![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De school heeft geen webstek, maar u kunt gerust de verantwoordelijke priester, Joseph Verlinden, contacteren en meer uitleg vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is wachten op bijvoorbeeld de eerste Drukazzschool dat kinderen leert dat de holocaust een straf is van god aan de joden opdat zij terug het ware pad zouden bewandelen. Die school haalt het einde van de eerste maand van het nieuwe schooljaar niet.
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure onzin, daar de overheid zich niet op dat vlak begeeft. In de School met de Bijbel komt ook het creationisme ter sprake. En die scholen zijn in Vlaanderen nog steeds actief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een school die subsidies wenst te ontvangen van de Vlaamse overheid, zal moeten voldoen aan bepaalde normen en regels. Moet er weer een tekeningske bij, het wordt vermoeiend..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Minister-President
|
![]() Probeer het eens. Ik ben benieuwd hoelang het zal duren voordat Joods Actueel schuimbekkend naar de rechter stapt.
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar niet aan wat jullie hier schetsen. De School met de Bijbel werd in Vlaanderen ook erkend, maar denkt u dat er geen bijbels onderricht meer wordt gegeven sedert die erkenning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Ik daag u echt uit om het te proberen. U bent toch zo zeker van uw stuk? Vooruit: probeer het maar...
![]() |
#170 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...95515949,d.d24 Wat zijn de 2 bovenstaande linken dan ?? ivm de vernoemde jodenschool: http://jesode-hatora.be https://www.google.be/search?q=Sint-...ta=&gws_rd=ssl https://www.google.be/search?q=Sint-...+Priesterschap
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 juni 2015 om 02:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor fundamentalisten zijn dat synoniemen.
![]() |
#173 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen synoniem, maar er is wel een inhoudelijk verband. Doorleefd geloof is immers niet zomaar een kledingstuk dat je even uit- en aandoet. Je staat voor je overtuiging en trekt die door in je persoonlijk leven.
Of doet u dan niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want daar krijg ik nog steeds geen antwoord op. En ik vraag het u al lang. Al héél lang. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 juni 2015 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lord Kelvin had daar een sluitend antwoord op. En dat was een hard core kristen.
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de andere normen en regels kan de Staat niet bepalen wat men wil (zo bezie ik het toch). Daarom heet het ook Vrij Onderwijs.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grondvod moet ook op dit puntje gewijzigd geraken. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |