![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is baas over wat er in haar buik zit. Niet letterlijk op te nemen. De term is ontstaan om iets intellectueels weer te geven, niet iets biologisch. Je stelt me alweer teleur. Inzake communautaire kwesties redeneer je haarscherp, maar hier ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, ook biologisch is er een fundamenteel verschil. Iedereen met een basiskennis biologie weet dat. Na de bevruchting gaat het om een ander organisme. Bijgevolg kan niemand hier denken vanuit de valse redenering "baas in eigen buik".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godsdienst is oplichting.
De schuldigen zijn zij die het kunnen weten (slim genoeg zijn) maar die hun mond houden omwille van hun positie, hun macht, hun geld, hun inkomen ... en misschien zelfs in laatste instantie omdat ze niet durven toegeven dat ze al heel hun leven verkeerd zijn. De slachtoffers zijn de gelovigen. Soms zijn slachtoffers van oplichtingen nog gelukkig met hun slachtofferschap. Als ik betaal voor een handoplegging en ik ben er gelukkig mee ... Maar het is en het blijft oplichting. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U mag ook uw mening ventileren, maar ik blijf met een onbeantwoorde vraag zitten: waarom meent u dat mgr. Léonard zijn mening niet in het openbaar mag uiten, maar alleen in de beslotenheid van een bepaalde groep? Om welke reden(en) eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom op het nieuws? Dat hij in zijn kerk predikt he Jan? Met welke redenen? Omdat wij seculair leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik informatie vraag over operatie kelk komt dat toch ook niet op het nieuws? Dat is toch wel een pakske erger dan abortus he? Abortus is al geen taboe meer van sinds Boudewijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitspraak van de paus kwam vandaag toch ook aan bod in het nieuws?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is simpelweg een biologisch gegeven. Ik heb zelfs geen probleem met abortus een moord te noemen. Net zoals wettige zelfverdediging ook een moord is; en euthanasie ook. Het zijn simpelweg toegestane moorden. Omdat het alternatief erger is, te weten: zelf dood zijn of zwaar gekwetst / onwaardig onmenselijk langer leven en dito sterven tegen je wil in / ongewenst moeder zijn . edit: nog zo'n toegestane moord: sterven in een operatie. Elke operatie en elke verdoving is een risico. Niet opereren is een groter risico. Maar als het mis gaat, is het resultaat hetzelfde: je lichaam geraakt ontbonden in zijn moleculen. (de kaloten spreken van 'stof' op assewoensdag) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 april 2015 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die afleiding altijd... bah... Vraag eens via referenda of mensen dit allemaal nog wel willen zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkcijfers zijn dat referendum, beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of veronderstelt u dat "voor de camera" het onmiddellijk "opdringen" is? Dat is dan wel een heel rare gedachte van u... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Neen ge vraagt via een stemming of mensen een secularisme willen.
En als meer dan 50% ja zegt, krijgt heel die nest geen aandacht meer. En dan mogen zij zoveel naar buiten dragen als ze willen, maar toch niet in het avondnieuws??? AUB 2015 en wij gapen naar oude conservatieve zakken die het Woord van God zouden hebben? |
![]() |
![]() |