyts is echter een N-VA-er en zal voor jou nooit iets goed kunnen doen. Citaat:
Wat de overtuiging van Weyts inzake de Oosterweel betreft. Wat is daar fout aan? Zou je niet beter vitten op de roden, groenen en blauwen die verantwoordelijkheid zijn voor de j�*renlange herrie rond de Oosterweel? Of de 70km beperking zal doorgaan weet ik niet. En ook niet of er, net zoals in het Brusselse, échte of nep lederen zetels in het Vlaamse openbaar vervoer zullen komen. Ik weet wél dat er véél meer is gebeurd dat aan véél meer dan alleen aan een gebrek aan visie te wijten was, niet alleen betreffend het verkeer, en waar Weyst voor geen millimeter tussenzat, maar waar we jou NOOIT op hebben horen vitten, of kritiek op zùllen horen geven.
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het eerste als het moet en het tweede gewoonweg tegen, al kan het voor bepaalde dossiers een bruikbaar instrument zijn.
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Di Rupo het tweede had gebruikt werd er nu van het eerste misschien werk gemaakt ipv Belgique proberen te redden.
![]() |
#164 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak van die misschien maar een miniem waterkansje.
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mop van het jaar.
Kris Peeters, Bart De Wever en Charles Michel, Vliegen over België. Natuurlijk met een vliegtuig van het Belgisch leger op kosten van de Belgische staat. Kris wendt zich tot Bart en zegt: Weet ge dat ik een biljet van 500 euro door het venster zou kunnen werpen en iemand gelukkig maken'. Bart repliceert: "Das goed, maar ik zou 10 biljetten van 50 euro door het venster werpen en 10 personen gelukkig maken." Om niet onder te doen zei Charles : "Ik zou 100 biljetten van 5 euro door het venster werpen en 100 mensen gelukkig maken." De piloot zucht en zegt tegen zijn copiloot: "Maar hoor die arrogante kerels eens bezig. Zij realiseren zich niet dat wij die drie zeveraars uit het vliegtuig kunnen gooien en miljoenen mensen gelukkig maken!" Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 januari 2015 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Ik word 's avonds geregeld wakker van blaffende honden en lig dan de rest van de nacht wakker tot ik rond 2 of 3 op moet om te gaan werken. Laat die honden maar eens goed janken met dat vuurwerk dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De originele mop dateert al van 2007 en luidt: Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij verdient dat.
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar is Die Vlaamse Alliantie van toen ze opkwamen??? Ze zijn gewoon dezelfde apen in maatpak geworden die het hoofd buigen voor de vorst. Wetend dat de Belziek een klucht is, maar er toch alles blijven aan doen om het te laten bestaan... En de naam van het land zou mij een worst wezen als het eens bestuurd zou worden door en voor het volk. Maar mensen die dat in het verleden zeiden heeft dit landje nooit getolereerd en ging daarvoor over lijken. De lijken zijn uit de kast gevallen en de doofpotten staan op exploderen! Als er geen rechtvaardigheid kan komen via de huidige systemen, zal het van onderuit tot boven in de fik gestoken worden. We burn YOU BURN!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Dat honden blaffen is de schuld van hun baasjes die er hun zak aan vegen en niet goed zorgen voor hun beesten , ze niet opleiden op een beschaafde manier . PUNT UIT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |