![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geld verbrassen? Kan dat eigenlijk?
Men heeft me altijd verteld dat consumeren de basis is van onze welvaart. Geld vernietiggen, dat lijkt me problematisch maar dat doet toch niemand? Gierige mensen die alles oppotten zijn de dood van de moderne samenleving. Overheid klaagt toch dat de Belgische spaarboekjes vol geld zitten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, Daelamans.
Ik snap de inhoud van uw betoog niet, daarom dat ik u één simpele vraag stelde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Zowat overal in Vlaanderen.
Ik zal u een voorbeeldje geven van een sobere leefstijl. Ik heb 2 directeurs: de ene komt met de fiets naar school, de andere met een Citroën C4. Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 maart 2015 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
Het resultaat is wat het is. België is eigenlijk falliet en enkel het enorme bedrag privé kapitaal op de Belgische rekeningen doet Europa geloven dat we het wel zullen rooien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat dit ligt aan een Limburgse eigenaardigheid.
Limburger hebben door hun minderwaardigheidscomplex dikwijls de drang om veel uiterlijke schijn (chique auto, mooi kleren) tentoon te spreiden. Wie op een zaterdag de moeite doet om eens door Hasselt, Sint-Truiden of Tongeren te wandelen zal daar mooie illustraties daar van zien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En zo laat Petercam zich weer eens kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met een C4? Mijn baas rijdt met een Ford Fiesta, voorheen had hij een Ford KA. Aan een auto meet ik geen mensen. Voor sommige mensen is de auto alles, ze kunnen ermee pronken, ik wil wel niet bij aan tafel gaan zitten. Voor anderen, waaronder ik ook, is een auto een verplaatsingsmiddel. Ik ga nog steeds met mijn 11 jaar oude Ford Fiesta werken. Dat ik thuis een Ford Ranger heb staan, die is er: - Enerzijds voor mijn hobby. - Anderzijds voor mijn werk in onze bvba (staat niet op de zaak!!!). Ik vind mensen die met de wagen gaan werken en na het werk gaan fietsen, soms dikke oenen. Doe dan zoals zovelen, fiets naar het werk, dan heb je je kilometers al. Degen die op Ford gingen werken met de fiets kregen speciale kasten om hun kledij te drogen en te verluchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de man arbeider heeft gewerkt en de vrouw ook dan trekken arbeiders allebei hun pensioen (dat schijntje voor de vrouw is pertinent niet waar) Is het gezinspensioen hoger dan de twee aparte pensioenen (bv als de vrouw maar enkele jaartjes zou hebben gewerkt)dan wordt automatisch het meest voordelige bedrag zijnde hetgezinspensioen uitbetaald..... Gezinspensioen arbeider Man heeft gewerkt vrouw niet.....het koppel trekt een gezinspensioen (75 % regel tgv 60 % regel) Geval Arbeider ambtenaar De man heeft gewerkt ...de vrouw niet Het pensioen is enkel dat van de man zijnde (60 % regel) de man krijgt in dit geval niet meer pensioen. Gezinspensioen voor ambtenaren is onbestaande ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 maart 2015 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |