![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is zo door hun ploegen of weekends komen ze in een verhoogde schaal terecht en op het eind van het jaar - 4000€ uiteraard zitten ze weer even ver als een gewone mens die al die extra shiften niet doet/arbeider natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens vraagje; als immo vennootschappen binnen niet al te lange tijd op een punt van verzadiging komen, wat gaan ze dan opkopen? Elkander natuurlijk. Als de huurders stagneren op een vrij laag percentage, wat gaan jullie nog in je aanbod hebben? Als de koopprijs zo hoog komt en het gaat snel momenteel dat het overprijst is, aan wie verkoop je dan nog? Verleden jaar is het in Gent denk ik met 20% gestegen op één jaar. Kan je dat blijven bijbenen? Mag ik eens tippen want ik ken iemand van één van de grootste van belgië, zijn naam zal ik niet zeggen. Maar hij is nu al gans andere richtingen aan het inslaan! Vooruitziend? Laatst gewijzigd door Mambo : 4 april 2005 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Volgens jou is kinderen krijgen enkel voor de meest begoeden weggelegd? Hoeveel betaal jij dan aan belastingen? Enne voor welke fouten moeten anderen opdraaien,wat is er fout aan om in de fabriek te gaan werken? Vergeet niet dat er in de toekomst honderden misschien wel duizenden van de verdiensten van mijn kinderen zullen profiteren. kinderen zijn de toekomst.Jij bent ooit ook één van die zogezegde profiteurs geweest,of heeft je moeder destijds gezegd "Nee,dank je". En waarvoor zouden volgens jou de belastinggelden nuttiger gebruikt kunnen worden. Misschien voor een tandprothese voor Verhofstadt,of voor de face-lift van Margriet,....of misschien voor het betalen van de decadente feestjes van onze ministers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben misschien één van de weinigen,maar mijn kinderen zijn het mooiste wat mij kon overkomen,het plezier dat men daarvan krijg is met niets te vergelijken. Ik ben vrijgezel gebleven tot ik 28 was,k'heb enorm veel gereist, en gezworven. Ik heb bijvoorbeeld,bijna gans Europa bezocht met de motor,helemaal alleen.Ik was echt verslaafd aan die machine.Verleden jaar,in juni,heb ik mijn laatste verkocht,hij stond al meer dan een jaar stil.En ik heb er nog geen minuut spijt van gehad. De voldoening die ik krijg van het gezinnetje die ik nu heb,in de plaats van die vrijheid van vroeger,kan met niets vergeleken worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
COOL! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 april 2005 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Schepen
|
![]() Dank je ,.....
want ik begon hier serieus te twijfelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(behalve serieuze mensen natuurlijk maar je merkt het verschil zelf wel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel te veel turken. Sedert er één naast mij is komen wonen rijden ze met een bus de turken aan en af. Wat die komen doen allemaal vraag ik me af. Ook van holland, duitsland komen die aan en af op bezoek.
Deze zomer zet ik een hoog groenscherm en laat ik een cd van Dewinter in de tuin ganse dagen afdraaien. Goe wete! Of anders laat ik alle nudisten naar hier komen en doen we alle dagen barbeque's met dikke lappen varkensvlees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als moeder natuur een dezelfde moordzucht zou hanteren als die zeehondjes moordenaars in canada dan zouden er toch heel wat mensen mogen doodgeknuppeld worden. Het ironische is dat we het nog niet eens beseffen dat we ons eigen graf aan het delfen zijn want de mensheid denkt steevast dat we voor elk probleem een oplossing gaan vinden maar wat we vergeten is dat bij elk probleem da we oplossen er 10 nieuwe bijmaken en we moeten dus eindelijk is gaan beseffen dat we de de complexe aarde niet kunnen beheren daarvoor zijn we te dom. Wat betreft het kindergeld vind ik dat de eerste 2 kinderen van een gezin mogen gefinancierd worden door een kinderbijslag maar om toch iets te doen tegen overbevolking en zo moeten we toch een systeem hanteren dat het maken van grote gezinnen nadelig word. zo kunnen we misschien ook de grote bevolkingsgroei bij de allochtone bevolking afremmen als er geen voordelen meer zijn vanaf het 3de kind. maar de conclusie is dus wel degelijk dat overbevolking de oorzaak is van heel wat problemen zowel in belgië als op de gehele planeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een slechte infrastruktuur, slechte mobiliteit,.....enz. Zijn in realiteit de ware oorzaken. De bevolking vergrijst,dat is een feit,en dat is het gevolg van jaren lang de overbevolkingspolitiek te gebruiken. Daardoor is er nu een gebrek aan de juiste werkkrachten op de juiste plaatsen.Daardoor zijn er overal tekorten in de sociale kassen.Daardoor is er overproduktie in de meeste bedrijven. Maar het de grootste fout is (en dat is niet alleen in Belgie zo) dat Belgie niet mee groeit,niet mee evolueerd. En evolueren betekent verbeteren,en niet voor een kleine groep maar voor iedereen. Er wordt voorddurend naar de gemakkelijkste,en de meest rendabele weg gezocht maar de factor mens wordt verwaarloost. Ik vraag me zo dikwijls af wie zo arrogant durft zijn om te willen beslissen wie zal leven en wie niet. Wie de moeite niet wil doen om de problemen op een menselijke manier op te lossen,moet er zich dan ook niet mee bemoeien.Ik ben ervan overtuigd dat die persoon wel elders goed in zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |