Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 januari 2015, 21:07   #161
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mirushetnieuws Bekijk bericht
Denk ervan wat u wil. De bedoeling was objectief een zaak blootleggen
Wat objectief? Dit persoonlijke gewauwel van je in deze thread over hoe je een PEGIDA Vlaanderen wilt opstarten en hoe anderen niet precies doen wat jij wilt? Hoe je je hier als arm slachtoffer probeert voor te doen? Enige vorm van objectiviteit moet ik nog aantreffen in je schrijfsels hier.

Stop beter eens met die calimero-rol en onderneem eens iets in plaats van hier anoniem online te komen wenen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 21:50   #162
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

En waarom zou pegida eigenlijk uit onbesproken, maagdelijke communicantjes moeten bestaan?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 21:59   #163
Mirushetnieuws
Burger

Mirushetnieuws's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Wat objectief? Dit persoonlijke gewauwel van je in deze thread over hoe je een PEGIDA Vlaanderen wilt opstarten en hoe anderen niet precies doen wat jij wilt? Hoe je je hier als arm slachtoffer probeert voor te doen? Enige vorm van objectiviteit moet ik nog aantreffen in je schrijfsels hier.

Stop beter eens met die calimero-rol en onderneem eens iets in plaats van hier anoniem online te komen wenen.
Hmm ik startte het niet op, men heeft me aangetrokken via via, nogmaals. Heeft u ogen? De andere niet doen wat ik wil.. hmm nee ook daar bent u mis; ik wist niet dat het ging om mensen van het blok ten eerste al. En dan de praktijk hoe men omging met Hans..

eingenlijk heb ik alles al verteld dus ik ga er niet nog eens aan beginnen.

Slachtoffer ben ik van niets hoor vriend; buiten misschien van kinderlijke reacties op dit forum dan.

EDIT: wat moet ik volgens u ondernemen?

Laatst gewijzigd door Mirushetnieuws : 20 januari 2015 om 22:06.
Mirushetnieuws is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:00   #164
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
En waarom zou pegida eigenlijk uit onbesproken, maagdelijke communicantjes moeten bestaan?
Nu het masker toch is gevallen dat het een blok organisatie is, hoeft dat niet meer.
Laat Philip Dewinter en heel het partijbestuur maar op kop lopen, met wat Voorpost mannen met kale knikker en bakkebaarden. Ook het NSV mag niet ontbreken. En uiteraard skinheads.
Haal de bruine hemden maar boven.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:04   #165
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Uiteraard mag dat. Waarom zou dat niet mogen ? Alles wat in dat boekje en dat boekje betreffende de andere woestijngodsdiensten staat mag zoveel aandacht krijgen als men maar wil. Als atheist en anti clericaal doe ik niet liever dan daarmee te spotten trouwens.
Hou er trouwens rekening mee dat er geen enkel bewijs bestaat dat "mohamed" echt heeft bestaan net zoals er geen enkel bewijs is dat "jezus" echt heeft bestaan. Maar alle verhaaltjes die men na hun veronderstelde dood over hen heeft menen te moeten opschrijven en bij fantaseren mogen van mijn part tot vervelens toe uitgezocht en beschreven worden.
Mij interesseert dat niet zoveel, het gaat erom hoe imams dat verwoorden en uitleggen. Als 99% van de andere moslims probleemloos hun leven leeft lijkt het me dat het probleem in essentie niet uit dat sprookjesboek komt maar wel uit een gevaarlijke combinatie van losgeslagen jongeren die dikwijls al in de misdaad actief waren + salafistische predikers die hen opruiende taal serveren waar ze op zoek naar zijn. Indoctrinatie is een heel sterk wapen.
Ik heb niets tegen anti moslim betogingen, dat is een recht. Net zoals ik hetzelfde zou zeggen tegen iemand die tegen de kerk wil gaan betogen.
Wat ik wel absoluut weiger is achter een dekmantel van het blok aan te hollen. Die kakkerlakken die vanuit de luwte blijkbaar heel dat initiatief naar hun hand gezet hebben.
Het is niet eenvoudig en als men van spraakmakende moralist verwordt tot slippendrager van een fascistoïde religie omdat men landgenoten, die een meer democratische ordening voorstaan in eigen land tot 'ketter' verklaart. Vermeende tegenstanders worden hun menselijkheid ontnomen en tot te verdelgen en schadelijke insecten verklaard (kakkerlakken). Ze hebben zogezegd gelijk maar hun kleur laat me dit niet toe, aldus de partijslaaf..
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:10   #166
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu het masker toch is gevallen dat het een blok organisatie is, hoeft dat niet meer.
Had het initiatief dan zonder VB bij u op enige sympathie kunnen rekenen?

