![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB = uiterst rechtse kliek die alleen maar bezig is met mocro's en moslims. Al de rest is gezeik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sfeerbeeld:
Een verre kennis, goeie 50tiger moest na redelijk wat jaartjes werkzoekende te zijn verplicht een cursus doen met het oog op toch een 'job' te kunnen krijgen. Hij heeft met moeite die cursus gedaan daar hij helemaal uit alles uitgroeide in al die jaren als werkzoekende geweest te zijn. Financieel zat hij aan de grond en lag met zichzelf helemaal overhoop. Na hij de cursus gedaan had en min of meer tot een goed einde gebracht had vertelde men hem dat er voor een jongere kracht gekozen was om de 'job' te doen. En daar stond hij terug, al jammerklachtende op straat ... p.s. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat de SZ elders een stabielere indruk maken ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=hagel;7532202]Ik voorspel niets. Ik stel alleen maar vast dat deze regering zwalpt.QUOTE]
Alleszins is dit reeds een vooruitgang tegenover wat je voordien beweerde. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=135
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() [quote=Anselmo;7532214]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want er zijn werkzoekenden die zich wel inspannen maar gewoon geen werk vinden. Bovendien zoals al werd toegelicht, verschuif je zo kosten van federaal naar gemeentes, want die mensen krijgen dan recht op OCMW. Wat dan wel? - Beperk de instroom van mensen die amper enige kans maken op de arbeidsmarkt, en via gezinsvorming en hereniging zich hier vestigen of een verblijf kregen via samenwonen of huwelijk en daarvoor illegaal in dit land verbleven. Dat kan nog, maar indien het huwelijk ontbonden wordt of de familieband doorbroken, moet je zelf voor inkomen zorgen indien je meerderjarig bent, je krijgt geen toegang tot de sociale zekerheid de eerste tien jaar van verblijf.( dus geen invaliditeit, tenzij het om een arbeidsongeval gaat, of beroepsziekte,geen OCMW en geen werkloosheidsuitkering de eerste tien jaar) - Schaf de wachtuitkering volledig af en vervang dit door stage in bedrijven met een vast bedrag gedurende die tijd, en met de verplichting voor bedrijven om na de stage ook minstens gedurende een jaar een normaal contract te geven. - Zet iedereen die meer dan vijf jaar werkloos is,verplicht aan het werk, met behoud van uitkering gedurende een jaar, waarbij werknemers mensen zelf opleiden in het bedrijf, maar eveneens daarna minstens een jaar in dienst nemen. Tijdens de periode van behoud uitkering wordt er geen kosten gerekend aan bedrijven, maar er mag geen plek worden aangeboden door ontslag van eigen werknemers. Weigeren mensen dan krijgen ze geen recht op andere vormen van uitkering.Lukt de tewerkstelling niet, dan wordt er naar een andere werkgever gezocht aansluitend bij iemands capaciteiten. Dat is een pak eerlijker dan wie wel probeert maar niets vind te straffen met uitsluiting kwijt, en zo haal je de beroepsprofiteurs en ook uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo kan de CD&V de belasting op de meerwaarde van aandelen ook op zijn buik schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In het bewuste artikel: azielzoeker ![]() Kan best zijn dat ik het hele artikel verkeerd begrepen heb maar toch ... kwestie van dat inburgeringsproces gaat men er nog een schepje bovenop doen zoals ik het las toch. ![]() Citaat:
En juist nu dat er veel mensen zijn die er echt geen boodschap meer aan hebben aan dat inburgeringsproject zijnde gezinshereniging en regularisatie. De beperking in tijd vraagt om miserie ... ![]() Ik ken die Jambon gelukkig niet. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
terug werk te vinden. Vanaf 55 jaar is die kans bijna 0. Dat is de realiteit. Vooral ambtenaren die levenslang benoemd zijn begrijpen niet dat deze oudere werklozen geen werk meer vinden. Zij denken dat die bewust aan de kant gaan staan. Dewever zegt dat je deze mensen definitief vd dop moet gooien, zonder onderscheid (velen hebben een loopbaan van 40 jaar) want dan verdwijnen die uit de statistieken. Van de sossen kun je zeggen dat ze aan gratis-politiek doen. De nva-top bestaat uit achterlijke wereldvreemde figuren, de meesten hebben nog steeds een statutair ambtenarenstatuut! |
|
![]() |
![]() |