![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je sneller aan je 50.000 berichten geraken?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sneller dan wat?
Edit: oh, ik zie wat je wil zeggen. Het is al de tweede reeks vandaag. Amateurforum.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2015 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, zolang die mensen geen muziek maken met twee gitaren en the Marshallnoise ga ik er vrijwillig zeker niet naar luisteren. Hetgeen ik me nog herinner van Vlaamse muziek uit het verleden dat was dat het dan nog in drie vierde maat staat gewoonlijk ook. Hoempapamuziek voor bejaarden.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=pgmv1mnaRaA dat is zeker geen Nederlandstalige hoempapamuziek ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 25 mei 2015 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Ik vind dat hij er wat uitziet als een NVA-politicus
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() Schoon ventje, maar kinderstemmetje. Eurosong for kids had hij zeker gewonnen.
Voor mij mag het toch wat meer Pavarotti zijn, qua stem dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euhm, dan maakt Belgie net meer kans. Het is vooral het grootste land dat minst kans maakt aangezien ze niet op zichzelf kunnen stemmen. Ik denk dat Zweden niet echt gewonnen heeft door het liedje zelf maar meer door de originele act. Mijn favoriete nummer was trouwens dat van Estland. Beetje Johny Cash en June Carter stijl.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 26 mei 2015 om 08:43. |
![]() |
![]() |