![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 7 juni 2015 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paddenstoel er zijn nog van zo'n beroepen die zeldzaam zijn en goed betalen, zoals bvb. kuikentjes tellen en de slechte exemplaren eruit halen, lol, of staartjes van pasgeboren biggetjes afknippen (dit doen ze opdat die hun staart van elkaar niet zouden opeten wanneer ze nadien bijna opeengestapeld bij de moeder in het hok liggen) .. heb dat allemaal eens in een reportage gezien, mijn ogen gingen open
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oeps, dubbel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe verloopt de zoektocht ondertussen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste jobs vind je dan ook niet uit jezelf, maar zijn het resultaat van een telefoontje van iemand waarvan je nog nooit hebt gehoord maar die je cv met aanbeveling via-via kreeg en die jou wenst te ontmoeten.
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hot Marijkke zit hier ook al op het forum... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik wist niet dat zulke dingen bestonden. Gruwelijk!!! Hoe kan je dan slapen? Is er ook iets anders dat diervriendelijker is? De zoektocht is hevig, maar vruchtloos hier. Heb de indruk dat als je eens "onder je niveau" werkt zoals dat heet, je verloren bent. Vanaf dan krijg je de titel "onder je niveau" en ben je totaal niet meer waarvoor je gestudeerd hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#176 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat dat hoge aantal vacante betrekkingen betreft.....da's gemakkelijk te verklaren, hoor. Ik zeg maar zoiets, hé. Veronderstel dat er al jaaaaaaaaaaaaaren geen serieuze controles meer zijn gedaan in bepaalde sektoren en dat er ene plots beslist dat er daar eens grote kuis zal worden in gehouden...... Samen met het feit van het grote aantal ambtenaren van die diensten die heden ten dage met pensioen gaan, en de nood aan meer personeel omdat meer controle nu eenmaal meer personeel vergt......
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diverse.
Maar de hoofdmoot, daar kan en wil ik niet over uitweiden (privacy) Citaat:
Citaat:
Doch: het heeft zijn prijs... Citaat:
Hoe meer ik verdien, hoe meer ik uitgeef. In mijn gloriemaanden qua inkomsten, eindig ik STEEVAST in het rood. Als het wat minder gaat, dan hou ik vaak nog het meeste over. Ik weet dat het surrealistisch klinkt, maar het is wat het is.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I love the smell of jealousy in the evening.
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Eigen lof stinkt...Dat ruik ik als ik uw berichten lees.
![]() Zelfs indien je de " fantastische kerel " zou zijn die je beweert te zijn, waaraan ik zéér sterk twijfel, al je vermeende kwaliteiten verdwijnen in het niets door de ongelofelijke pretentie waarmee je ze over het forum uitsmeert. Meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen... Je mag nu als antwoord wel nog wat onzin braken over cara pils, marginalen en andere obsessies van jou, dat doet er niet toe. Je bent ontmaskerd, je bent door de mand gevallen : je bent een opschepper, met een veel te groot ego voor het klein mannekke dat je in werkelijkheid bent. ![]() ( En nu snel op het rode driehoekje drukken staafje, met het razend schuim op de lippen. Doe maar, niemand weet toch dat jij het bent ! ![]() Laatst gewijzigd door griezel : 7 juni 2015 om 23:39. |
![]() |
![]() |