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 20 januari 2015 om 22:10.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:12   #167
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat Philip Dewinter en heel het partijbestuur maar op kop lopen, met wat Voorpost mannen met kale knikker en bakkebaarden. Ook het NSV mag niet ontbreken. En uiteraard skinheads.
Je bedoelt de mensen die 20 jaar geleden al waarschuwden voor wat de burgerlijke fatsoensrakkers nu 'vol ongeloof' dagelijks op het nieuws te zien krijgen?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:15   #168
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
EDIT: wat moet ik volgens u ondernemen?
Stop misschien al eens met je gejank in deze thread over hoe het je allemaal tegenzit? Geen gejammer meer of wie er allemaal wilt meedoen met die organisatie van die betoging en hoe jij dat niet leuk vindt.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:17   #169
Mirushetnieuws
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Stop misschien al eens met je gejank in deze thread over hoe het je allemaal tegenzit? Geen gejammer meer of wie er allemaal wilt meedoen met die organisatie van die betoging en hoe jij dat niet leuk vindt.
Hmm.. interessant. Ik heb hier enkel gepost wat ik wist. Niet meer, niet minder.

Je woordenschat geeft me echter een goed beeld van je intellect, dus ik zal met jou niet in discussie gaan.
Oud 20 januari 2015, 22:17   #170
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Het is niet eenvoudig en als men van spraakmakende moralist verwordt tot slippendrager van een fascistoïde religie omdat men landgenoten, die een meer democratische ordening voorstaan in eigen land tot 'ketter' verklaart. Vermeende tegenstanders worden hun menselijkheid ontnomen en tot te verdelgen en schadelijke insecten verklaard (kakkerlakken). Ze hebben zogezegd gelijk maar hun kleur laat me dit niet toe, aldus de partijslaaf..
'meer democratische ordening' ??? Bruinhemden van het blok
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:24   #171
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bedoelt de mensen die 20 jaar geleden al waarschuwden voor wat de burgerlijke fatsoensrakkers nu 'vol ongeloof' dagelijks op het nieuws te zien krijgen?
Daarom heb ik destijds aan het VB mijn stem gegeven (ik als gewezen BSP Agalev stemmer tot zij pro islam werden). Het was de enige partij met enige invloed die de nare waarheid over de islam uit de doeken deed. Wat voor mij telt is wie spreekt er de waarheid over de islam en wie heeft er de juiste oplossing voor dit probleem, en wie doet er iets aan. Aangezien het cordon zijn werk deed heb ik laatst strategisch aan NVA mijn stem gegeven. Met succes ! De sossen eruit !

Wat Pegida betreft. Ik ben blij dat Pegida bestaat.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 januari 2015 om 22:45.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 22:24   #172
smiley

Standaard

Citaat:
'meer democratische ordening' ??? Bruinhemden van het blok
Ik wist niet dat het blok de democratie ging afschaffen. Wat ik wel zeker weet is dat de islam die zal afschaffen zodra die daar de kans toe krijgt (sharia)

Laatst gewijzigd door smiley : 20 januari 2015 om 22:25.
Oud 20 januari 2015, 22:27   #173
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
Als men het VB de kans had gegeven in de regering te zitten zaten we nu niet in de islamsh*t. De andere zogenaamd 'progresieve' partijen redeneerden. Als het VB dit zegt moeten wij het tegenovergestelde zeggen en ze kropen als luizen bij elkaar.

Laatst gewijzigd door smiley : 20 januari 2015 om 22:32.
Oud 20 januari 2015, 22:35   #174
smiley

Standaard

Woordvoerder Wim Van Rooy is niet partij gebonden. Wat doet men ? Men zoekt of zijn familieleden dat wel zijn. Zijn zoon is bij een 'verkeerde' partij dus is wat Wim Van Rooy zegt automatisch 'racistisch'. Linksen zijn simplisten, wie iets of wat tegen de ideologie islam heeft is 'racist'. Ze redeneren zoals moslims. Linkse schrijvers die al te veel kritiek uiten tegenover de islam zoals een koenraad Elst die vroeger voor linkse blaadjes schreef kan nu enkel nog zijn schrijfsels kwijt bij rechtse blaadjes. Idem islamoloog Urbain Vermeulen. Ook die werd als 'racist' afgedaan terwijl hij niks anders deed dan zeggen wat links niet graag wenste te horen over de islam, niet omdat het niet waar was wat ie zei doch omdat het niet politiek correct was, niet strookte met de 'progressieve' gedachtengang.

