![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Maleisië is het rechtsysteem gebaseerd op de Sharia. In Maleisië staan bijvoorbeeld strenge lijfstraffen op het gebruik van Alcohol of wanneer ongehuwden gemeenschap hebben en zo kunnen we nog een tijdje doorgaan. Maar goed als u dat een gematigde samenleving vindt houden we er een andere mening op na. En een land waar mensenrechten met de voeten worden getreden kan ik moeilijk veilig noemen.Als je veiligheid alleen beperkt tot het gevaar dat uw horloge niet zal worden gejat kan ik dat natuurlijk begrijpen...echter voor mij is veiligheid een ietsje ruimer begrip dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar anders zonder problemen dikke pinten (leffe, Hoegaarden enz...) gedronken met Maleisiërs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die Maleisiërs moslims zijn en met U pinten drinken nemen zij een ernstig risico. Het is niet opdat zij dat doen dat het ook is toegelaten. Er zijn daar waarschijnlijk ook hopen mensen die Coke snuiven maar daarom is het nog niet toegelaten. Trouwens wat informatie sprokkelen over dit land kan toch ook voor jou niet zo moeilijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://brusselsbeercafe.com/aboutus.html Btw. Op het strand bij een restaurant met halalvoeding konden we zelfs bier drinken. Zij seveerden dat niet zelf. Maar de ober deden teken aan een Indiër die langs het restaurant zat met een koelbox vol bier. Zijt gij zelf ooit in Maleisië geweest? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
http://www.travelandleisure.com/slid...irtiest-cities Er zijn er nog hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou toch moeten weten dat homoseksualiteit er nog altijd strafbaar is en kan bestraft worden met 20 jaar gevangenisstraf ?? Dat zelfs vrijen voor het huwelijk er zwaar kan worden bestraft ?? Maar ok in jouw ogen is het een veilig land ?? Ik hoop dat je er nooit geen ongeval hebt met gekwetsten of nog erger met een dode ..dan zal je al vlug ondervinden hoe veilig het er is ![]() ![]() Ik heb gezegd dat Alcohol voor moslims verboden is op risico van lijfstraffen.Trouwens u geeft zelf het antwoord ..de Alcohol werd geleverd door een Indiër (niet moslim).Voor zover ik weet zal een moslim in Belgie die bier drinkt niet worden gestraft....In maleisië is er wel dat risico. En ja ik ben er meerdere malen geweest Maar het uitgangspunt was of dit een veilig of onveilig land was en ik heb gezegd dat ik vind van niet . Ik heb je ook gezegd dat een veilig land voor mij iets meer betekent dan het risico of mijn horloge al dan niet wordt gejat.Een veilig land is voor mij in de eerste plaats een land alwaar ik als ik terecht of onterecht wordt beschuldigd van iets eerlijke rechten heb als mens en op gelijke voet wordt behandeld als de inwoners zelf en recht heb op een eerlijk proces en waar mensenrechten worden gerespecteert.Kortom een land is in mijn ogen alleen veilig indien een land de naam rechtsstaat waardig is.En volgens mij is Maleisie geen rechtstaat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juni 2015 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Ongevallen? Heb je het over de verzorging? Ik ben daar geopereerd na een ongeval. De verzorging en ziekhuizen waren er sober maar met veel en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hebt ge het over juridische gevolgen als ge een ongeval veroorzaakt? Dan ken ik nog wel wat landen waar het zeer gevaarlijk is. De verenigde staten o.a. hoeveel mensen werden daar levenslang of tot de dood veroordeeld op basis van zeer betwistbare of zelfs valse bewijzen. waar onschuldige mensen er noodgedwongen voor kiezen schuld te bekennen om een lagere straf te krijgen. Is dat dan een veiliger land? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() De Wevers promostunt heeft de stad Antwerpen maar 2200 euro gekost. De prijs van twee heen en terug ticketten naar de VS voor een journalist van elk van de twee overblijvende mediagroepen. De Wever eet een wafel, De Wever staat te pissen, De Wever loopt verloren, De Wever vraagt zich af wat De Crem heelder dagen doet maar niet hoe Sleurs haar dagen doorbrengt, ... .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is corruptie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
Zou Marie nu ook gaan klagen over de belgicisten die de media in hun macht hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is van iemand die je in geen 200 jaar van enige BDW-sympathie kunt verdenken...
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
|
![]() Citaat:
Mijn mod gesnoerd? Droom verder. Mijn opmerking blijft. Maar geldt blijkbaar voor meer politici. Citaat:
PS NVA-ers hebben precies oogkleppen op. Wie kritisch is voor hun partij kan in hun ogen enkel "links" zijn. Gij zijt precies simpele zielen die enkel zwart-wit kunnen denken.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 juni 2015 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |