![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nooit een BBQ geweest. En hij is naar oxford gegaan nadat hij gestopt is met actieve politiek. Dat laatste was het rechtstreekse gevolg van zijn defenestratie door Gennez. Er zit overigens 9 jaar tussen die feiten. http://www.vacature.com/carriere/gro...-Vandenbroucke
Citaat:
Citaat:
![]() Waar je naar refereert met patrick weet ik niet, heb geen idee naar welke feiten van patrick (janssen) je verwijst. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() claes kwam zo zielig pianospelen toch ![]() lees het dossier van de stadsbouwmeester mss nog eens ... 'ondernemingetje' in Albanië (en zoek alle betrokkenen) ... allez Panda, ik moet uw huiswerk toch niet maken hé ?! kuis uw eigen huis hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens dit artikel zijn dit de personen + de VZW's die klacht indienen : http://www.gva.be/cnt/dmf20150331_01...-bart-de-wever Een groep Marokkaanse Belgen pikt het niet dat de Antwerpse burgemeester “een volledige bevolkingsgroep stigmatiseert. Er zijn grenzen, ook voor Bart De Wever.” Ze dienen vandaag een klacht in bij het parket. “Mag ik één ding verduidelijken?”, vraagt modeontwerpster Rachida Aziz. “Wij beleven dit helemaal niet zoals Bart De Wever het zegt. Wij zijn Belgische burgers, maar toch blijft hij ons herleiden tot de origine van onze ouders.” Samen met zes andere Marokkaanse Belgen en een Marokkaanse organisatie voor mensenrechten, die het initiatief nam, dient Aziz een klacht in tegen De Wever wegens racisme en discriminatie. In Terzake zei de voorzitter van de N-VA vorige week dat behalve racisme ook “negatieve ervaringen met sommige bevolkingsgroepen” een realiteit zijn. Daarbij benoemde hij specifiek de Marokkaanse Berbers. “We willen een duidelijk signaal geven dat we dit niet pikken”, zegt Aziz. “Ik ben woensdagavond in Antwerpen gaan betogen, maar we willen alle democratische middelen uitputten.” Politieke onschendbaarheid Andere ondertekenaars zijn onder meer Yassine Channouf van Movement X, de socioloog Jan Hertogen, de vzw Collectif Contre l’Islamophobie en Belgique en de Assemblée Mondiale des Amazigh (AMA), een wereldwijde koepelorganisatie van Berbers. Hun advocaat, Abderrahim Lahlali, dient vandaag bij het Antwerpse parket de klacht in. Ik weet niet welke politici er in vzw collectif contre l'islamophobie en belgique zitten, en ook niet in de assemblée mondiale des amazigh. Als jij weet hebt van politici die daarin zetelen mag je het altijd vertellen hoor. Movement X is die organisatie van jahjah, een zootje ongeregeld. Als er opmerkingen zijn terzake mag en moet je ze vooral doen. Maar enkel wat goedgekozen suggesties doen is wat al te licht hoor....
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 april 2015 om 13:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed, we tetteren dus lustig verder op basis van het uitgangspunt dat De Wever vervolgd wordt. Quod non.
Maar waarom zich storen aan de werkelijkheid als de kans zich voordoet het slachtoffer uit te hangen, nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Is het volgens jou mogelijk dat de cultuur van een gemeenschap bijdraagt aan de mate van radicalisering binnen die gemeenschap?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() doe je huiswerk zelf Panda, luiaard !
![]() Stadsbouwmeester, Albanië, stadsplanning ... je gaat er echt niet naast kunnen kijken hoor. de namen vd betrokkenen weet je. maar als ge t echt uithangt, dan gooi ik er subiet nog dubieus factureren, visafraude en aanbestedingsfraude bovenop hoor! en om eerlijk te zijn (maar dit is slechts mijn persoonlijk aanvoelen, welliswaar steunend op wat ervaring) ... als ge die infrastructuur al hebt... , kijk dan ook maar eens naar de BTW listings vd betrokkenen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 1 april 2015 om 13:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Oh, zoete ironie ... uw woorden doen mij duizelen.
Herinner je je Bartjes hypocriete smoel nog tijdens de grote verkiezingsshow? "Foei meneer Annemans! U stigmatiseert hele bevolkingsgroepen! Wij van de N-VA zijn tegen het uitsluiten van bepaalde mensen!" Stampvoeten als hij zijn willetje niet kan doordrukken en beginnen dreigen met ontslag bij de minste tegenkanting ... zoals het een echte leider betaamt, de laffe hond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daarmee is ook alles gezegd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stemde VLD voor Europa en voor BE Pvda. En zal vanaf heden telkens VLD stemmen al behoort mijn hart toe de PVDA dus niets is zeker. Ik stem op degene die oorlog wil voorkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, dat noemen meehuilen met de wolven in het bos.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onmogelijk, want dan houdt het gezeur meteen op.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu moet ik toch even lachen.
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat was de invloed van N-va op dat moment? (opgericht 2001) Juist, 1 zetel in het parlement bezet door G Bourgeois. Blijkbaar moet dat voldoende zijn om mede verantwoordelijk gesteld te worden voor de werking van het gerecht.
|
![]() |
![]() |