De fatwa tegen Urbain Vermeulen
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...vermeulen.html

Laatst gewijzigd door smiley : 20 januari 2015 om 22:43.
Oud 20 januari 2015, 22:52   #175
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ocharme toch. Keukenrol nodig?
Discussie weer niet gevolgd? Of weer niet begrepen?
Oud 20 januari 2015, 22:57   #176
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

cafépraat...
Really? Probeer je de VRT te verdedigen of is dit ten behoeve van jouw argumentatie hier?

Citaat:
Ten eerste zal nog moeten blijken hoeveel volk Pegida vlaanderen echt kan mobiliseren. 'Likes' plaatsen op facebook is interessant voor scholieren maar kun je bezwaarlijk als ernstig middel beschouwen om aanhang mee te tellen.
Ten tweede ga je bij je kwalificatie van extreem rechts totaal voorbij aan het feit dat het blokkers zijn die achter de schermen dit event kanaliseren en organiseren. Dus wel degelijk extreem rechts. Dit is gewoon een blok manifestatie zonder dat hun identiteit kenbaar gemaakt is. Pure volksverlakkerij dus. Ga dan aub niet de onschuldige maagd uithangen van 'verontruste burgers' terwijl er verdomme een extreem rechtse partij de boel manipuleert.
Het hoeft niet alleen over Pegida in Vlaanderen te gaan. Over gans Duitsland zijn tienduizenden mensen herhaaldelijk op straat gekomen. En heus geen extreem-rechtse bedoening hoor. Massa's gewone burgers die het dik beu zijn. En terecht!

Als een partij Pegida probeert te kapen, dan is dat spijtig. Zeker wanneer het gaat om VB, koren op de molen van de automatische anti's.

Over jouw N-VA verhaal ga ik mij informeren. Mocht het zo zijn, ik keur het niet goed. Dat ze zich niet willen vereenzelvigen als beleidsparij lijkt mij logisch, maar het zwijgen opleggen kan niet. Al wil ik dat eerst nog juist weten.

Tenslotte: een massa mensen over heel Europa is die islamisering grondig beu. Er zal wat anders nodig zijn dan dat gezeur over extreem-rechts om dit te veranderen.

Laatst gewijzigd door Antoon : 20 januari 2015 om 23:05.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 23:02   #177
Mirushetnieuws
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Really? Probeer je de VRT te verdedigen of is dit ten behoeve van jouw argumentatie hier?

Het hoeft niet alleen over Pegida in Vlaanderen te gaan. Over gans Duitsland zijn tienduizenden mensen herhaaldelijk op straat gekomen. En heus geen extreem-rechtse bedoening hoor. Massa's gewone burgers die het dik beu zijn. En terecht!

Als een partij Pegida probeert te kapen, dan is dat spijtig. Zeker wanneer het gaat om VB, koren op de molen van de automatische anti's.

Over jouw N-VA verhaal ga ik mij informeren. Mocht het zo zijn, ik keur het niet goed. Dat ze zich niet willen vereenzelvigen als beleidsparij lijkt mij logisch, maar het zwijgen opleggen kan niet. Al wil ik dat eerst nog juist weten.
NVA heeft intern een mailtje gestuurd om zich noch positief noch negatief over PEGIDA uit te spreken.
Oud 20 januari 2015, 23:05   #178
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
NVA heeft intern een mailtje gestuurd om zich noch positief noch negatief over PEGIDA uit te spreken.
Is op dit moment geen slechte houding. Want anders haalt links het groot geschut uit de kast, met hysterisch Onkelinx op kop.

Laatst gewijzigd door Antoon : 20 januari 2015 om 23:06.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 23:21   #179
Yordin
Partijlid

Standaard

Citaat:
Wat mij ergens logisch lijkt.
Ik zie ook niet meteen in waarom men persé moord en brand moet schreeuwen over de 19 standpunten welke de basispositie van Pegida in Dresden vormen, standpunten die naar mijn menig even goed van een centrumlinkse partij hadden kunnen komen
Yordin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2015, 23:37   #180
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat Pegida ook moge zijn of wie er ook achter zal staan, het zal voor de linksen altijd te dit en te dat zijn. Altijd.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be