Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2015, 13:10   #161
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat het een beetje zielig aan het worden is met onze mensen maar te bestempelen als zijnde racisten.

Dat 'sommige' mensen racist worden werken de nieuwkomers zelf in de hand in de zin van ze willen alles maar naar zich toetrekken, vertikken het op de 'rules and regulations' van het 'gastland' waar ze zich in bevinden na te leven.

Ze infiltreren op alle mogelijke plaatsen/diensten ...

Ze stelen het werk van anderen ...

Een kweek opzetten waar de witte muizen zelfs jaloers op zijn ...

Ik schreef het al eerder dat als men een bepaalde geloofovertuiging wil naleven daar niet mis mee is maar als men dat gaat opdringen aan andere mensen BIG PROBLEM!

Misschien naast de kwestie maar ik doe met de regelmaat trajecten op E17/E40 en vandaag heb ik daar niets anders zien rijden dan PL,LT,RO,BG ... vrachtwagens.

Waren dat die landen niet waar men ons vroeger over wijsmaakte dat het de 'arme' landen waren??? Waren dat die landen en nog andere die meestal om geld vroegen??

Ik heb de indruk dat die het gewoon slim speelden en ons ver alles afgepakt hebben wat wij opgebouwd hebben.

Wat doen wij ... we laten de bedrijven maar gaan naar die zogenaamde 'arme loonlanden' ... (recent KBC nog dacht ik neer - Tsjechië)

Het ligt aan de inwijkelingen zelf dat er veel mensen iets racistischer getint staan dan vroeger ... logisch gevolg?

Wij moeten hier in ons land NIET gaan leven naar wat ze ons proberen op te dringen dacht ik, of zie ik dat weer verkeerd? (ik denk niet dat je dat ginder zou moeten gaan proberen ... )

Eigen schuld dikke bult zeg maar ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 mei 2015 om 13:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be