![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om dit hier te vermelden, vind ik dat ook maar geacteerde calimero. (kijk, da's leuk als spelinkje met de taal: zo eens zeggen "al wat ge zelf zegt, zijde zelf", maar dan meer in de oorspronkelijke woorden ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik henb aan Pandareus ook proberen uit te leggen dat het een beslissing is van de OCAD...maar ja te lomp of niet willen begrijpen. Laat het vallen en steek uw energie niet meer in dat "klootjesvolk"
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is er dan een groot verschil qua inhoud tussen de N-VA anno 2003 en -2014 ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Over je vulgaire, scatologische taalgebruik zal ik het hier niet hebben: dat taaltje past bij boertige separatisten van jouw allooi. De cijfers die je aanbrengt betreffen de globale beveiliging van personen, paleizen, koninklijke verblijven. Ik had het over de beveiliging van de koninklijke familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jambon zorgt dus via zijn departement en op kosten van de gemeenschap voor beveiliging tot in het absurde toe van een doodgewone burgemeester (toevallig zijn partijvoorzitter) omdat die met zijn madam wil gaan skiën. Partijslaafjes zoals jij en nabat vinden dat blijkbaar normaal, de inzet van vier gepantserde voertuigen voor een burgemeester ? In hoeveel wagens kun je eigenlijk tegelijkertijd zitten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier heb je gelijk Kaproen. Er is inderdaad één man die het kon waarmaken zonder kruiwagen van BDW op zijn eentje in die partij. Een hele prestatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ja als je aan achterklap begint te doen moeyt ik wel reageren. Gelieve te noteren dat ik geen lidkaart heb van een politieke partij. Gelieve te noteren dat het me vrij staat op te stemmen op een partij. De discussie opkomstplicht en verplicht stemmen hebben we al gehad, jij en ik. Technisch had jij daar inderdaad een punt. Maar je moet me nu niet echt een partijslaaf noemen, gewoon omdat ik N-VA stem en ik je hier met je neus op de feiten druk. De feiten : Een overheidsdienst heeft procedures en als een "persoon" in catergorie 4 van terreurbesherming valt ...dan sturen ze de flikken mee. Dat jij er een goed gevoel bij zou hebben dat BDW afgeknald zou worden ....oh zo mag ik niet denken ....want dat is zo "negatief". Dat budget hé, er zijn wel zo een paar andere oplossingen hoor, maar ja die gaan je niet echt bevallen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 15 februari 2015 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, we moeten netjes proberen blijven in onze verwoordingen volgens het forumreglement, maar vent, wat verkoop jij hier als een blèrend kind een absoluut gezeik zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij weet nochtans goed genoeg dat daar heel veel bedenkingen bij geplaatst zullen worden. Daar heeft ie, niet voor het eerst overigens (ik denk aan de Porsche-vaudeville) blijkbaar maling aan. Dan moet je je wel erg ongenaakbaar wanen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig is een serpent immuun voor haar/zijn eigen vergif.
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat dit een debat-forum was.
Maar ik vind hier weinig van een sereen debat waarin sommige deelnemers soms of zelden eens zouden akkoord kunnen gaan met ingebrachte argumentatie. Niks daarvan echter. Onvoorwaardelijk blijven sommigen vastkleven aan hun ideologisch uitgangspunt. Heeft een debat dan nog wel zin? Geen haar op mijn hoofd denkt er dan ook aan om mij te mengen tussen het tumult. Het is niet mijn taak en ik word er ook niet voor betaald maar ik zou toch adviseren van even na te denken; en zeker voor wat betreft het taalgebruik op sommige ogenblikken. Voor de rest zijn er dus voornamelijk twee partijen op deze topic. De ene vindt alles goed wat deze regering doet en de andere vind niks goed. Dat is dus geen eerlijke benadering vanwege beide partijen. En probeer er een echt debat van te maken waaruit derden gegevens kunnen putten. Want anders blijft deze topic waardeloos. Mogelijk krijg ik er nu een deel deelnemers op mijn dak maar dan is het maar zo. Even een pint drinken en afkoelen dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht dat dit een debat-forum was.
Maar ik vind hier weinig van een sereen debat waarin sommige deelnemers soms of zelden eens zouden akkoord kunnen gaan met ingebrachte argumentatie. Niks daarvan echter. Onvoorwaardelijk blijven sommigen vastkleven aan hun ideologisch uitgangspunt. Heeft een debat dan nog wel zin? Geen haar op mijn hoofd denkt er dan ook aan om mij te mengen tussen het tumult. Het is niet mijn taak en ik word er ook niet voor betaald maar ik zou toch adviseren van even na te denken; en zeker voor wat betreft het taalgebruik op sommige ogenblikken. Voor de rest zijn er dus voornamelijk twee partijen op deze topic. De ene vindt alles goed wat deze regering doet en de andere vind niks goed. Dat is dus geen eerlijke benadering vanwege beide partijen. En probeer er een echt debat van te maken waaruit derden gegevens kunnen putten. Want anders blijft deze topic waardeloos. Mogelijk krijg ik er nu een deel deelnemers op mijn dak maar dan is het maar zo. Even een pint drinken en afkoelen dus. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld : dat NVA zich uitspreekt voor dat Uplace-gedoe zal ik in 't stemhokje niet vergeten..... Dat de NVAminister van Financiën onnodige zendingen in 't buitenland die door zijn voorganger werden beslist, verderzet bij einde van 't contract...idem.... ![]()
![]() |